Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- مسمومیت دارویی
امروز پسرم واکسن ۲ ماهگی زد من به جای ۱۰ قطره استامینفون ۱ml قطره چکان استامینفون دادم بهش چون فاویسم هم داره خیلی نگرانم الانم باید چیکار کنم
- زور زدن هنگام ادرار
سلام پسرم الان۶ ماهشه وفتی مبخاد ادرار کنه زور میزنه بعد ادرارش خیلی گرمه میترسم اگه میشه راهنماییم کنید
- شیرگوسفند
سلام آقای دکتر وقتتون بخیر واسه شیرخواری که آلرژی به پروتیین گاوی داره تو فرنی از شیر گوسفند به مقدارکم میشه استفاده کرد؟؟؟
- سرفه نوزاددوماهه
سلام ببخشید اقای دکتر من پسرم دوماهشه تب ۳۷ درجه داشت الان بهترشده تبش اما سرفه خش دار میکنه سینش گرفته نفس میکشه خس خس میکنه راه بینیش روگرفته دکتربردم گفت شیرمادرخودش داروعه چیزی نداد شربت ایورامی برای دختر۵ سالم نوشته میتونم بهش بدم؟چیابهش بدم خوبه؟ممنون
- شیرخشک
باسلام ب نظرشما شیرخشک آپتامیل pdfبرای وزن گیری نوزاد۵ماهه بهتره یا بیومیل پلاس۱. من آپتامیل pdfدرکنارشیرخودم میدم اماتاثیری ندیدم
- اسهال
سلام اقای دکتر خسته نباشید دخترم یک ماه و بیست و چهار روز دارد قبلا شیر خشک نان haمیدادیم دخترم روزی یک بار مدفوع میکرداون هم رنگ سبز رنگ بعدش ببلاک ای آر رو دادم بخاطر رفلاکسش بعد از 12ساعت ک از خوردن شیر خشک گذشت پنج بار مدفوع شل تر از قبل به رنگ زرد داشته دکتر تا شما بیاید مطب بگید من چیکار کنم بی بی کر بهش دادم بهتر نشد
- لبه تناسلیش داخل سیاه شده
سلام خسته نباشید دختر من دوماه و نیم هست لکه سیاه داخل لبه تناسلیش شده خیلی خیلی خیلی نگرام لکه سیاه اصلا نبود یهو شده
- سلام.ببخشید قطره سوسپانسیون پاراکید رو چقدربایدبدم به نوزاد۷کیلو
ببخشید آیا سوسپانسیون پاراکید دو برابر وزن نوزاد باید داره بشه یا همون برابر وزن؟
- وزن نوزاد
وزن تولد۲۷۰۰.قد۴۹ وزن نه ماهگی ۸۳۰۰.قدش ۷۰ که یک ماهه ثابت مونده از شیر خودم تغذیه میکنه+کمکی قد و وزن کمی داره چیکار کنم
- پودر امپروزل برای رفلاکس
سلام آقای دکتر دخترم دو ماهشه 4کیلو 500گرم و دکتر بهش شربت پلارژین و قطره بینی و پودر امپروزل داده آقای دکتر پودر رو که داخل شیر میریزم دونه هاش سر شیشه گیر میکنه جایگزین دیگه ای داره تهیه کنم؟و اینکه شیر خشک آنتی رفلاکس خریدم براش شیرو دکتر نگفت خودم گرفتم و اینکه پول دکتر ندارم ببرم توروخدا بگید از داروخانه بخرم
- بي قراري كودك
سلام پسرم ٤٤ روزشه. از سه هفته پيش مدام بي قراره. دل درد نداره.گريه نميكنه.اما مدام دست و پاهاشو حركت ميده. و مدام زور ميزنه.همش بدنشو كش ميده. تماس گرفتم نبودين بيارم پيشتون.خطرناكه اقاي دكتر؟
- سرفه
سلام وقتتون بخیر یه نوزاددوماهه دارم گاهی وقتهاسرفه میکنه چه دارویی بهش بدم
- کش و قوس وتف کردن
دخترم ۳۵روزشه خیلی خودشوکش و قوس میده وتف میکنه ونفخ زیادی هم داره وموقعی که میخوادبیداربشه کمرشو حالت کمان میاری بالا خیلی نگرانشم دلیلش چیه و داروی خاصی داره ممنون میشم راهنماییم کنید
- سرماخوردگی
سلام اقای دکترخسته نباشین پسرم امروز رفت تو شیش ماه که چن روز عطسه میزد الان از دیرو ابریزش بینی داره و عطسه میزنهکه خودم استامینوفن و قطره بینی و سیتریزین میدم بش اما زیاد استامینوفن نمیدم چهار ساعته نمیدم ساعتش رو بیشتر کردم چیکارکنم بیشتر نشه سرماش خیلی استرس دارم
- علت سرد بودن پیشانی نوزاد سه ماهه
پسر سه ماهه دارم ازمایش دادم آهن خونش ۱۰/۴ هستش حالش خیلی خوب بود بیرون باد می وزید از وقتی اومدیم خونه حالا دوروزه رنگ پریدگی داره ومن دوبار استامینوفن دادم هیچ یک از علائم سرماخوردگی رو نداره و در این دوروز پیشانیش سرد هستش چی کار کنم و علائم سرماخوردگی رو نداره علت رنگ پریدگیش چیه تا حالا ۳ بار یکبار یک روز دومین بار ۵ روز و سومین بار دو روزه که رنگ پریدگی داره چه ویتامینی بدم ضمنا شیر خشک آپتامیل اچ آ می خوره
- موز۱
سلام خسته نباشید من نوزاد هشت ماهه دارم میتونم موز هلو وزرد الو بهش بدم یامیوه های دیگه وزرده تخم مرغ بهش بدم ممنون از شما
- ادرار نکرددن نوزاد تازه متولد شده
- سلام آقای دکترمن بچم 25روزش هست وناگهان دیدم که کف پاش وانگشت بزرگ همان پاش کبودشده چیکارکنم خیلی نگرانم؟
- مدت زمان خواب نوزاد
سلام. نوزاد من ۴ ماهه است. میخواستم بدونم چقدر باید بخوابه. نوزاد من معمولا از ده شب تا ۸ صبح میخوابه. و صبحها نمیخوابه اگرم بخوابه یک ساعت و عصرها هم معمولا دو تا سه ساعت میخوابه. و اینکه آقای دکتر نوزادم خیلی سخت میخوابه باید چکار کنم؟
- واکسن 18 ماهگی
سلام ببخشید عوارض واکسن 18 ماهگی که بثورات قرمز و خارش داره بعد از چند روز از بین میره؟؟

