Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- مصرف دارو
سلام دکترپسرمن ۱سالو۴ماهشه وشیرخودمومیخوره برای سردردشدیدپیش دکترداخلی رفتم تااومدم دارومونشون دکتربدم رفته بودن ومنشیش گفت تاچندروزدیگه نمیان وروخدادکترنحوه مصرف این داروهادوبرام میگیدوالپرات سدیم۲۰۰میلی گرم وفلوکستین۱۰چه وقت بخورمشون ممنون مشم اجرتون باخدا
- انفلانزا..گک
سلام اقای دکار پسر ۶ ساله دارم بیمارشناست ولی تهران هستیم انفلانزا کرده بود الان سرفه های خیلی شدید داره بیشتر شب اینطوره اسپری سالباتومول و اسپری فلومیست ۵۰ و دکوسالین میزنم آیا اسپری کاتوسین پلاس ۱۲۵ هم بخرم بزنم یانه ؟ چه دارویی بدم سرفه هاش خوب بشه یا خلطش بریزه بیرون
- سوپ نوزاد
باسلام و عرض ادب ,ببخشیدمیشه تو سوپ نوزاد۷ماهه اب لیموترش ریخت ؟موز وسیب رو چه مقدار مجاز هیتیم به نوزاد بدیم؟
- روی همه سوالات میزنم پاسخ نمایش داده میشه ولی پاسخ سوال خودم باز نمیشه، چرا
- قطر لیپوزوفر
با سلام ببخشید این قطره آهن برای نوزاد خوبه؟؟؟
- میزان مصرف داروآموکسی کلاو ۶۴۳
سلام دور مصرف دارو کوآموکسی کلاو ۶۴۳ برای کودک ۳/۵ ساله باوزن ۱۶/۵ کیلو چقدر هست سینوزیت عفونت کرده
- قارچ کودک
باسلام دخترم یک سال و چهارماهشه تقریبا از دوماه پیش درناحیه تناسلیش یه تیکه کوچک بهحالت دانه ریز شد کلوتریمازول استفاده کردم هی خوب میشه همین که میخواد پوستش سفید شه دوباره بیرون میریزه الان تمام ناحیه تناسلی کشاله های ران و همگی گرفته ممنون میشم راهنمایی کنین
- اطفال
سلام پسرم ۳ ماهشه تقریبا یه هفته پیش دیدم سینه سمت راستش یه قطره ترشح تقریبا خونی شکل رولباسشه اینحالت سه بار تکرار شد خیلی نگرانم چیز خاصیه؟ پسرم دنیا اومده بود جفت سینه هاش شیر داشتن یکمدوشیدم به دکترش گفتم دعوا کرد نباید دس بزنم بعد اوندیگه دس نزدم
- استفراغ
سلام آقای دکتر پسرم دو ساله هست استفراغ داشت نصف امپول اندانسترون تجویز کردن امپولو زدیم ی روز خوب شد ولی بازم استفراغ میکنه شربت اندانسترون چند سی سی بهش بدم ؟وزنش ۱۲/۵ هست
- پادرد
سلام.دخترم چهارسالشه همیشه بعدازخوردن غذا دل درد میگیره ودائم ساق پاش درد میکنه .میخواستم دلیل این دو مشکل ولطف کنید بفرمایید
- پوشک
سلام اقای دکتر پسرم 20 ماهشه میخوام بپرسم از چند سالگی میتونم اموزش از پوشک گرفتن رو بهش بدم ؟
- ایمنی کودک
با سلام خسته نباشید من دخترم ۲۳ ماهش هست تب سرفه داره میشه برا تقویت ایمنی بدنش الان که مریض هست شربت باریچ تقویت ایمنی بهش بدم بخوره ؟؟؟ تب سرفه داره مولتی و اهن ندم؟؟؟
- لاغری
سلاممنپسرمباوزن۳کیلووباقد۵۰وتو۹ماهگیبدنیااومد.الان۱۲ماهشه۹کیلوعهباقد۷۸شیرخودمروهممیخورهخیلیلاغرهانواعغذاهاروهمبهشمیدمولیهیچتغیرینمیکنهدیگهخستهشدمازدستشیکمبدغذاهمهست.وخیلیهم شیطونه.حرفمیزنه۶تادندوندارهراهمیرهتوروخدایهراهینشونمبدهازدستاینمردمکههمشمیگنبچتمشکلیدارهخستهشدم..ممنون
- سرفههههه
سلام دخترم یک هفته آموکسی سیلین و پلارژین مصرف کرده و کتوتفین هم دوتا آمپول هیدروکورتیزوتم زدیم ولی بازم سرفه داره که سینه اش صدا میده جه کنم؟
- بی خوابی
سلام وخسته نباشی خدمت دکتر شرمنده مزاحم اوقات شریفتون شدم یه سوال داشتم چند مدته بچه من یک سالو ۳ماه هستش شبا دیر وقت میخابه وست شب بیدار میشه گریه میکنه خوابش میپره یکی دوساعت بعد میخوابه شبا کلا اینطوری شده یه راهنمایی پزشکی دارویی میکنید ممنون میشم بازم خیلی ممنون
- دوز مصرف فارمنتین ۶۴۳
دخترم ۷ و نیم ساله با ۱۹ کیلو وزن لطفاً دوز مناسب را بفرمایید سرفه زیاد داره الان ۱۲ روز از بیماری می گذرد و ما تا به حال آنتی بیوتیک بهش ندادیم به خاطر اینکه احتمال دادیم ویروسی باشه.
- داغی کف دست
سلام وقت بخیر دخترم ۲۰ ماهشه کف دست و پاهاش داغ میشه یهویی میخواستم ببینم مشکلی نداره؟و خیلی بی اشتهاست نسبت به غذا چیکار کنم؟
- سلام دخترم چهار سال ونیم سالشه دیشب متوجه شدم سینه اش حالت غده شده ودرد میکنه اگه میشه راهنمایی کنیدآیا خطرناکه؟
- عدم وزن گیری کودک یک ساله
سلام آقای دکترخسته نباشیدپسری یکساله دارم وزن بدوتولد۲۶۰۰ قد۴۴ والان وزن یکسالگی ۸۷۰۰ وقد ۷۳ شیر وغذا میخوره ولی نسبت به سنش وزنش زیاد نیس میخوام ریسورس جونیور بخرم بنظرتون خوبه یا شما پیشنهاد دیگه ای دارین؟ممنون میشم پاسخ بدید
- پوست تیره رنگ شکم و بدن
باسلام دخترم ۵سالشه کمبود اهن داره یوست شکمش تیره شده ایا از کمبود اهن میتونه باشه .لطفا شربت اهن خوب نام ببرید

