Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- کمبودوزن
سلام خسته نباشیدببخشیدپسرم یکسالشه وقتی بهش زینک میدم دیگ اصلاغذانمیخوره دهنشوقفل میکنه چیکارکنم ؟؟
- کره برای بچه های رفلاکسی
سلام دکتر آیا کره برای دختر یازده ماهه من که رفلاکس داره ضرر داره ؟ چون دکترش گفته لبنیات ن من بخورم نه دخترم
- زردی نوزاد ۱۵ روزه
زردی نوزاد ۱۵ روزه هستش
- برای پایین آوردن تب نوزاد یازده ماهه چه باید کرد
پسرم یازده ماهه هست تب داره دکتر هم دارو شربت داده ولی تبش پایین نمیاد چکار کنم ممنون از شما
- سرفه خشک و خش خش کردن سینه نوزاد ۵ماهه
- سرماخوردگی
سلام به نوزاد 5 ماهه دارم سرما خورده یکم داغ میشه بعضی موقع ها دماغش کیپ شده گلوش انگار خلط گیر میکنه سلفه میکنه ن زیاد خیلی کم چی بهش بدم خوب شه
- خطا در ختنه
سلام.ببخشید اگر پوست زیادی در ختنه برداشته شود چه مشکلی ایجاد میشه و راه حل چیست؟ ممنون
- نوزاد
سلام دخترم سه ماه و هشت روزشه وزن موقع تولدش ۳۱۰۰بوده و الان ۵۷۰۰ و روزانه ۶تا۷ بار مدفوع میکنه و کلا هم داره شیر میخوره ایا طبیعیه؟؟وزن گیریش خوب بوده ؟
- اسهال و استفراغ
سلام آقای دکتر. پسر من 11 ماهه است و از بیماران شماست. حساسیت به پروتئین شیر و لاکتوز داره و پپتی جونیور مصرف میکنه. الان دو روزه اسهال و استفراغ داره. بیمارستان بردیم و نتیجه تست خون و مدفوع مشکلی نداشت. کمی بهتر شده منتهی هنوز اسهاله و شیر زیادی نمیتونه بخوره و غذا که میدیم بالا میاره. خواهش میکنم راهنمایی بفرمایید. 09145755728
- دلپیچه نوزاد
سلام خسته نباشیدگاهی هم نوزادم نمیتونه دستشویی کنه خیلی زورمیزنه تایکمی پی پی کنه علت ش رو میخاستم بدونم
- شیرخشک ببلاک ای ار
باسلام نوزاد شش ماهه ام مشکوک ب رفلاکس براش شیرخشک ببلاک ای ار گرفتم میخواسم بدونم درصورت اگ رفلاکس نداشته باشه یا خفیف باشه میشه شیرخشک ببلاک ای ار داد ضرری نداره؟
- یبوست نوزاد 2ماهه
- اختلال خواب
با سلام. نوزاد ده ماهه ای دارم که از بدو تولد خواب منظمی نداشته هر نیم ساعت با گریه بیدار میشه و تو خواب همش غلت میزنه و بیقراره تا حالا درمان خاصی نگرفته فقط تازگیا دکتر بهش پودر ایامپرازول داده با قطره کولیکز که فعلا بی تاثیر بوده. وزن گیری و تغذیه خوبی داره. لطفا راهنماییم کنید
- تکرر مدفوع
سلام دخترم نه ماهشه و یک هفته ای میشه که تعداد دفعش زیاد شده ولی به نظر اسهال نمیاد درروز چهار پنج باره دلیلش چی میتونه باشه ؟
- حساسیت
سلام نوزاد ده ماهه من ازمایش کالپروتکتین داده شده ۵۵۲ ایا خطرناکه یا با اوزنیوم ۲۰ خوب میشه تاکی ادامه دارد ممنون میشم پاسخ بفرمایید
- لرزش نوزاد
سلام آقای دکتر پسرم ۷ماهشه نوار مغزش سالم بوده ولی دکتر اطفال باتوجه به فیلمی که از پسرم دیده میگه تشنج خفیف هست روزی ده تا بیست بار کل بدنش در عرض سه ثانیه میلرزه حتی چشماش چندتا پلک میزنه ولبش تکون میخوره میخوام بدونه واقعا تشنج هست پدرمان داره؟دکتر قرص فنوباربیتال داده ولی من به پسرم هنوز ندادم تا ببرم دکتر مغزواعصاب نظر شما چیه ؟
- نوزاد نارس
باعرض خسته نباشید نوزادمن نارس ب دنیااومده و حدود دوماه و خورده ای در بیمارستان بستری بوده و الان یک سال و سه ماهه ک ب دنیااومده نوزادم نمیتونه سینه خیز بره ولی هم خودشو برعکس میکنه و هم چرخ میزنه و نشستن و هم شروع نکرده بسیار نگرانم لزفا بگید چکار کنم
- نوزاد
نوزادم هفت روزش هست وجایی بودیم دودتریاک به طرفش میکردندسه چهارروزالان اوردمش خونه خیلی حالش لده وبی حال هست چکارش کنم
- عدم رشد قد و وزن نوزاد
سلام میشه یک مکمل خوب برای نوزاد سه ماهه معرفی کنید
- سلام وقت بخیر، نوزاد ۵ ماهه ام سرماخورده بود، الان دو روزه که سرفه هم میزنه. دکتر گفت ریه اش خوبه نیازبه دارویه خاصی نداره اما سرفه هاش داره زیادمیشه لطفا راهنماییم کنید ممنون

