Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- درمان حبس البول نوزادان
با سلام نوزاد دختر 21 ماهه ای دارم که شکایت از بند آمدن ادار دارد آیا درمان فوری خانگی وجود دارد
- مقدار استفاده شربت سفکسیم 100
برا کودک نه ماهه با وزن نه کیلو و نیم چ مقدار شربت سفکسیم بهش بدم گلوش عفونت داره
- خوردن شمع توسط کودک 2 ساله
- آزمایش
سلام آقای دکتر دخترم هشتم مهر میره تو یازده ماه تا حالا آزمایش خاصی انجام نداده چه آزمایشی لازمه؟ما به خاطر کرونا زیاد دکتر نمیریم
- استامینوفن با شیرخشک
سلام وقت شما بخیر میشه قطره استامینوفن رو با شیر خشک مخلوط کرد؟ چون تحمل نمیکنه و بالا میاره .ممنون
- نگرفتن شیشه شیر
سلام اقای دکتر دخترم دو ماه و ۱۴ روزشه وزنش کمه شیشه شیر نمیگیره که شیر خشک بهش بدم دارم دیوونه میشم نمیدونم چکار کنم.طعم شیر خشک هم دوس نداره سر شیشه شیر میزارم دهنش عوقش میکنه و حالت تهوع میگیره
- یبوست نوزاد یک ماهه
سلام خسته نباشید دختر من ۳۲روزشه از بیست روزگی یبوست داره هر روز دفع میکنه اما با گریه ومدفوعش خیلی سفته مثل سنگ ریزه رگه های خون هم روی مدفوعش هست دکتر بهش قطره بیبی کر داده اما هیچ تاثیری نداشته راه حل دیگه ای هست شیر خشک هم اپتامیل یک میخوره
- آلرزی به شیر
سلام اقای دکتر بچه 8 ماهه دارم و تااللن شیر ببلاک 2 میخورد و مشکلی نداشت چندروزه اسهال ابکی داره دکتر بردم گفت عفونت نیست ودادو داد میخوام بدونم میشه بهد از 8 ماه به شیر آلرژی نشون بده ؟؟ شیر رو تغیبر بدم چی بگیرم؟؟
- تیروییدکودک
باسلام پسرم الان ۳ ساله است مشکلی نداردبراچکاب ازمایش ازش گرفتن تیروییدش ۶بوده ایااین مشکلی داره یاطبیعی هست
- سرماخوردگی کودکان
دختر من 8 ساله است 42 کیلودارد سرماخوردهو شدیدا سرفه میکند آیا آمپول بتامتازون برایش مناسب است؟
- قرص مبندازول۱۰۰
سلام دکترپسرم ۱۱سالشه وانگل داره وماهممون بایدقرص مبندازول ۱۰۰بخوریم سوالم اینه پسرکوچیکم که۲سالو۲۰روزشه اشکال نداره قرص مبندازول بهش بدم ممنون میشم جواب بدید
- رفلاکس نوزاد
پسرم رفلاکسی پنهان داره راینتیدین رو بخاطر ضررش قطع کردم باید چه دارویی جایگزین کنم
- داغی یهویی کف دست
سلام خسته نباشید دخترم ۲۰ ماهشه یهویی کف دستاش فقط داغ میشه میخواستم بدونم مشکلی داره یا خیر؟
- سلام.برای کودک ۷ساله برای درمان گلودرد ازچه داروی استفاده شود
سلام.برای کودک ۷ساله برای درمان گلودرد ازچه داروی استفاده شود
- واواکسن ۱۸ ماهگی
سلام پسرم ۱۸ ماهشه وقتی واکسن ۱۲ماهگیشو زد فرداش تب کرد و بدنش دونه های قرمز ریخت بیرون حدودا تبش یک هفته طول کشید الان واکسن ۱۸ ماهگیشو بهداشت نزد پیش چندتا دکترهم رفتم یکی میگه بزن ییکی میگه نزنم الان سر دوراهی موندم ممنون میشم کمکم کنید
- لرزش پای نوزاد
سلام بچه من ۳ ماه و نیمه است، از وقتی کوچیک تر بود متوجه شدم موقع شیر خوردن و خواب پاهاش میلرزه، اکثر اوقات با گرفتن متوقف میشه ولی بعضی مواقع بازم توی دستم میلرزه و به خوبی متوقف نمیشه البته خیلی کم پیش میاد و هیچ علامت دیگه ای نداره، آیا این نگران کننده است؟
- در رابطه با کودکان
سلام من دخترم سه شب تب کردبعد شب سوم دوباربالا اورد بعدازصبح سه بارمدفوع کردداخل پوشکش خون بود ممنون میشم راهنمایی کنیددخترم هفت ماهه است
- مصرف شربت ستادین برای نوزادیکسال
مصرف شربت ستادین برای نوزاد یکسال هرچند ساعت وججوری بدم
- میزاندادندارو
نوازدامنششماهتمومشدهوخدودششونیمکیلووزندارهچقدرشربتسفکسیمبدم
- سلام پسرم ۸ماه ونیمش سرفهاش خلط ادر ایاشربت تئوفیلین جی براش خوبه

