Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- عفونن ادراری کودکان
سلام خسته نباشید دخترم ۶ سال داره عفونت ادرار داشته بعد از دوهفته آزمایش ادرار داده گلبولهای سفید ۶-۸وگلبولهای قرمز۱-۲هست باکتری هم نشون داده لطف کنید بگید ازمایشش از نطر شما چطوره خوبه یابد
- مریض شدن پی در پی
سلام خسته نباشید. بچم چهار سالشه. مهد کودک هم میره. یبار سوم آذر مریض شد. تب و سرفه داشت. بردم ۱۷ شهریور گفتن گلوش التهاب داره بهش آزیترومایسین دادن. دوباره هفدهم آذر مریض شد. تب و سرفه داشت باز بردم ۱۷ شهریور گفتن یکم گلوش التهاب داره. اموکسی کلاو دادن. دوبار پشت سر هم مریض شدنش طبیعیه؟
- شربت سفکسیم ۱۰۰ برای دخترم چند سی سی و چند روز بدم؟
دخترم ۶ سالش تمام شده و وزنش ۱۸ کیلو میباشد شربت سفکسیم ۱۰۰ چند سی سی و چند روز باید مصرف کنه؟
- آهن کم پسرم
سلام پسرم الان 3 سالش تمام هست و تا به حال سه مرتبه آزمایش خون گرفته ام و آهن خونش کم هست و خیلی هم کم وزن هست کلا 14 کیلو هست. در این سه سال هم بهترین آهن ها را بهش دادم ... / پودر فرامکس . میم آهن M.C.V 72.7 ذخیره آهن 33 IRON SATURATION 22
- غذانخوردن کودک
سلام دکترخسته نباشیدپسرم ۳سالو۶ماهشه خیلی ضعیفه واشتهاش نسبت به قبل خیلی کم شده چه شربتی بهش بدم تاغذاش خوب شه؟ممنون بابت راهنماییتون
- روغن ام تی سی برای کودک
سلام برای کودک دوسالو نیمه جه میزان میشه روغن ام تی سی داد؟ دکتر تجویز کرده ولی مقدارشو نگفته
- نحوه ی مصرف شربت آزیترو مایسین
- وزن
سلام .پسرم سه سال و ۶ ماهشهوزنش ۱۲/۵۰۰هستشازمایش خونشم همه خوبهکمبود اهن و ویتامین دی و... ندارهایا کمبود وزن داره؟چیکار کنم تا وزنش زیاد شهپودری هستش که باعث چاقی پسرم بشهممنون
- شیر کودک
سلام خسته نباشید پسرم دوازده ماه و نیمه دکترش برای وزن گیری شیر بیومیل پلاس 3 تجویز کرد.میتونم یه موقع هایی که این شیر این پیدا نشد بهش شیر بیومیل پلاس 2 بدم؟مشکلی نیست؟
- اسهال
سلام کودک یک ساله دارم که۵روزه اسهاله ومدفوع شل وابکی زرد رنگ وبد بو داره اشتهای غذایی نداره وفقط شیر واب میخوره دیشب یک باره ده قطره پدی لاکت بهش دادم الان اسهلش شدید تر شده چیکار کنم
- سرفه
سلام اقای دکتر پسر من شش سالشه یک ساله پسرم مدام درحال سرفه کردنه هر دکتر هم بگین بردمش ولی اصن تشخیص نمیدن پسرم چه دردی داره .
- سرفه خلط داربدون تب
سلام پسرم ۵ سالشه سه روزه هر از گاهی سرفه خلط دار میکنه چی بهش بدم به خاطر اینکه تو دو سالگی یه بار تشنج کرده نمیشه بهش ذیفن بدم به نظرتان آنتی بیوتیک بدم
- فتق کشاله ران
- در مورد ماوری که شیر میدهد و سرم نرمال سالین گرفته است
- واکسن یکسالگی
سلام. آیا بچه ای که به تخم مرغ آلرژق داره میتونه واکسن یکسالگی رو بزنه؟ من چند جا خونده بودم که واکسن یکسالگی سرخک و سرخجه توش از مواد تخم مرغ استفاده شده و برای کسایی که به تخم مرغ آلرژی دارن خطرناکه.
- عوارض واکسن یکسالگی
من یک هفته پیش واکسن یکسالگی دخترمو زدم حالا اسهال داره و از یه چشماش آب میادو قرمز شده ایا از عوارض واکسن هست؟
- آفت دهان
سلام آقای دکتر خسته نباشید. اقای دکترم😭😭 بچم ۴سالشه چندروزپیش کمی لبش افت زده بودالان داخل دهانش بالاپایین همه افت سفیدزده شبح دانه هستش بهم گفتن بایدببرم بیمارستان بستری بشه من دوست ندارم ببرم بیمارستان😭😭😭😭😭چیزی نمیتونه بخوده حتی فرینی یاسوپ....هرکاری بگیدجزببمارستان .🙏
- سلام دکتر پسرم۲۶ماهه هست سرماخورده گلودرد وابریزش داره قرص سفیکسیم ۲۰۰نصف بدم مشکل داره
- سلام دخترم ۹ سال داره، و ۴۲ کیلو وزن داره، دکتر سفیکسیم ۲۰۰ تجویز کرده ، چه مقدار باید استفاده کنه؟
- خارش واژن
ا سلام، دخترم ۲ سال و ۸ ماه دارد. اواسط هفته قبل دو روز تب کرد بدون هیچ علتی که باقطره استامنوفن خوب شد. از دوروز بعد مدام واژنش خارش داشت و ملتهب بود که پزشک گفتن قارچ است و پماد کلکتریمازول و هیدروکورتیزن و زینک تجویز شد، ازمایش عفونت ادراری منفی بود ولی دفع پروتیین +۲ بود. ولی با اینکه التهاب تموم شده همچنان میگه سوزش داره و به همین علت موقع دستشویی رفتن و ادرار سختش شده و گریه میکنه. برای دفع پروتیین ازمایش مجدد دادن که هنوز نتیجه اش نیومده. ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

