کودک من شش ماه و چهار روزه است و شبها که بهش حریره بادام میدم سه یا چهار ساعت هم ممکنه بیدار نشه برای شیر خوردن
اشکال نداره یا باید بیدارش کنم بهش شیر بدم چون ممکنه قند خونش بیفته؟
Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرماخوردگی کودکان
سلام .اقای دکتر .پسرم دوسالشه .دوهفته پیش سرماخورد.تا چند روز پیش سینه اش خیلی خس خس میکرد الان دیگه سینه اش خوب شده ولی خلط از بینیش میاد هر شب براش بخور سرد میزارم ولی چرک خشک کن استفاده نکردم واقعا موندم که انتی بیوتیک لازم داره با نه .تو خونه هم دارم ولی بهش ندادم.خیلی ممنون میشم راهنماییم کنید
- الرژی
هنگامی که میخوابه سرفه هاش شروع میشه
- سلام کودک من ۹ سالش وزنش کم است هر غذای را نمیخورد مثل تخم مرغ کره آیاخیلی شربتهای ویتامین مختلف مصرف کرده ولی وزنش بالا نمیره آیا میتونیم قرص معده کلینیدیم براش بدیم ممنون
سلام دخترم یه سالشه وزنش خیلی کمه نه کیلو اصلا خوب غذا نمیخوره اونی که هم میخوره استفراغ میکنه میشه یه چیزی معرفی کنید تپل بشه
- دستورمصرف شربت پیروی ساید برای کودکان ۴ساله
مصرف دستور مصرف شربت پیروی ساید برای کودک ۴ساله
- کرونا
سلام جناب دکتر وقتتون بخیر بنده با خانمم ۸ روزه به کرونا مبتلا شدیم و حال عمومی هر دومون خوبه و دارو مصرف میکنیم.یه دختر ۴ساله داریم پیش خودمون تو خونه است ولی هیچ علائمی نداره.آیا دخترم نیاز به داروی خاصی داره؟ممکنه اونم علائمش شروع بشه یا نه؟ممنون
- استفراغ
سلام پسرم ۵ سالش است بعداظهر تا حالا هرچی میخوره بالا میاره چکارکنم
- غذای کمکی برای نوزاد که الژی و رفلاکس دارد
- باسلام اقای دکتر ،دخترم ۶یک ماه پیش بستری بود برای عفونت خون و الان دوباره دوهفته ست که سرفه های شدید وچرک دار وسردرد مکررواستفراغ شده دکترهم سه بار بردمش آنتی بیوتیک هم چهار تا زد وکلی دارو خورد والان انگار همون روز اول بیماری هست به نظرتون چیکارکنم؟؟؟
سلام ، وقت بخیر دخترم ۱۰ ساله هست دکتر برای عفونت گلو سفکسیم ۲۰۰ دادن الان که خورده خارش گرفته چه قرصی میشه جایگزین کرد ؟
- سلام دخترم ۸ماهشه کرم مرطوب کننده خورده خطرناکه چیکارکنم
دخترم۸ماهشه کرم مرطوب کننده خورده خطرناکه ببرمش دکتر
- زردی بدن
سلام پسر من ۷ سالشه و بدنش دست و پا .صورتش حالت زردی داره . اقای دکتر جای نگران هست وچیکار میتونیم بکنیم حالت طبیعی رنگ بدنش برگرده ممنون از شما
- شربت آموکسی سیلین 125
سلام آقای دکتر دخترم 4.5 سالش 13.5کیلو وزنش دندان بالا آبسه کرده شربت آموکسی سیلین 125 چند سی بهش بدم ممنون میشم
- تکرر ادرار
با سلام و وقت بخیر دکتر بزرگوار علت تکرر ادرار پسر 4 ساله چی میتونه باشه؟ (نه سوزش داره نه خارش که بگم عفونت ادراری ممکنه باشه، فقط تکرر ادرار داره و ادرارش هم نرمال هست بدون بو ممنونم
- شیاف کودکان
سلام اقای دکتر پسرم شربت استامینوفن نمیخورد ایا شیاف عوارض برای بدن دارد
- چرکی بودن بینی کودک ۳ساله
سلام خسته نباشید دخترم ۳سالشه تب داره وبینیش هم چرکیه
- تب و سرفه
سلام وقت بخیر. پسرم ۶ سالشه با وزن ۱۶ کیلو. چهارشنبه هفته پیش تب کرد و سرفه داشت. تبش اوایل ۳۸.۷ بود استانینوفن میدادم پایین میومد یا چند ساعت قطع میشد و بعد دوباره تب میکرد تا ۳۷.۷ و بعد کم کم قطع شد ۴ روز ادامه داشت. برای سرفه پلارژین میدادم. الان دوباره که سه شنبه هست یعنی یک هفته بعد تب داره ۳۷.۶ لازمه ازیترومایسین بدم؟ سرفه هم هنوز داره و گلوش هم قرمزه کمی. لوزه هم داشت قبلا فرمودید عمل لازم نداره اما الان که مریض شده لوزش بزرگتر شده
- شیر پر چرب
سلام اقای دکتر خسته نباشید. پسرم دو سال و سه ماه دارد. شیر پاستوریزه کم جرب میخورد. از چه سنی باید پر جرب میل کند؟ متشکرم
- پوسیدگی دندان
باسلام آقای دکتر پسرم دوسالشه دندان های بالاش چهارتاش پوسیده شدن وریختن زیرچشمش ورم کرده میبرم دکتر دندان پزشک میگه باید بیهوش بشه ترمیم وبکشیم ده ونیم کیلو وزنش اطرافیان میترسونن میگن خدایی نکرده به هوش نمیاد .نمیدونم چیکارکنم.تردید دارم ومدام دراسترس هستم لطفا راهنمایی بفرمائید. ممنونم
- خارش لای انگشتان دختر ۷ ساله ۲یا ۳سالی است
- کمبود وزن
سلام پسرمن ۲ سال ۵ ماهش وزن تولدش ۲۸۵۰ بود قدش ۴۶ الا وزنش ۱۰ کیلو قدش ۸۷ ازمایشم دادم فقط کم خونی داشت الان هم شربت کیندر میدم هم اهن ولی وزن نمیگیره قدش کم داره چکاربایدبکنم
- واکسن ۱۸ ماهگی
پسرم من باید واکسن ۱۸ ماهگی بزنن، وقتی واکسن یک سالگی رو زد، دقیقا ده روز بعد تب شدیدی کرد که به هیچ وجه پایین نمیومد سه روز سعی به کنترل تب کردم و چون قطع نشد به پزشک اطفال مراجعه کردم که ایشون گفتن بچه آلرژی غذایی داشته و مزمن شده و به ریش زده، اخه پسرم روی لپاش قرمز و بدنش هم حالت اصطلاحا همکارای اطفال میگن پوست مرغی. معاینات هم خرخر سینشو نشون داد ، حالا واکسن ۱۸ ماهگیشو به همین علت نزدن و نامه از پزشک خواستن ، حالا من شدیدا میترسم اگر بزنه با توجه به اینکه واکسن سختیه حال پسرم بد بشه

