Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- اسهال واستفراغ
سلام پسرم یکسال و۴ماهشه شیر گاو دوست ن واسه اینکه عادتش بدم شیرخشک نان۳باشیرگاو گذاشتم براش خورد چند بار دارم براش درست میکنم ولی الان اسهال آبکی زرد واستفراغ گرفت یعنی ممکن از اضافه کردن شیرگاو باشه ممنوت میشم زودتر جواب بدین ؟
- شربت آزیترومایسین
سلام وقت بخیردخترم 3سالش شربت آزیترومایسین بهش دادم برای عفونت دندونش الان دوشب ریزش موغیرطبیعی داره نگرانم امکان داره مال شربت باشه ممنون
- خلط پشت گلو
سلام برای خلط پشت گلو یا همون گرفتگی بینی کودک ۳ ماهه ک رفلاکس پنهان داره و ۱هفته س سرماخورده چیکار کنم؟اسپری سدیم کلراید دکتر تجویز کردن.
- واکسیناسیون
سلام می خواستم بدونم واکسیناسیون کودک داخل مطب انجام میدید
- شربت زینک پلاس
سلام خسته نباشید ایا شربت زینک پلاس رو میتونم ب کودک تقریبا یکساله بدم و اندازه ش چقدر باید باشه?
- سلامدکتردخترم۵سالههسهرروزشبادراریدارهچیکارکنمخوببشه
- آلرژی
سلام دکتر دخترم قبلا به پروتئین گاوی حساسیت داشته شما گفتید تا یکسالگی رژیم لبنیات را رعایت کنیم الان دخترم یکسالشه چند روزه خودم به میزان کمی لبنیات مصرف میکنم دخترم مدفوعش خیلی سفت شده و یبوست گرفته چون قبلا هم اگه لبنیات میخوردم کودکم یبوست میشد حالا باید چکار کنم؟ یعنی باز هم باید لبنیات نخورم ؟
- تاخیر در واکسن یک سالگی
با سلام و عرض ادب با توجه به اینکه فرزند بنده علایم سرما خوردگی داشت و شیوع ویروس کرونا تصمیم گرفتم تزریق واکسن 1 سالگی رو 2 یا 3 هفته به تاخیر بندازم مشکلی ایجاد میشود؟ ممنون از راهنماییتون
- سرقه
برای سرفه دخترم چی بدم خوب باشه سرفه هاش خس خس میکنه
- دندان
سلام دخترم ۱سالشه دندان نیش دراورره ولی کنار لثش ورم کرده مثل گوشت اضافه اورره باشه اینجوره دلیلش چیه دخترم خیلی بی قراره و گریه میکنه چیکار کنم ممنون میشم کمک کنید
- خون دماغ کردن کودک
سلام خواهر زاده من حدود چهار سال ونیمش هست چند ماه پیش داخل سرسره بادی سرش به دیواره سرسره خورد وبعدش پرت شد پایین صب که از خواب پاشد خون دماغ شد .از اون موقع تقریبا ماهی یکبار یا دوبار رو خون دماغ میشه بدون اینکه دست به دماغش بزنه یا اینکه ضربه بخوره .میخواستم ببینم باید چیکار کنیم
- بالا آوردن نوزاد از دماغ
سلام وقت بخیر من نوزادم دوماهشه همش حالت خف.ی بهش دست میده .من حس میکنم یه سری حشره های خیلی ریز تو بدنش هست خیلی داره این موضوع اذیتم میکنه
- ناتوانی راه رفتن
سلام دخترم یکسال و یک ماهشه ، اصلا هیچ تقلایی برای راه رفتن نمیکنه این فرم خانه ی بهداشت هم دادن در حیطه ی حرکات درشت هیچ کدوم را نمیتونه انجام بدهد لطفا راهنمایی کنید
- سرما خوردگی مکرر
سلام پسرم ۷ سالشه با وزن۲۳ که مرتب سرما میخوره با علائم خستگی سردرد سرگیجه حالت تهوع درد عضلات که بردمش دکتر قرص سفکسیم ۲۰۰ تجویز کرد هفته بعد بردمش قرص آزیترو مایسین۲۵۰ تجویز کرد دوره درمانو کامل کردم منتهی دوباره همون علائم داره لطف کنید راهنمایم کنید هر قرص را روزی یکی میخورد به مدت هفت روز
- زينک
سلام آقاي دکتر بچه ي 18 ماهه با 9کيلو 700 وزن چند سي سي در روز شربت زينک سولفات داده شود؟
- اسهال کودک
سلام دخترم 7ماهه هستش و اسهال داره این چند روزی میشه که اسهال داره،ایا میشه از پودر او ار اس بدم اما روش استفاده رو نمیدونم.
- دندان.
سلام آقای دکتر بچه من تا ۹ ماهگی ۴ تا دندان بالا و ۴ تا دندان پایینش که جمعا۸ تا دندانش درواومد اما الان ۵ ماه گذشته و بچه من ۱۴ ماهش هست و بعد ۹ ماهگی دیگه ندان درنیاورده آزمایشم داد همه چی نرمال بود چکار کنم؟
- عطسه
سلام وقتتون بخیر اقای دکتر دخترم ۴سال و خورده ایشه و ۲روزه فقط عطسه میکنه و هیچ علائم دیگه ای نداره چ شربتی بدم که عطسه هاش قطع شه
- مدفوع چرب کودک 3ساله
با سلام .دختره 3ساله ی من تب داش با شربت استامینوفن و شیاف تبش رو قط کردم.متوجه شدم ک مدفوعش چرب هست.ولی ن زیاد.شل یا اسهالی هم نیس.رنگش هم روشن نشده .مدفوعش معمولی هس..و ترشح چرب داره.علتش چی میتونه باشه? میخوام توی خونه درمونش کنم.
- عفونت چشم دختر ۶سال
سلام.دخترم ۶سالشه چشمش عفونت زرد داره و و چشمش رو کامل میبنده عیده و تعطیل.قطره جنتکس و باکتی ماید چ دوزی براش استفاده کنم؟؟

