Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- Supporting Cardio Health: Increased Cardiac Pace Without Workout
Gday to every single one of our water relaxation buffs! There's nothing really like relaxing within a soothing hot tub after a grueling day. For anyone in search of the paramount calmness experience, a jacuzzi is truly incomparable. Assortment is indeed the herb of everyday life, and we wholeheartedly pride ourselves on offering a broad assortment of whirlpools to suit every whim. Excellence, to us, is beyond a simple word. It's our benchmark. Every single of our products undergo strict testing to ensure they consistently provide the optimum relaxing experience for numerous years to come. Our knowledgeable staff are always on hand to assist you in finding the best-suited hot tub for your wants and home. Have you ever envisioned having your own personal pleasure oasis? What else are your desires when it comes to choosing the ideal jacuzzi? Let's discuss the extent of it! Remain bubbly and relaxed! By-the-way, I created my very own brand new businesses website online just now, you can view it here: [url=https://southwestspas.com/swim-spas/play-collection/]Hot tub delivery and installation Peoria, Arizona[/url] [url=https://servicebodyshop.com/comment-test/#comment-40018]The Therapeutic Effects of Water Streams on Aching Muscles[/url] e49d25_
- تغییرشیرخشک
سلام آقای دگتر پسر سه ماهه دارم . شیر ببلاک1 استفاده میکنه شیرخشک رو چندروزه سخت میخوره و اینکه مقعدش کمی زبر شده و سفیدک زده دکتر پوست بردم گفت درماتیت پوشته میخوام بدونم بنظرتون شیرخشکش رو تغییر بدم؟چه شیری بخرم؟
- کرونا
سلام چند شب پیش پسرم تب و اب ریزش داشت سه سالش نشده.. من آستامینوفن دادم خداروشکر خوب شد بعد من و همسرم ازش گرفتیم و تست دادیممثبت بود حالا چند شب گذشته امکان ابتلاع هست دوباره میشه بگیره ما باید چیکار کنیم ممنون
- اسهال واستفراغ
سلام پسرم یکسال و۴ماهشه شیر گاو دوست ن واسه اینکه عادتش بدم شیرخشک نان۳باشیرگاو گذاشتم براش خورد چند بار دارم براش درست میکنم ولی الان اسهال آبکی زرد واستفراغ گرفت یعنی ممکن از اضافه کردن شیرگاو باشه ممنوت میشم زودتر جواب بدین ؟
- قرمزی پوست
سلام آقای دکتر خسته نباشید چند روز پیش پسرم تب داشت و علائم سرماخوردگی آمپول زدیم خوب شد ولی امروز بدنش دونه های ریز قرمز زده چرا اینجوری شد ؟چی بدم بهش خوب شه ممنون
- پمادوقطره چشمی
سلام واحترام. پسرم 14 ماهشه چشمش عفونت کرد بردمش چشم پزشک پمادجنتکس وقطره باکتی ماید وتیرلوز داد. یک هفتس ک استفاده میکنم والان الحمدالله خوب شده.. باید تاچندروز استفاده کنم. کافیه یا ادامه بدم.؟ وزنش 10 کیلو. قطره هاشو سه روزاستفاده کردم قطع کردم ولی پمادش ی هفته
- زردی کف پای کودکم
سلام پسرم ۵ و نیم هست. ۶ ماهی دقت کردم کف پاهاش زرد هست و شب ها موقع خواب کف پاهاش از پتو بیرون می ذاره، البته مشکل زیادی اسید معده داره و ۶ ماهه تحت درمان امپرازول و موتلیوم هست، علائم خاص دیگه ای نداره و اشتهاش خوبه. قبل از شروع درمان اسید معده، آزمایش داد دکتر کودکان گفت کم خونی داره، اما دکتر متخصص گوارش کودکان گفتند خیلی حاد نیست و درمان معده کردند. نگران هستم ممنون میشم راهنمایی بفرمائید.
- مشکل روده بزرگ
پسرم دوسالشه دل دردداشت کلونوسکوپی گرفتم گفت التهاب داره با برجستگی ریز در روده بزرگ
- شربت
سلام آقاي دکتر شربت ايميونس براي کودک 13 ماهه چند سيسي بدم؟؟که مقدار آهن و ويتامين د کم نباشه
- سرماخوردگی
سلام دکتر عزیز...پسر من پانزده ماهشه..زیاد سرفه خلط دار میکنه ایا شربت سفکسیم براش خوبه..
- شربت
سلام شربت کتوفن وسفکسیم را تا چندروز به کودک بدهیم 13 ماهشه. ممنون
- بوی بددهان
باسلام من یه پسرسه ساله دارم دوهفته پیش سرماخوردولی سرماخوردگیش بیشترشبیه سرماخوردگی آلرژیک بودشربت آزیترومایسین دادم بهش خوب شدولی الان یک هفته هس دهنش بوی بدی میده بامسواک زدن خوب نشددندون خراب یا لثه عفونی هم نداره فقط توخواب مدام آب دهنشا قورت میده بدنش طوریه که همینکه هواسرد بهش بخوره زود سرمامیخوره ممنون میشم راهنماییم کنین به خاطرچیه
- انتی بیوتیک
سلام دخترم ۳ سالشه سرما خورده بود الان هیچ مشکلی نداره بجز سرفه های خلط اورک شربت مشابه پروسپان میدم بهش بینیش هم پرمخاطه یه چرک خشک کن میگین ک سرفه و بینی و بعضی وقتا گوش دردشو خوب کنه ممنون
- پسرم ۴ونیم سن داره گلوش عفونت داشت بردمش دکتر سفکسیم ۱۰۰ هر ۱۲ ساعت ۵ سی سی بهش داده الان میگه حالم بده رنگ وروش هم زرد هست چکار کنم لطفا راهنمایی کنید ممنونم
- سیتریزین
سلام دکتر برای کودک ۱۷ماهه سیتریزین تجویز کرده برای بی قراری در خواب و خارش چشم علایم خیلی شدید نیست لازمه این شربت و بدم ؟ عوارض نداره ؟
- لکه روی ناخن
سلام اقای دکتر پسرم یک سال ونه ماهشه روی ناخنش لکه سفید هست بخاطر شرایط کرونا میترسم ببرم دکتر ایا ویتامین کم دارد چه داروی بدم ممنون از لطفتون
- سرماخوردگی
سلام.من پسرم یک سالش هست.توی یک ماه گذشته 3بار سرما خورده که دفعه سوم شدید هستدکتر هم هر سه بار یه دارو داد.ازیترومایسین.ایورا.کتوتفین.اسپری بینی.امپول استلین برای دستگاه بخور.و استامنیفون.ولی سینه بچه حالت خر خر داره.البته الان سه وعده دارو خورده هر 12 ساعت 2سی سی.تا کی سینه چرکی هست و ایا ببرم دکتر دیگری یا خیر.در ضمن بچه دچار یبوست شده است.راهنمایی کنید لطفا
- سلام من یه بچه هفت ساله دارم و الان چند شبه که در خواب خمیازه میکشه لطفا علتش رو بفرمایید
- دونه زدن انگشتهای دست وپای کودک 10ساله
- گریه ناگهانی جیغ ناگهانی مالیدن چشم و بینی و چنگ زدن ب سرس
سلام آقایه دکتر پسر من ۳ ماه و ۱۲ روزشه تو این مدت خیلی بچه اروم بودن و سر یک ساعت ۲ شماره شیر خوشک میخورده و هر روز مدفوع میکرده الان ۵ روزه ک خیلی گریه میکنه جیغ میزنه و وقتی شیشه شیر ب دهنش میدم نمیخوره بیشتر گریه میکنه و سر ۵ ساعت ب زور بهش شیر میدم چشمها و بینشو میماله و با دست ب سرش میزنه خیلی بی قراری میکنه از خواب میپره و جیغ میکشه اینجا دکتر بهش ی شربت ازیترومایسین ۲۰۰ دادن یک و نیم سی سی و ی قطره و پماد چشمی ولی ت این دوره مصرف اثری نداشته

