Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- دونه های قرمز روی صورت نوزاد
سلام خسته نباشی حدود ۱ ماه صورت دخترم دونه های قرمز ریز زده ک بعُضی وقتا خیلی قرمز میشه بعضی وقتا فرو کش میکنه قرمز رنگ پوستش و زبر شد من از چ پمادی استفاده کنم ک خوب بشه ۶ ماهشه دخترم .پماد آ چشمی و هیدروکورتیزون و کلوتریمازول زدم جواب نداده ممنون میشم راهنمایم کنید
- تب
سلام وقت بخیر دختر هفت ماه و نیمی دارم کمی سرفه میکنه و دمای بدنش تا ۳۸بالا رفت بهش شیاف استامینوفن زدم برای سرفه اش چه دارویی بدم
- نوزاد
سلام برای اگزما پوست نوزاد چه داروهایی استفاده کنیم و رژیمش چیه چون از شیر مادر میخوره
- دررفتگی خفیف مفصل HIP
با سلام.دررفتگی مفصل لگن پسرم در بدو تولد در زایشگاه تشخیص داده شد و با سونوگرافی در پنج روزگی نوزاد معلوم شد تنها لگن چپ در رفتگی خفیف داره و لگن راست مشکلی نداره. برای درمان هم متخصص اطفال تنها استفاده از پوشک اضافی به مدت یک ماه را کافی دانست.در حال حاضر هم سه روز از شروع استفاده از پوشک میگذره. آیا این درمان کافیه!!؟ با سپاس فراوان
- کاغذ
سلام دخترم امروز یه تیکه خیلی کوچیک کاغذ اسباب بازیش را خورده، نگرانم ، میشه راهنماییم کنید ؟
- سرفه نوزاد ۱۰ ماهه
سلام نوزاد ۱۰ ماهه سرفه می زد بردم پیش متخصص دارو سالبوتامول داده و آزیترو ماسین وگفتن اگر بی قراری کردن آزیترو ماسین را استفاده کن الان آزیترو ماسین را شروع کردم سالبو تامول را قطع کنم یا هنوز استفاده کنم
- قد نواراد هشت ماهه
پسر هشت ماهه من و زنش هشت و سیصد وقدش شصت و هفت سانت است آیا طبیعی است؟ ممنون
- گرفتگی صدایی نوزاد
سرماخورده بود پسرم دوماهه بود سرماخوری خوب شد ولی صداش خوب نشده ،
- تب واکسن
سلام اقای دکتر تب واکسن جهارماهگی از جند درجه بیشتر شد نیاز به مراجعه به درمانگاه یا بیمارستان هست؟
- شیاف استامینوفن ۱۲۵
با سلام. آیا برای کودک یکساله شیاف استامینوفن ۱۲۵ هر ۴ ساعت مناسب است؟ با قطره استامینوفن تب خیلی کم می آید پایین.
- شیر نخوردن نوزاد
سلام آقای دکتر نوزاد ۸۶ روزه ای دارم از روز ۴ تولد سینه نمی گیرد اکثرا با قاشق باید شیر بدهم شیشه هم امتحان کردم نگرفت وقتی گشنه می شود حاضر است دستهایش یا لباسش را بمکد اما سینه نه خواهشا بگید چکار کنم
- معده
سلام آقای دکتر من نوزاد ۷۹ روزه ای دارم که از روز اول تولدش بعد هربار شیر خوردن ۲۰دقیقه روی دستام با زاویه ۳۰درجه نگهش میذاشتم تا شیر کاملا پایین بره و بالا نیاره همیشه تا به الان که حدود یک ربع یا ده دقیقه نگه میدارم نوزادم ۱۱روز دیگه ۳ماهه میشه میخواستم بدونم تا کی باید این روند رو ادامه بدم؟؟؟یعنی تا کی مری و معده نوزاد شل هست؟واقعا دیگه از پا در اومدم.
- چه درجه تبی رو با درجه دیجیتال باید ترسید
سلام خسته نباشید نوزاده دوماهه دارم هفته پیش تب کرد تبش تا ۳۹ رفت بعد با استامینفن و قطره بتامتازون و آمد پایین دکتر گفت گلوش عفونت کرده که برای عفونت هم شربت داد یک شبه خوب شد ولی دوباره الان تب کرده دمای بدنش با دیجیتال ۳۷.۶آقای دکتر چی کار کنم از چیه که دوباره تب کرده
- درمان سرفه نوزاد
برای درمان سرفه چه دارویی استفاده کنیم
- امپول کورتون
سلام من یه نوزاد۲۵روزه دارم ویک سال قبل بینیمو عمل کردم والان خیلی ورم داره ایا میتونم دردوران شیردهی امپول کورتن بزنم؟
- سلام وقت بخیر پسر من نزدیک10ماهشه9500گرم تب داره بدنش مدام داغه قطره پاراکید خریدم براش چقدر باید بهش بدم؟ چندقطره؟
- غذای کمکی
سلام آقای دکتر برای بچه هشت ماهه میتونم از ماست میوه ای های موجود توی بازار استفاده کنم؟
- قرمزی پوست
وقت بخیر آقای دکتر دخترم یک سالشه الان متوجه شدم باسنش پاهاش دونه ریز قرمز زده الان حتی بیشتر شده و از صبح همش خودشو خارش میده چه دارویی تجویز میکنید؟
- خس خس سینه
سلام بچه ی من پنج ماهشه سینش خس خس نداره ولی مثل ذوق کردن صدا میده ایا دود سیگار براش ضرر داره
- شیر دهی
سلام پسرم یک ساله ونیمه دکتر واسه معده قرص دومپریدون۱۰ داده میخواستم بدونم از طریق شیرم بهش منتقل نمیشه نمیدونم به دکتر گفتم شیر میدم یانه واسه بچم ضرر نداشته باشه؟لطفا راهنماییم کنید

