Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرفه
سلام آقای دکتر دخترم ۸ سالشه از دیروزعطسه و سرفه وآب ریزش بینی داره تب وعلایم دیگه نداره چه دارویی بهش بدم ؟
- خون دماغ شدن کودک
سلام پسرم شب در خواب خون دماغ شده علت چیه؟ با تشکر
- شربت آزیترومایسین ۱۰۰
مقدار مصرف شربت آزیترومایسین برای پسرم که هفت ماهشه و ۱۰ کیلو وزن داره چقدر میشه برای سرماخوردگی
- یبوست
دخترم ۱۰ ماهه یبوست داره شیرخشک نان میخوره شربت لاکتولوز دادم ولی فایده نداشت چیکارکنم شیرخشک عوض کنم؟
- تب بعدازتزریقواکسن
سلام آقای دکترمن امروز واکسن ش ماهگی دخترمو زدم شب تب کرد هز۴ ساعت استامینوفن دادم ولی باز دمای بدنش بین ۳۷تا۳۸بالاپایین میشه.چیکارکنم ؟
- ترخيص نوزاد
دیروز ساعت ۳بعد از ظهر بچه پسر به دنیا آمده وساعت ۱۰ صبح دکتر مادر را ترخیص کرده ولی گفته نوزاد افت قند داره ولی هر دوساعت با خوردن شیر خشک از ۵۰.به۶۰ و۷۰ و۹۶ بالا رفته ولی میگویند باید ۲۴ ساعت بستری بماند وشاید افت داشته باشد وخطری است نظر شما چیست مرخصی کنیم
- اسهال مزمن
سلام آقای دکتر خسته نباشید پسر هشت ماهه ام حدود چهل روز است که اسهال میباشد و دوازده روز هم بستری شد ولی خوب نشد .آزمایشات اینا همه نرمال هستن فقط کم خونی دارد.دفعه آخر دکتر متراندینازول و کلوتومازل نوشته.پلانتاژل .شیرخشک اسهالی.ولی به خاطر اینکه شیر خودمو میخوره شیرخشک خوب نمیخوره.میخواستم بدونم من چیکار کنم و با اینکه عفونت نداره ینی تو آزمایش نشون نداده بازم لازمه آنتی بیوتیک ها رو بخوره؟چون خیلی سخت میخوره.
- سرماخوروگی
سلام آقلی دکتر پسر دوسال و نیمه دارم سرماخورده دوردزه . چه دادویی بهش بدم و بینیش هم ابریزش زیهد داره و صداش گرفته
- قرص لووتیروکسین
سلام آقای دکتر بچه هفت ماهه شیرمیدم وبخاطرشیرمصرف قرص لووتیروکسین تیروییدخودم راقطع کردم اماالان اذیت میشم سوالم خدمت سمشمااین است که آیابرای بچم ضررندا ه قرص رامصرف کنم
- میزان مصرف شربت سفکسیم برای هشت سال
سلام روزتون بخیر شربت سفکسیم برای سن هشت سال با وزن ۲۲ کیلو باید چندساعت بدیم وچقدر مصرف بشه
- دندان
سلام آقای دکتر پسرم یک و نیم سالش فک بالا چهار دندون داره پایین سه تا نمیدونم چرا یکی در نمیاد چهار تا بشه سومی دوماه میشه در اومده ممنون میشم راهنمایی کنید
- افتادن كودك هشت ماهه
امروز كودكم از روى گهوارش افتاد يكم كه گريه كرد اروم شدوخنديدو چهاردست وپا رفت ولى احساس ميكنم جلوى سرش يكم باد كرده علتش چيست
- سلام اقای دکتر پسرم 9 ساله 2 هفته متوجه شدم کف پا هاش ویکم کف دستش زرد شده خیلی میترسم چشماش سفیده حالش هم خدارو شکر خیلی خوبه چکار کنم زودتر خوب بشه
- خلط
سلام آقای دکتر دخترم یک ماهه است سینه اش خلط داره زیاد چه شربتی خوبه براش
- سلام دخترم بیست ماهه هستند خس خس سینه دارند و تنفس شون مشکل هست و ابریزش هم دارند چه شربتی به ایشان بدم
- غذای کودک
آقای دکتر پسرم 3سالشه غذا رو توی دهانش نگهمیدارد و بعد مدت چند دقیقه یبیرون میریزه
- سرفه خلط داربه همراه ابریزش
سلام آقای دکتر پسرم ۶سالشه چند هفته پیش سرما خوردگیش باتب گلودرد شروع شد که دوروزه خوب شد اما سرفه هاش شروع شد به همراه ابریزش بینی الان ۵هفته هنوز خوب نشده سرفه خلط داره ابریزش بینی هم داره بیشترش سبز میخواستمانتی بیوتیک بدم میخواستم شما راهنماییم کنید
- *
سلام به بچه ۵ ساله روزی چند سی سی باید ایمونس بدم وزنش ۱۸ کیلو هست ، ممنون .
- بدخوابی…ک
سلام وقت بخیر پسر ۶ ساله دارم بیمارشماست . در طول روز ماشاله پرانرژی و خیلی خوبه و غذا هم زیاد نمیخوره کم هم نمیخوره به اندازه است ولی شبها خیلی بدخوابه و همش درحال اینور اونور کردنه و اصلا نمیتونه یه طرف و یه مدل بخوابه بینهایت بدخوابه و تابحال این طور بدخوابی درهیچ بچه ای ندیده بودم آیا راخ حلی داره ؟ یا اینکه بیماری محسوب نمیشه؟
- تب
سلام آقای دکتر پسرم 1سال و دو ماهشه از دیروز تب داره ولی هر 12 ساعت با استامینوفن پایین میاد بهش آزیترومایسین میتونم بدم؟

