Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شیرنخوردن نوزادم
سلام پسرمن ۴ ماهشه از وقتی واکسن دوماهگیش و چنروز قبل زدیم دیگه تو بیداری شیرنمیخوره .مجبوری میخابونمش بهش شیرمیدم
- شیر خشکal110
سلام اقای دکتر خسته نباشید پسر من الان ۳ ماهه هست وفقط شیر خشک al110 بهش میسازه که متاسفانه در بازار موجود نیست و با پزشک که مشورت کردم گفت شیر خشک ببلاک lf بهش بده ولی این شیرخشک هم بهش نمیسازه دچار یبوست و دل پیچه میشه بنظرتون چکار کنم چه شیر خشکی بهش بدهم
- اسپری کلرید سدیم
سلام اقای دکتر. اسپری کلرید سدیم برای نوزاد هفت ماهه در طول روز چن بار میشه استفاده کرد و در هر بار چن پاف میتونیم بزنم؟
- مولتی
با سلام قطره مولتی ویتامین روزی چند قطره بچه ۵ ماهه باید بخوره؟
- بخور اکالیپتوس
پسرم 4ماهشه میتونم از بخور اکالیتوس استفاده کنم
- نوزاد کم وزن
نوزادم بعد از امتحان کردن تمام شیرخشک های موجود در بازار هیچ کدوم رو نخورد و مجبورشدیم شیر گاو پاستوریزه رو بیست دقیقه بجوشونیم و یک چهارم اب قاطی کنیم..اونو بهتر میخوره ولی از ماه دوم تا حالا که پنج ماهس فقط نیم کیلو وزن گرفته..همه آزمایش هاش هم سالمه و رفلاکس هم نداره..با وزن ۳۲۰۰ به دنیا اومده..به نظرتون علت وزن نگرفتنش چیه؟آلرژی هم نداره.قطره ویتامین هم میخوره قد تولد ۴۸ و حالا ۶۰ شده قدش خوبه ولی وزن نمیگیره امروز واکسن ۴ ماهگی زدیم.ممنون
- خوردن قرص مادر
سلام و خسته نباشید . آقای دکتر مادر بردیا قاسمی نژاد هستم دیروز بچه رو خدمت شما آورده بودم . بچه 4روزه است . من سفکسیم و قرص مولتی ویتامین و قرص اهن اینا میخورم دکتر زنان گفت بخورم میخوام بدونم برای بچه مشکلی ایجاد نمیکنه شیر میدم؟ممنونم
- تست غربالگری نوزاد
با سلام دختر من ۳۴ روزه هست از بهداشت گفتن که پرکاری تیرویید داره ،خواستم بپرسم خیلی خطرناکه،برای درمانش چیکار باید بکنم،یکی هم اطراف ناخن دستش یکم سیاهی هست وروی گونش هم کبودی ایجاد شده نشانه چیه
- ناله و بی قراری
سلام اقای دکتر دخترم شیش ماه و یک هفته اس همش ناله میکنه مدام آروغ داره به سختی آروغ میزنه همشم دل درد هست به خاطر چیه.گاهی شیر خشک با قطره چکون میدم بهش شیشه شیر نمیگیره
- تغذیه
سلام آقای دکتر برای کمبود وزن دختر شش ماه ونیمم به شما مراجعه کردیم ،مسائلی که گفتید را انجام دادم فقط نمیدونم در روز چه مقدار آب جوشیده سرد بدهم با تشکر
- قبضیت
پسرم تازه پا روی پنج ماه گذاشته همیشه هم قبض هست و فقط تغذیه با شیر مادر داره شکمش را ماساج دادم حرکات دوچرخه را هم انجام میدم پاهاشو با حالت زانو زدن ورزش میدم اما بازم کار نمیکند راهنمایی بفرمایید چه باید کنم
- سرماخوردگی نوزاد سه ماهه
سلام بچم سه ماهشه سرماخورده بردم دکتر شربت آزیترومایسین وکتوتیفن داد دادم بهترنشد سرفه زیادمیکنه وبالامیاره ممنون میشم راهنماییم کنید
- ختنه
سلام خسته نباشید میخواستم بپیرسم آقای دکتر ختنه ام میکنن؟ اگه ختنه میکنن لیزری یا حلقه میذارن؟
- بیحالی پسر بچه سه ماهه
پسر سه ماهه ام از بدو تولد بیحاله و پاهایش میلرزه و گریه هم نمیکنه
- بالابودن انزیم کبدی
سلام نوزاددختر40روزه دارم که روزپنجم زردی 11/8داشت و به 9رسید ودوباره رفت بالا و 10/5شد وچندروزبهش قطره بیلی ناستردادم که تازه عددزردی به 7/23رسیده و فاویسم داره ودر ازمایش قبلی SGPT35بود و SGOT52بودو کل صورتش و گوشس پرازجوش شده بود که روی جوش گوشهاش پوست پوست زردشده بود که گفتندبه پروتین گاوی حساسیت داره ودارم براش پمادمیزنم و تازه بهترشده چهارروزبعد که ازمایش دادم انزیم کبدی SGPT53.0هستو SGOTشده59که گفتنداین ایتم کم شده و الان SGPTبالاست دکتردوباره برای هفت روزدیگه ازمایش مجددنوشته وگفتندمیتونه بخاطرالرژی و بیماری فاویسم باشه این بالابودن وگفتندکه دیگه قطره بیلی ناسترندم الان این بالابودن به نظرشمادلیلش چیه واینکه میترسم قطره بیلی نتسترندم ودوباره زردی بره بالابه نظرشماچکارکنم با تشکر
- کوبیدن سر
سلام خسته نباشید پسرمن تو خواب همیشه حداقل یک بار سرشو میکوبه زمین تو بیداریم پیش میاد اما تو خواب همیشه هست مثلا سه چهار بار پشت سر هم سرشو میکوبه زمین بعد ک جابجاش میکنم دیگه اون جوری نمیکنه
- سلام دخترم ۹ ماهشه ادراش خیلی خیلی کم شده سونو گرفتم کلیه و مثانه اش مشکلی رنداشت ولی برای ازمایش ادرارش هرکاری میکنم تو کیسه نمونه ادرار ،ادرار نمیکنه راهنمایی کنید لطفا
سلام دخترم ۹ ماهشه ادراش خیلی خیلی کم شده سونو گرفتم کلیه و مثانه اش مشکلی رنداشت ولی برای ازمایش ادرارش هرکاری میکنم تو کیسه نمونه ادرار ،ادرار نمیکنه راهنمایی کنید لطفا
- برفک دهان
سلام دخترم سه ماهش و از دوماهگیش دهانش برفک داره و تا حالا پنج شیشه قطره نیستاتین استفاده کردیم خوب نمییشه کم میشه ولی خوب نمیشه
- یبوست
سلام خسته نباشید ببخشید نوزاد دخترم 50روزشه اولا خوب بود ولی الان ده روزه اصلا مدفوع نکرده پماد به مقعد مالیدم دکتر گفته چند نوع شربتم دادم ولی خوب نشده چیکارکنم آیا سونوگرافی لازمه انجام بدم یا کار دیگه ایی بکنم
- سل سلین ۱۲۵ چند سی سی بش بدم برای عفونت گوش
سلام دکتر اموکسی سلین ۱۲۵ به بچه دوماهه باوزن ۴.۲۰۰چهار کیلو ودویست گرم چند سی سی بدم

