Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- اضافه نشدن وزن کودک
دختر من یکسال دوازده روز اش است وزن ۷کیلو ۱۰۰گرم میباشد در واقع ماهانه ۲۰۰گرم اضافه میکندنزد دکتر بردم روغن ام سی تی و ویتامین ب اسید فولیک داده گفته اگه اضافه وزن پیدا نکرد یکسری آزمایش و آزمایش عرق از بدن کودک باید انجام بشه خیلی نگران که مشکلی داشته باشه و اضافه وزن پیدا نکنه
- شربت سفیکسیم برای کودک دونیم ساله
- سوزش ادراری کودک ۳ ساله
سلام. دخترم از دیشب سوزش ادراری پیدا کرده سفیکسیم ۱۰۰ به اندازه ۲.۵ سی سی دادم بهش.روز قبل هم یکم قرمزی داشت که با زینک اکساید برطرف شد. شربت سفیکسیم ۲.۵ سی سی کافیه یا باید بیشترش کنم؟! و اینکه چندروزه غذای فلفلی خورده از اون هم میتونه باشه؟!
- معده
سلام دکترخسته نباشیدپسرم پنج ساله هست معده اش کارنمیکنه مدفوعش سفت هست هرچی میدم خوب نمیشه چکارکنم راهنمایی بفرماییدلطفا
- مولتی ویتامین پدیا بست
سلام آقای دکتر دخترمن ۷ماهشه از ۶ماهگی پدیا بست بهش میدم ، میتونن قطره آد بجاش بدم ؟
- فاویسم
آیا به کودک ۷ساله فاویسمی که تب کرده شربت استامیفون می توانم بدم
- جیغ نوزاد دو ماهه در خواب
- فاویسم
ایا داروی متو کاربامول برای بیماران فاویسم مضر است
- آب
سلام پسرم دوسال وچهارماهش یک هفتس شبا تا صبح هی بیدارمیشه میگه آب..یه شیشه شیرداره ازنوزادیش همون آب میکنم تاصبح میخوره هروقت میگه آب میدم دستش..در طول روزم چندبارمیخواد ولی نصف لیوان کمتر هربارمیدم بهش.. آیا طبیعیه ؟
- میزان مصرف شربت اموکسی سیلین
برای کودک ۷ ساله با وزن ۲۳ کیلو برای درمان برونشیت
- ابریزش بینی و سرفه
- آلرژی یا کرونا
سلام وقت بخیر...کودکی ۶ ساله پسر ظهر امروز گوجه سرخ کرده و فلفل و ترشی و سس قرمز خوردن و بعد از این دجار سرفه و گاهی مواقع عطسه شدن... البته این کودک از ۲ یا ۳ سالگی حسیاست داشتن و همین حالا هم دارن و شب ها بینشون کیپ هستش و در طول روز عطسه میکنن ولی هیچ وقت سرفه نداشتن فاصله بین سرفه ها خیلی زیاده شاید نیم ساعت یک بار.... هیج علائم دیگری هم ندارن...ایا کرونا هستش؟یا حساسیت؟
- سرفه الرژیک
سلام پسرم ۸ سالشه الرژی داره چند روزه سرفه هاش زیاد شده اسپری قرص هم مصرف میکنه ولی سرفه هاش زیاده مخصوصا شبها باید چکار کنم ؟؟ و چرا اینطور میشه ؟؟
- مقدار مصرف شربت آزیترومایسین ۲۰۰
مقدارمصرف شربت آزیترومایسین ۲۰۰ برای کودک ۷ ماهه ۹کیلویی چقدراست؟؟؟
- ویتامین د۵۰۰۰۰
سلام . در آزمایش خون پسر ۷ ساله من ،ویتامین د ، ۲۵ بود بود ویتامین د ۵۰۰۰۰ چه تعداد و چند بار اگر لازم هست میشه استفاده کرد؟
- میزان شربت سفیکسیم ۱۰۰برای وزن ۱۱کیل
میزان مصرف سفیکسیم ۱۰۰برای کودک ۱۱کیلووزن دارد
- ضربه به سر
پسرم از ۴پله باسر افتاده ظهری چکار کنم از شبش تب میکنه دلیلش از افتادنع
- اسهال واستفراغ
پسرم پانزده ماهشه دچار اسهال خیلی شدید شده استفراغ هم میکنه ولی کمتر الان شش روزه اصلا بند نمیاد خیلی اذیتش میکنه تب هم میکنه هرشش ساعت استامینوفن میخوره چکار کنم اسهالش خوب شه خیلی نگرانم چه دارویی استفاده کنم ممنونم
- سلام خسته نباشید دخترم گاوش چرک کرده
۲ سال و ۷ ماهشه سرفه میزنه و گلوش چرک کرده شربت سفیکسیم ۱۰۰ چند سی سی بدم بهش؟
- زردیکف پا دست ونوک بینی
پسرم هفت سال داره یک هفته ای میشه کف دست وپاش ونوک بینیش زردشده فعلا دکتر نبردم گفتم شاید از مصرف ذیاد پرتقال باشه ولی هنوز خوب نشده لطفاً راهنمای کنید دکتر ببرم یا نه ممنون

