Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شلی کمر
سلام آقای دکتر دخترم ۲۹ هفته و۶ روزبه دنیا آمده باوزن ۱/۲۰۰ الان یکسال وسه ماهش است ۱۱کیلوهست کمرش شل ونرمه است نمیتوند قشنگ بشیندوقتی مینشیندکمرش به داخل میبرد نمیتونه صاف بشینه بیشتراز۲ دقیقه نمیشینه سریع ول میشه ویتامین دی بهش میدم شربت کلسیم بهش میدم آمپول دی ۳۰۰۰۰دوهفته پیش زدم فایده نداشت چیکارکنم کمرش سفت بشه بشینه کاردرمانی میبردمش الان به خاطر کرونا تعطیله چیکارکنم خیلی نگرانم
- ابریزش
سلام دخترم ۳ سالشه عطسه و ابریزش داره نمیدونم بخاطره حساسیته و تغییر ابوهواس یا سرما خوردگی چی بدم ک ابریرشو عطسه هاش اگه از جفتش هست خوب بشه
- آزمایش مدفوع
سلام آقای دکتر خسته نباشید گفتین نتیجه آزمایش رو بنویسم مدفوع که داده دکترگف معده مثبته واسش شربت مترانیدازول صب شب ۳ سی سی و اموکسی سیلین صب شب ۳ سی سی وپودر امپرازول صب یه ساشه شب یه ساشه و خانم دکتر نگرانم کردن با حرفشون که گفتن نباید مثبت میشد شما از نگرانی دربیارید آقای دکتر مشکلی هست واینکه امکان داره موقع جمع آوری مدفوع درظرف نمونه درمنزل آلوده شده باشه ممنون میشم پاسخ بدید
- تفسیر آزمایش کودک ۵سال
سلام وقت بخیر من دختر ۵ساله دارم ک تکرر ادرار زیاد دارهآزمایش گرفتم wbc12.5وlym8.8وmlx1.00وneutrophils21.1وlymphocytes70.6وقندناشنا ۱۰۶ آیا مشکلی داره آقای دکتر؟خیلی نگرانم باتشکر
- آموکسی کلاو
سلام آقای دکتر لوزه های دو طرف حلق پسرم کمی التهاب داره و ته زبانش اکثر وقتها سفید هست و زود بزود بوی بد میده که سفیدی زیادتر شده ولی الان بوی بد نمیده و دیشب تب ۳۹ درجه داشت ته حلقش قرمز قرمز شده و زبا کوچکش کمی بلند تر و قرمزشده و ته کام دهان چند تا جوش ریز دیدم و گردی در گلو احساس میکرد که در قورت دادن درد داشت ولی گوش درد و سردرد نداشت و گرفتگی بینی داره از دیشب قرص آموکسی کلاو۶۲۵ هر ۱۲ ساعت و دیفن هیدرامین روزی ۳ بار و قرص مکیدنی آلتادین روزی ۳ بار و ایبوپروفن ۴۰۰ دوبار دادم الان تب پسرم تقریبا قطع شده و حال عمومی بهتر شده الان غذای نرم میتونه قورت بده من تو اینترنت این احوالات رو دیدم که نوشته بود نشانه سرطان گلو من داغون شدم الان میترسم دکتر ببرمش چون من تازه از شر سرطان سینه دارم خلاص میشم خواهش میکنم به من بگید سرطان نیست خیلی از لحاظ روحی داغونم. پسرم ۱۲ ساله هست و ۹۰ کیلو وزنش هستسلام آقای دکتر لوزه های دو طرف حلق پسرم کمی التهاب داره و ته زبانش اکثر وقتها سفید هست و زود بزود بوی بد میده که سفیدی زیادتر شده ولی الان بوی بد نمیده و دیشب تب ۳۹ درجه داشت ته حلقش قرمز قرمز شده و زبا کوچکش کمی بلند تر و قرمزشده و ته کام دهان چند تا جوش ریز دیدم و گردی در گلو احساس میکرد که در قورت دادن درد داشت ولی گوش درد و سردرد نداشت و گرفتگی بینی داره و یکبار دیشب استفراغ داشت ولی سرفه نداره از دیشب قرص آموکسی کلاو۶۲۵ هر ۱۲ ساعت و دیفن هیدرامین روزی ۳ بار و قرص مکیدنی آلتادین روزی ۳ بار و ایبوپروفن ۴۰۰ دوبار دادم الان تب پسرم تقریبا قطع شده و حال عمومی بهتر شده الان غذای نرم میتونه قورت بده من تو اینترنت این احوالات رو دیدم که نوشته بود نشانه سرطان گلو من داغون شدم الان میترسم دکتر ببرمش چون من تازه از شر سرطان سینه دارم خلاص میشم خواهش میکنم به من بگید سرطان نیست خیلی از لحاظ روحی داغونم. پسرم ۱۲ ساله هست و ۹۰ کیلو وزنش هست و ۱۷۰ قدش هست امیدوارم خبر خوش به من بدید ولی وضع عمومی پسرم نسبت به دیروز خیلی بهتر شده .
- رشدمو
سلام آقای دکتر دخترم 17ماهشه موهاش خیلی کم پوش هستش و موهای ریزش هنوزبزرگ نشده موهاش خیلی با فاصله هستش خیلی ديررشد میکنه ممنون
- الرژی کودک یکساله
سلام خسته نباشید آقای دکتر دختر ۱۳ ماهه ام تست الرژی پوستی نشون داد که به گلوتن و گوجه فرنگی و پروتین گاوی حساسیت داره آیا باید اینارو کامل حذف کنیم از رژیم غذایش ؟ گاهی نون می خوره نمی تونم ندم
- زخم گوش
سلام دختر من ۱۱ سالشه و گوشش جرم گرفته بود بردمش دکتر گفت باید قطره بریزی و حدودا یک یا دو هفته بعد بردمش دکتر گفت خوب نریختی و هنوز درنمیاد و گوش دخترمم هم در حال حاضر زخم شده و میسوزه ممنون میشم راهنماییم کنید که اگه بازم براش قطره بریزم ضرر داره یا نه
- بی اشتهایی
سلام . دختر یازده ماه دارم که اشتهای خیلی کمه شاید در روز سه یا چهار قاشق غذا بخوره بیشتر شیر خودم را میخوره و وزنش هم هشت کیلو و نیمه وزن تولدش چهار کیلو بوده دکتر هم بردم مولتی ویتامین داده ولی اثری نداشته
- برفک لوزه ها
دخترم 10سالشه یه جوش رو زبون کوچیکه زده و روی لوزه هاشم مثل برفک زده علتش چی هست؟
- سلام دخترم ۶ ساله هست و ۲۲ کیلو گرم وزن داره میزان مصرف سفیکسیم براش چقدر هست؟
- الرژی
هنگامی که میخوابه سرفه هاش شروع میشه
- از شیر گرفتن کودک به همراه مدفوع زیاد
با سلام وخسته نباشید خدمت شما پسرم 19ماهشه ازشیر گرفتمش خیلی شکمش کار میکنه روزی ۵ دفعه بیرون روی داره ایا طبیعی هست؟ و اینکه خیلی برنده است، بااینکه تند تند عوضش میکنم بازهم باسنش خیلی سوخته لطفا کمکم کنید، ممنونم ازشما🌹
- شربت
سلام. پسرم یک ی سال چهارماهه وزنش سرماخورده بود. شربت کوریزان پلارژن کیدز دادن دکتر.. گفتن تواین مدت مولتی وآهن ندم بهش.. حالا تموم شده.. مولتی وآهن شو میخوام بدم یه شربت تقویتی هم داره که مثل مولتی همه ویتامینهاروداره.. آیا این شربت تقویتی با قطره مولتی وآهن بدم مشکلی پیش نمیاد؟
- آیا نخودفرنگی برای کودک فاویسمی ضرر داره؟
آیا نخودفرنگی برای کودک فاویسمی ضرر دارد؟
- عفونت گوش
سلام پسرم ۴سالشه گوشش عفونت شدید داشت دکتر پنیسیلین تجویز کرد براش و قرص سفیکسیم امپول زد بعد قرصم بهش دادم عوارضی نداره الان فک میکنم حالش خوب نیست
- قطره
سلام اقای دکتر ب بچه ۱۵ ماهه چند سی سی قطره اهن لیپوزوفر بدم؟؟
- گرفتگی بینی
سلام پسری ده ساله دارم و الان حدود چند هفته هست که مدام بینیش میگیره و آبریزش داره و تو دماغی حرف میزنه. دو روز طول میکشه دوباره خوب میشه بعد باز برمیگرده . به نظرتون آلرژی فصلی داره؟لطفا راهنمای کنید.
- سلام بچم موقع گریه خمیازه میکشه
ببخشید بچم موقع گریه کردن خمیاز میکشه علتش چیه؟مشکل خاصی داره؟
- تکرر مدفوع
سلام.وقت بخیر.پسر ۱۸ ماهه ای دارم که ماه پیش دچار ویروس اسهال و استفراغ شده بود که آنتی بیوتیک و کیدی لاکت مصرف کرد اما الان بعد از بهبود دچار تکرر مدفوع شده طوری که روزی هفت هشت بار اجابت مزاج داره.علت چیه و چیکار میتونم بکنم براش؟

