Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- وزن کودک
دخترم رفته تو هشت ماهگی وزنش ۷۵۰۰ ایا کمبود وزن داره ؟
- شیرخشک
سلام خسته نباشید میخاستم به کودک یک سال و نیم برای وزن گیریش شیرخشک بدهم چه نوع شیر خشکی بدم . که واقعا چاق بشه شی خودمو بهش میدم که اصلا وزن نمیگیره . اپتامیل ۳یا نیدو .شما چی پیشنهاد میدین ازمایشاتش خوب بوده
- سرماخوردگی
سلام وقت بخیر نوزاد شش ماهه ای دارم که سرما خورده خیلی سرفه میکنه ابریزش بینی هم داره میتونم بهش اموکسی سیلین۱۲۵بدم چند سی سی بدم خوبه وزنش تقریبا۹کیلو
- تعویض شیر خشک
با سلام در شهرستان ما شیر خشک مشکل پیدا میشود و هر بار یه مارک داخل داروخانه ها پیدا میشود آیا تعویض دائم شیرخشک به نوزاد مشکل ایجاد میکند
- سلام خسته نباشید تداخل دارویی افاکسیم و استامینوفن اشکالی ندارند ؟؟؟
سلام آقای دکتر پسرمن یک ونیم سالشه شربت ایمیونس و فروگلوبین مصرف میکنه خیلی بیقراره و خیلی زود هم خسته میشه میتونم همزمان با مصرف این شربت ها بهش بیبی سد هم بدهم آیا تداخل ایجاد نمیکند
- تغذیه
با عرض سلام خدمت اقای دکتر عیدتان مبارک آقای دکتر نوزاد من چهار روز است که وارد هشت ماهگی شده است آیا میتوانم موز را با شیر خودم مخلوط کنم و به او بدهم ولطف کنید بگوئید که برای دفعه ی اول چه مقدار موز لازم است وایا میتوانم هر روز به او موز بدهم با تشکر
- سلام آقای دکترخسته نباشیددخترم چندروزتب کردعفونت گلوداشت سرفه میکردآموکسی سیلین توخانه داشتم بهش دادم تبش خوب شده ولی سرفه همراه خلط میکنه رفتم داروخانه یه شربت آموکسی سیلین 250دیگه گرفتم میتونم ادامه بدم بهش بدم یاخطرداره هرهشت ساعتی یکبار4سی سی بهش میدادم دخترم 5سالش هست میتونم
- خواب آلودگی نوزاد
سلام خسته نباشید نوزاد من چهل روزشع غروبها به بعد خیلی خواب آلود میشه و فقط برای شیر بیدار میشه ک اونم موقع خوردن خوابش میبره. صبحا کاملا بیدار و هوشیارع از وقتی امپرازول برای رفلاکس بهش میدم اینجوری شده خطرناکه؟
- خون امدن گوش
سلام پسرم ۳ سال و ۵ ماه داره یه چند روز گلو درد داست بهش فارمنتین ۶۰۰ دادم دیشب قبل خواب یه بستنی خورد خوابید صبح بلندشد دیدم از گوشش خون اومده ،نگرانم دلیلش چی میتونه باشه ؟؟
- مولتی
سلام پسرم دوسال وسه ماهشه.پارسال ی آزمایش دادم براش مقداری کم آهن و ویتامین د کم داشت.که آزمون موقع شربت آهن ومولتی ویتامین وکلسیم میدم بهش..تاکی بایدادامه بدم...چون غذاهایی ک میخوره خیلی ویتامین یا آهن و..نداره
- تب
سلام پسرم ۲۶ماهشه قطره پاراکیدو چند قطره و چندساعتی بدم ممنونم
- سوال برای کودک 9ساله
سلام دکترخسته نباشیدمن دخترم 9سالشه دوشب تب شدیدکردبردمش دکتربهش پروسپیتان وقرص کوآموکسی دادبعدازپنج روزبدن وصورتش پرازکهی شده علتش چی میتونه باشه ممنون میشم جواب بدین
- كم آبي
باسلام .دخترم تازه وارد يك سالگي شده و الرژي غذايي داره و فقط شيرخشك ميخوره در كل روز.وزنش ١٢و نيم كيلو وزن تولد ٤٢٠٠..دخترم چندروز إسهال داشت حتي آب هم ميخورد إسهال ميشد..الان اسهالش خوب شده خيلي بي قرارم همش اب ميخواد من كلي بهش اب ميدم انا بعضي وقتا حتي يك روز كامل ادرار نميكنه.ديروز ادرار كرد بشدت دزد و بد بو بود..شبا هم تو خواب گريه ميكنه اب ميدم ميخوابه..يعني مشكل كم آبي داره؟روي بدنش هم جوش هاي قرمز زده
- پودر کیدی لاکت
باعرض سلام و خسته نباشید ببخشید بچه 8ماهه استفراغ و اسهال داشت دکتر بردم شربت ضدتهوع داد با پودر پرو آر اس تهوعش فرداش خوب شد ولی هنوز اسهال هست دارو شو عوض کنم کیدی لاکت بدم یانه اخه روز سومه اسهاله اگه کیدی لاکت خوبه چقد باید بدم
- یبوست و سفید شدن زبان
سلام آقای دکتر من همین سوال قبلی گفتم که سطح زبون دخترم سفید شده دون دون نیست قشنگ یک لایه سفید ،البته یبوست هم داره به خودش فشار میاره ولی باد شکمه و بدبو نمیتونه مدفوع کنه احتمال داره سفیدی روی زبانش بخاطر یبوست باشه وابنکه چه قطره ای بگیرم واسه یبوست و چقدر بدم مرسی از پاسخگویی شما
- زرداب
سلام اقای دکتر پسر من ۴ماهو ۲۰روزس ۲روزه ک زرد اب بالا میاره استفراغش کاملن اب و زرد رنگ چیکار کنم
- وافعیت است یا نه
با سلام و عرض ادب میخواستم بدونم آیا واقعیت داره که میگن شیره انگور باعث تاخیر در تکلم کودک میشه و موز هم باعث کوتاهی قد کودک؟؟؟
- اسهال مزمن
سلام آقای دکتر خسته نباشید پسر هشت ماهه ام حدود چهل روز است که اسهال میباشد و دوازده روز هم بستری شد ولی خوب نشد .آزمایشات اینا همه نرمال هستن فقط کم خونی دارد.دفعه آخر دکتر متراندینازول و کلوتومازل نوشته.پلانتاژل .شیرخشک اسهالی.ولی به خاطر اینکه شیر خودمو میخوره شیرخشک خوب نمیخوره.میخواستم بدونم من چیکار کنم و با اینکه عفونت نداره ینی تو آزمایش نشون نداده بازم لازمه آنتی بیوتیک ها رو بخوره؟چون خیلی سخت میخوره.
- بادمجان
با سلام و خدا قوت اقای دکتر ببخشید دختر من یکسال و سه ماهه است میشه غذاهایی که داخلشون بادمجان استفاده میشه مصرف کنه اگه نه تا چند سالگی ای ممنوعیت ادامه دارد ممنونم.
- دوره سفکسیم
سلام آقای دکتر خسته نباشيدواسه عفونت بچه پنچ ماهه وزن 7کيلوچندسي سی سفيکسيم 100وتاچندروزبايدبهش بدم ممنونم

