Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- خواب نوزاد.
سلام آقای دکتر کودک ۲ ماهم کلا در طول ۲۴ ساعت ۸ ساعت میخوابه اگه ممکنه راهنمایی کنید لطفا
- استفاده همزمان قرص ازینرومایسین 250 با سفیکسیم 200
سلام. دخترم شش ساله هست. تب کرده بود علایم سرماخوردگی داشت دارو میخورد اما بهبودی کامل نداشت بعد از سیزده روز باز تب کرد وگلو درد بعد دکتر دارو داد. تب پنج روز. سرفه چرک دار امروز بردم دکتر ديگه ازیترومایسین250 با سفیکسیم 200داد. میتوانم اون دوتا رو با هم بدم. در ضمن ریه هاش حساس هست
- شربت توفلین
برای کسی ک فاویسم داره آیا شربت توفیلین خوب است یا ن
- شیر نخوردن بعد یکسال
سلام اقای دکتر پسرم ازبدو تولدش شیر خشک بیومیل خوردالان 16ماهشه روزا اصلا شیر نمیخوره عوق میزنه فقط شبا 3بار بیدار میشه گریه میکنه منم شیرشو میدم، شیر پاستوریزه هم نمیخوره ناراحتم. چیکار کنم چجوری شیر پاستوریره بدم بخوره کل روزو هیچ شیری نمیخوره
- علت سفید شدن موی پسر بچه سه ساله
سلام دکترجان وقت بخیر پسرم سه سالشه امروز یک تار مو که اوایل سفید و ته مو مشکی بود تو سرش دیدم بنظرتون مشکلی هست؟؟
- قرمزی بیضه
سلام.پسرم سه سال و نیمشه.بیضه هاش دو سه تیکه اش قرمز شده و میخاره و یک قسمت از همون قرمز پوسته پوسته شده.البته چند ماهه که اینجوری میشه خودش خوب میشه باز دوباره.دلیلش چیه؟چی استفاده کنم؟
- کودکان
دختر من ۳ سال و۱۰ ماهش هست که دچار تنگی مجاری اشکی شده وخیلی از چشمم آب میاد وصبحها که بیدار میشه ازچشمم قی وچروک اومده. آیا حتما باید عمل بشه یابا دارو رفع میشه.؟؟میشه لطفا راهنماییم کنید. ممنونم
- سوال درمورد دوز سفکسیم
سلام .وقتتون بخیر الان ۵ روزه دخترم گلودرد و سرفه و تب و آبریزش بینی داره دکتر براش شربت سفکسیم داده اما خیلی تعقیری نداره تو حالش نیست . دخترم ۱۵ ماهش هست و حدودا ۱۲ کیلو هست
- مدت زمان مصرف شربت زینک سولفات
سلام وقتتون بخیر شربت زینک سولفات اگر به صورت دائمی مصرف بشه ایا عوارضی دارد ؟
- رفلاکس
سلام دکتر وقتتون بخیر خسته نباشید پسرم ۲۰ماهشه از تقریبا ۵ ماهگی بعضی وقتا دست از پشت سرش میگیره البته از بدو تولد رفلاکس شدید داشت اما الان علائم رفلاکس رو نمیبینم میتونه به خاطر رفلاکس باشه؟و اینکه دکتر واسش سی تی اسکن نوشت استرس دارم آیا اشعه سی تی واسش ضرر نداره؟از یه طرف استرس دارم نمیتونم ازش نگیرم از یه طرف استرس دارم واسش ضرر نداشته باشه تو رو خدا راهنمایی کنید ممنون میشم
- تقویت سیستم ایمنی بدن کودکان
سلام دخترم 4ساله است خیلی زود زودسرما میخوره .وقتی هم مریض میشه سرماخوردگی اذیتش میکنه .هربارمریض میشه چندباربایدببرمش دکترتاخوب بشه چه نظری دارید؟
- مقدارمصرف شربت آزیترومایسن
برای کودک ۴ ساله مقدار۳ سیسی هر۱۲ ساعت کافیه یا اینک مقدار و ساعتش تغییر بدم ممنون میشم جواب بدین
- سرفه خلط دار نوزاد ۴۰ روزه
سرفه خلط دار و سینه صدای خش خش میده کمی
- شیردهی
با سلام . بهترین زمان برای از شیر گرفتن کودک چه سنی است؟
- ویتامین AD
مصرف بیش از حد ویتامین آ د چه عوارضی دارد آیا بلافاصله است یا نه؟ چون ما احتمال میدیم بیش از ۲۵ قطره مصرف شده
- سفت وسیاه شدن مدفوع
سلام پسرمن ۱۴ماهشه الان چندروزی میشه تعداد دفع مدفوعش زیاد شده ولی سفت وسیاه میشه بدونم مشکلش چیه ؟؟
- دردهنگام دستشوی
- جواب ازمایش خون
سلام بالا بودن گلبولهای سفید و پلاکتها وEsRنشانه چیست
- سلام خسته نباشید پسرم نزدیک به هفت سالش هست سوزش گلو و گلو درد داره و وزنش 20کیلو هست شربت ازیترو مایسین 200رو چند سی سی بهش بدم ممنونم
- یبوست و سوختگی مقعد
سلام دخترم مدفوع نداره ۳روز شکمش کار نمیکنه بعد هم که کار میکنه کی گریه میکنه اذیت میشه مدفوعشم سفته مقعدشم سوخته وقتی مدفوع میکنه پاره پاره میشه

