Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- واکسن ذات الریه
سلام خسته نباشید آقای دکتر کودک ۱۴ماهه ام از ابتدای تولد کمی مشکل تنفسی داشت و با کوچکترین سرماخوردگی ریه اش خلط شدید میگیره آیا لازمه واکسن ذات الریه بزنیم براش ؟ نام دقیق ش چیه و از کجا باید بخرم ؟ آیا تحت بیمه هست یا نه ؟
- مممپمممپپمپ
- نوزاد
سلام دخترم 27 روزش هست الان 2 روز که داره روزی 5 قطره دایمتیکون و5 قطره پدی لاکت میخوره نمیدونم چرا خوابش زیاد شده آیا طبیعی هست یا نه؟
- دل درد
سلام.دخترم سه سالشه خیلی ضعیفه بی اشتهاست تازگی چیزی میخوره میگه دلم درد میکنه به حالت سجده میره چیکار کنم راهنمایی کنید لطفا
- چشم
سلام آقای دکتر دخترم هشت ماهه است و دو روزه که از چشم چپش گاهی آبی شفاف خارج میشود .همیشگی و شدید نیست ولی گاهی خارج میشود.لطفا راهنمایی کنید. ممنون
- تب کودک
سلام.دخترم دیشب گوشش درد میکرد.از صبح خیلی زود هم تب کرده،و تا الان ک عصر هست،همش تب میکنه،همش دنای بدنش میره بالا،میارم پایین،بعد نیم ساعت یا یکساعت،دوباره میره بالا.شربت استامینوفن میدم بهش،و پاشویه و اینا.پاهاش اکثراسرده،دستاشم بیشتر سرده،ولی شکم و قفسه سینه ش میشه گفت فقط داغه.علتش چی هست و چیکارکنم؟دسشویی هم موقع تبش زیاد میره.توروخدا راهنمایی کنید.اینجادکتر خوبی نداره.لطفا
- وزنگیری کند
سلام خسته نباشید کودک جن هشت ماهشه و وزنش ۶۹۰۰هست سه ماهه بهش اپتامیل pdfمیدم ولی حس میکنم وزنش اصلا بالا نمیره تعریف شیر پره اپتامیل روهم شنیدم میخاستم بدونم کلا چه شیری از همه بهتره برای بچه های محروم از شیر مادر
- لرزش دست ها وسر نوزاد موقع شير خوردن
- سرماخوردگی و سرفه شدید
دخترم ده روزه سرما خورده گاهی تب میکرد تبش قطع شد. سرفه شدید داره جوری که باعث میشه خلط بالابیاره باغذا.
برای مریضیش چه پیشنهادی دارین؟ شربت انتی بیوتیک و۶۴۳اموکسی واسپری ابی ونارنجی وتئفلین جی مصرف کرده
- علت کوچکی دور سر
سلام دختر ۷ ماهه دارم ک دور سر موقع تولد ۳۵ بود الا ۴۰و نیم میباشد ایا مشکلی داره
- تعداد دفعات دفع
سلام بچه من 19 ماهه است . و اینکه شکمش سه چهار بار در روز کار میکنه البته اصلا اسهالی نیست ولی معمولا تا غذا میخوره مدت کوتاهی بعد دفع مدفوع صورت میگیره . میخواستم بدونم مشکلی وجود داره؟ و کاری باید انجام بدیم؟
- دلپیچه
باعرض سلام خدمت آقای دکتر پسرم سه سال ونیم سنسه ده روز پیش سرما خورد تب وآبریزش بینی خوبشد بعداون چندروزی هست که دلپیچه داره که بیشتر بعداز خوردن غذا واجابت مزاج براش پیش میاد شما چه دستور میفرمایید
- بد خوابی نوزاد
سلام خسته نباشید دختر ۸ ماهه ای دارم خیلی بد خوابه و همش از کم خوابی گریه میکنه تا میخوابه ۱۰ دقیقه بعد بیدار میشه و گریه میکنه اونم روی پا باید باشه روی زمین ک اصلا نمیخوابه دکتر معاینش کرده گفته مشکلی نداره .چیکار باید کنم شربت خواب میشه داد؟؟؟
- سرلاک حریره بادام
سلام دخترم رفته تو ۹ ماهگی،یه ماه سرلاک گندمو میوه بهش میدادم بهش نساخت باعث یبوست شدید شد ،الان میخام سرلاک حریره بادام بدم ایا اینم باعث یبوست میشه. ممنون اگه جواب بدین
- تب بالا
سلام دخترم۱۵ماهه هست تب داره قطره پارکیداباید چندقطره بدم ۱۰کیلو وزنش هست
- آیا شربت تئو فیلین جی برای نوزاد ۵ماهه مناسب است
- بچه نمیتونه بشینه وحرکتی کنه
سلام دخترم ۱۵ماهشه وزن الانش ۶کیلوونیمه زمانیکه دنیااومد۳۴هفته بودوقد۴۴باوزن یک کیلوهفتصد الان نمیتونه بشینه وچهاردست وپانمیره خیلی نگرانم لطفا راهنماییم کنید ممنون میشم
- گوش نوزاد
سلام ببخشید پسر یازده ماهی دارم که موقع خواب خیلی گوشاشو میکشه و میخارونه تاحدی که نمیتونه زود به خواب بره دکتر هم بردمش ازمایش ازش گرفتن عفونت نداره گوشاشو نگاه کردن میگن کمی واکس داره بنظرتون چرا گوشاشو میشکشه ؟ چی کار کنم لطفاً راهنماییم کنید خیلی اذیته بچم ؟
- سرما خوردگی
سلام دخترم ۵.۵ ماهشه ۵شتبه هفته پیش تب کرد بردیم دکتر .استامینوفن نئوتادین و آزیترومایسین دادن البته گفتن آزیترو مایسین رو زمانی مصرف کنیم که علائم بهبودی ندیده باشیم.۳ روزه آزیترو شروع کردیم ولی سرفه هاش بیشتر شده تا کی صبر کنیم و مجدد ببریم دکتر ؟ البته نئوتادین رو گفتن چون تداخل دارویی داره با آزیترو بخاطر همین ۳ روزه قطع کردیم و فقط روز اول تب داشت
- شیر دهی
سلام دکتر خسته نباشید اوایل شیر دهی نوک سینم زخم میشد اذیت میشدم به حدی که از نوک سینه هام خون می اومد مجبور بودم به بچمم شیر بدم حتی فکر کنم بچم خون نوک سینم تو معدش میرفت الان استرس دارم میگم ضرری واسه بچم نداره؟ لطفا راهنمایی کنید ممنون

