Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام خسته نباشید پسرم زیرابروش وچشمش د رد میکنه بردمش اروژانس دوتا قطره بهش دادن ولی درد ساکت نشده اسم قطره باکتی ماید واون یکی دکسون ولی هیچ خوب نشده
- سلام دخترم چهار سالشه 14کیلو وزن داره چه مقدار باید بهش فارکسیم 100بدم چند سی سی؟
- چه کنم؟
باسلام. دختر3/5ام گاهی به سوزش آلت تناسلی مبتلامیشودآیاعفونت دارد؟وآیامیتوانم درون تشت آب سرکه بریزم ودرونش بشیند؟آیامؤثراست؟لطفاًمفصل تروکاملترتوضیح دهید. ممنونم
- اطفال
دخترم ۲سالشه دکترعمومی بهش سیفیکسیم ۱۰۰نوشته هر ۱۲ساعت۳سی سی،میخواستم بدونم خطری نداره؟مشکلی برا بچم نداره؟نگرانم
- واکسن انفولانزا
سلام وقن بخیر اقای دکتر میشه دو دوز واوسن انفولانزا رو سه هفته ای تزریق کرد یا اینکه حتنا ۴ هفتع باید باشه؟
- تاول زدن پوست بچم
بچم تاول میزنه رو پوستش پیش هر دکتری هم بردم میگه ویروسه یا حساسیته پماد میده اما خوب نمیشه
- تب کودک ۴ساله
سلام پسر من ۴ سالشه تب بالای ۳۸ داره هرچهارساعت آستامینوفن میدم بعضی موقع اشک چشمهاش میاد و خیلی هم دستشویی میره تو این اوضاع نمیتونم ببرم دکتر یدونه شربت کوریزان سرماخوردگی گرفتم به نظرتان خوبه و چقدر بدم؟ وزنش هم ۱۶ کیلو هست
- سرفه
باسلام خانم ۵۸ ساله باسیستم ایمنی پایین که درکوکی به ویروس آبله مرغان مبتلا شده اگرباکودک مبتلابه ویروس آبله مرغان برخوردداشته باشه ممکنه که دوباره مبتلا بشه
- آپنه خواب
با سلام خدمت اقای دکتر پسرم ۶ سالو ۹ماهه است و پارسال متوجه شدیم به خاطر سرماخوردگی و تب مکرر بزرگی لوزه سوم داره. پارسال هربار سرما میخورد توی خواب مدام جابه جا میشد و نفسش قطع و از دوباره نفس میکشید و کف توی دهانش جمع میشد و تنفس سختی داشت هی باید پنجره رو باز میزاشتیم هوای تازه بیاد تو اتاق یا پماد ویکس جلوی بینیش میگرفتم که راحت نفس بکشه دکترش گفت از پارسال بهتره و مشکل لوزه اش کم شده و نیاز به عمل نیست . توی ۲ماه گذشته سه بار مریض شد و تب کرد و سرفه شدید داشت پیش دکتر عمومی بردیم گفت الرژی شدید داره و با داروی نیوتادین و ایروکاست سرفه ها رفع شده . الان باز هفته ای است که شدیدا خوابش بد شده مدام تنفس قطع میشه دوباره نفس میکشه توی دهنش حباب جمع میشه دور دهنش خشک میشه و بوی بد دهان موقع صبح داره توی خواب مدام به بینی اش دست میزند خرپف میکنه به زور نفس میکشه . وسط خواب بعضی اوقات تنفس بهتر و آرام میشه. راهنماییم کنید برای این آپنه خواب چیکار کنیم پیش چه دکتری بریم ریه بریم یا همان درمان دکتر قلعه باغی لوزه اش که گفته شستشو بینی با سرم نمکی و قطره گیاهی داخل بینی؟ توی رشت پیش کدام دکتر بریم که مشکل پسرم حل بشه خیلی اذیت میشه. کمک کنید ممنون باید زمانی که برای سوالات ما میزارید تشکر فراوان از زحمت شما .
- گلو
سلام اقای دکتر دخترم ۲سالو خورده ای هستش وغذا کم میخوره و شیر خشکم میدم و بعضی وقتا دهنش بو میده ایا تو گلوش چیزی مونده؟؟ک هم بو میده هم غذا نمیتونه بخوره؟؟چجوری باید فهمید ک ایا چیزی مونده تو گلوش یانه
- درد پای کودکان
سلام دخترم 3 سالشه و چند وقتی میگه شبها پاش درد میکنه و تب میکنه علت چیه
- اسهال کودک
سلام کودک ۱۴ماهه باوزن۱۰کیلوسه روزی هست اسهال شده درروزچندبارمیشورمش وعلایمی جزاسهال نداره ومقعدش بخاطرتکررمدفوعش ک آبکی قرمزشده ومیسوزه.برااسهالش چی بدم ک خوب بشه.ممنون ازشما
- کودک ده ماهشه سرفه های خشک میزنه میتونم شربت زیمکسیر بهش بدم ابریرش بینی داره
- انتی بیوتیک
سلام و عرض ادب پسرم سرما خورده بود فارمانتین میدادم خوب شده بود ولی بخاطر دوره تکمیل دوره درمان بودن ۷ روز ینی تا امروز ادامه دادم از دیروز دوباره سرما خورده سرفه و تب و بدن درد شدید داره دکتر بردم ازیترومایسین نوشته بنظرتون ازیترومایسین رو بدم؟چون تازه فارمانتین تا امروز دادم اگه نه چه شربتی بدم واسه سرفه و تبش که بالاس و درد بدن خیلی ممنون پسرم دو ساله هست خیلی ممنون از لطفتون
- سلام پسرم یکسال داره علائم بیماری ابریزش بینی و تب چند سی سی ازیترومایسین ۲۰۰باید بهش بدم؟
- شربت تقویتی
سلام خسته نباشید کودک یک سال وپنج ماه دارم که پنج ماهگی گفتن کم خون و زن گیریش خوب نیست میخوام بهش شربت فولوگلوبین بدم باید آهن ایرانی رو هم بدم یا نه؟
- خلط گلو و اب ریزش بینی
برای خلط گلو کودک یک سال و ده ماهه چیکار کنم خیلی گلو خلط داره به هیچ عنوان هم دارو نمیخوره اگر به زور هم بدم بالا میاره الان چیکار کنم؟
- زردی
سلام.ببخشید من چند وقت پیش مزاحم شدم در مورد زرد بودن رنگ پسرم که الان ۵ سال داره. رنگ ته پاش و رنگ نوک انگشتان و رنگ نوک بینیش و گوشه های لبش به زردی میزنه.دکتر گفتن ازمایش خون بدیم. دادیم ولی مشکلی نداشت. میخواستم ببینم چه کار کنیم.؟
- میزان قطره اهن
سلام .پسرم یک سال و ۱۸ روزشه با وزن ۱۱ کیلو بخاطر کرونا ازمایش خون نبردمش هنوز.دوتا سوال دهرم یک اینکه ازمایش خون حتما باید انجام شه؟ و دوم اینکه بچه یکساله همچنان روزی یک میل قطره ادزیر باید بخوره؟و قطره دیگه ای لازم نیست؟مسرم شیر مادر میخوره و غذا
- دفع مکرر مدفوع در پسر دوساله
سلام وقت بخیر پسرم دوسال و سه ماهه هست یک هفتس دچار تکرر مدفوع شده اشتهاشم خیلی زیاده مدام گرسنه هست حالت مدفوعشم طبیعیه و اسهال نیست یبوست هم نداره

