Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام ببخشید بچه ام سه ماهشه سه هفته هسش اسهال گرفته پدی لاکت دادم با شیر خشک ال اف اما اصلا جواب نمیده یه روز خوب میشه باز میگیرتش میشه راهنماییم کنید چکارکنم ممنون میشم…
- الرژی
سلام جناب دکتر دیروز واکسن چهارماهگی بچه م بود قطره پاراکید با طعم توت فرنی هر چهار ساعت دادم الان اغلب قسمتهای بدنش جوش ریز زده چکار کنم. درضمن بچه م حساسیت به پروتین گاوی دارد
- شربت اهن
سلام خسته نباشید دختر من دوسال نیم هست آزمایش دادم یکم کم خونی داره میخوام بهش شربت اهن بدم با شربت زینک چه زمانی در روز بدم بهش آیا با هم بخوره ایراد داره
- کم وزنی
سلام کودک یک ساله دارم با ۷کیلو وزن و۷۰ سانت قد و۴۶ سانت دور سر بهداشت میگه وزنش کمه چندتا دکتر بردم آزمایش خون و ادرار هم داده نشون داده که کم خونه اهن رو ۲۰ قطره میدم الان چی کار کنم وزن بگیره چه شربت های تقویتی بهش بدم
- بی اشتهایی
سلام اقای دکتر پسرم دو سال و دوماهست، هفته پیش یکبار استفراغ زد وفرداش اسهال داشت، دیگ خوب شد و علایمی نداشت اما یک هفتع لب ب غذا نمیزنه، با هزار بدبختی بهش در روز یک تیکه موز میدیم از، صبح هیچی نمیخوره فقط اب میخوره، چیکار کنم؟
- ميزان مصرف سفیکسیم ۱۰۰ براي کودک ۱۲ کیلو
کودک ۶ ساله ۱۲ کیلو وزن
- سرماخوردگی و سرفه
آقای دکتر سلام خسته نباشید پسرمن دو سال و هفت ماهشه..دو هفته پیش سرما خورده بود ولی چرکی و عفونت نبود بردمش دکتر گفتن چرک نداره گلوش احتمالا آلرژی هست.الان دوباره سرما خورده آبریزش بینی داره و سرفه های خیلی شدید.گاهی هم میگه دلم درد میکنه.شربت پلارژین و کوریزان و سیتریزین بهش میدم.میشه لطفا راهنمایی کنید چیکار کنم
- افتادن ناخن خود به خود دست و پا
سلام . دخترم 6سالشه و یکی از ناخن های دستش چند روزی میشه افتاد . و الان دوباره ناخن شصت پاش کنده شده و زیرش ناخن جدید درمیاد. علت چی میتونه باشه
- دل درد گاهی اوقات
سلام دخترم ۵سالشه گاهی اوقات میگه دلم درد میکنه بعضی وقتا بامدفوع برطرف میشه بعضی مواقع هم نه میگه دسشویی ندارم ازپارسال هم زیاد وزن اضافه نکرده لاغرشده تا همین چندماه پیش همیشه صبح فقط شیرمیخورد الانم بعضی وقتا میگه دلم دردمیکنه حدود۱۰دقیقه ای بعدمیگه خوب شد لطفا جواب این سوال بدین ممنون
- چرا رنگ پای پسرم خیلی زرد است
- پلارژین
سلام اقای دکتر پسرم 21 ماهشه امیکرون گرفته دارو میخوره به تجویز پزشک ولی شربت سرفه اش پیدانمیشه شما فرمودین پلارژین هر 8 ساعت بخوره ولیکن داروخانه سن بچه ر پرسید نداد گفت برای بالای 6 ساله. میخواستم بپرسم چیکار کنم و چی تجویز میکنید؟
- واکسن ۱۲ماهگی
سلام واکسن ۱۲ماهگی فرزندم، ۱ماه به تاخیر افتاده، مشکلی پیش نمیاد آقای دکتر؟
- میخ.رفتن پای بچه سه ساله
کف پای پسرم دو ماه ونیم پیش میخ رفته بوددراوردیم,بعدش عفونت کرددارومصرف کرد, یکماه راه نمیرفت,بعدش خوب راه میرفت,الان بازحدودیکماه راه که میره کامل پاشوزمین فشارنمیده,درحالی که راحت ازمبل میپره واذیت نمیشه ,عکس رادیوژی هم خوب بودخداروشکر,اقای دکترتاکی کامل خوب میشه؟خیلی کم ورم هم داره
- ویتامین های ضروری کودکان
سلام من قطره آهن فروگلوبین و زینک پلاس به دخترم میدم درصورت حذف زینک پلاس چه مولتی به ایشان بدم
- دارو
سلام دکترمیدونم شمادکتراطفالیدفقط یه راهنمایی چون الان شرایط دکتررفتنوندارین اجرتون باخدامادرمن۶۱سالشه قندوچربی دارن وکبدش چربه وحدوددوماهه سردردشدیدداره وبامراجعه به متخصص مغز واعصاب وگرفتن ام آرآی گفتن یه چیزکوچیک توسرته وباخوردن این داروهاخوب میشه کپسول پرگابالین ۷۵هرشب یک عددقرص تیزانوور۴هرشب یک چهارم وقرص منیزیم ۲۵۰بعدازظهریک عددورلفت ۵۰ هفته اول نصف وبلدش یکی سالم مصرف میکنه ولی خیلی گیج ومنگ میشه همش میخوادبیافته کسیم پیشش نیست تنهاس توروخداراهنماییمون کنیدچکارکنیم آیااین داروهاضررندارن وبه مصرفش ادامه بده ممنونم کمک کنید
- کودکان
کف پای نوزاد ۱۰ روزه سیاه میشه
- با سلام برای کودک ۷ساله و ۲۳ کیلو وزن چه میزان شربت و هرچند ساعت بدم ؟
- سنگکلیه
دخترم دوسال و نیمشه سنگ کلیه داشت سنگ شکن کرد و بعد از سنگ شکن دکتر پای سیترات پتاسیم داد حالا بورس باید عمل بشه...عمل لوزه اشکالی ندارد ؟ و اینکه چند روز داروی کلیش بخاطر عملش قطع میشه اشکالی نداره؟
- حساسیت به موز
سلام آقای دکتر من دیروز به بچم موز دادم گلاب به روتون ببخشید ۳بار دفع داشت به رنگ تیره با رگه های سیاه امروز هم یک بار که امروز یکم خلطی بود. دیگه بهش ندادم موز رو این میتونه حساسیت باشه؟؟
- حساسیت
سللم اقای دکار پسرم ۱۲سالشه ۵روزه سرماخورده گلوش عفونت کردا دکتر آزیترومایسین ۲۵۰داده با شربت اسماویت که امروز چهارمین روز هست آنتی بیوتیک مصرف میکنه بدنش از دیروز جوش های ریز زده از چی هست چیکار کنم

