Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- فرورفتگی میخ درپای کودک
سلام وعرض ادب فرزند من یک سال ونیم هست امروز یک پنس(میخ )کامل در پای فرزندم فرو رفت حدود یه دقیقه گریه دراوردم فورا میخ رااز پای کودکم تو را خدا راهنمایی کنید برای درمانش مه دردش نگیره وعفونت نکنه باید چکار کنم
- قرمزی اطراف دستگاه تناسلی کوک
سلام خسته نباشید دختر ۷ ساله ای دارم که اطراف واژن ومقعدقرمز شده اولین باری هست که این مشکل پیش می اید لطفا راهنمایی کنید ممنون میشم
- کوریزان
سلام.وقت بخیر.برای واکسن ۱۸ ماهگی میتونم شربت کوریزان به بچه بدم؟۱۱.۵ وزنشه چقدر باید بدم از دارو؟
- کیست بیضه
سلام اقای دکتر کودک سه ساله ای دارم که کیست بیضه دارد با مراجعه به پزشک شربت آفاکسیم تجویز نموده اند وبه تشخیص پزشک فرموده اند که دوماه دیگر مراجع بکنند می خواستم بدانم از نظر شما این تشخیص هیچ خطری برای کودک من ندارد؟؟
- واکسن ۲ماهگی
سلام اقای دکتر، من 2قلو دارم بعد از واکسن 2ماهگیشون هر کدوم یک بار بالا اوردن، یکیشون اسهالم داره، این طبیعیه؟
- سرفه خشک
سلام پسر من یک ساله و یک ماه هست۔۔ الان تویه یک شب دچار سرفه های خشک شده از چه دارویی استفاده کنیم لطفا کمک کنید
- دوز مصرف سفیکسیم ۱۰۰ برای وزن۲۰ کیلو
دخترم ۶ و نیم ساله و ۲۰ کیلو هست گلوش کرده و دکتر سفکسیم ۱۰۰ هر ۱۲ ساعت ۴ سیسی دادن من بار اول رو اشتباها ۵ سیسی دادم برای ۱۲ ساعت بعد باید چیکار کنم و چند سیسی بدم
- قطره باکتی ماید۱۰ و پماد اسایکلین-ناژو۱درصد
سلام خسته نباشید پسر من ۱۵ماهشه ۴روزه سرما خورده شربت نئوتادین،شربت پاراکید،شربت پدی کاف و شربت کو آموکسی کلاو ۴۵۷ و اسپری بینی دکوسالین مصرف میکنه امروز صبح که از خواب بیدار شد جفت چشماش هم چرک شدیدی بسته بود که باز نمیشد میتونم اون قطره و پماد رو براش استفاده کنم ۱۵ماهشه ۱۱کیلو و ۸۴هم قدش
- قطره فلوکورت برای کودک
دکتر برای کودک یک ساله یک ماه فلوکورت نوشته استفاده شه یا ن
- منیزیم ۳۰۰
برای بچه ی با وزن ۳۶ کیلو و ۴۵ کیلو ،هردو ۷ ساله چه مقدار پودر منیزیم ۳۰۰ میشه استفاده کرد ؟ باتوجه به اینکه یکی بد غذا هست و یبوست دارد اصلا لازم هست؟ اگر لازم هست چه مقدار؟
- قرص آموکسی کلاو فاویسم
سلام دخترم ۱۳ سالشه وفاویسم داره شربت آموکسی کلاو ۴۰۰ برای گلو دردش خوبه ؟ این شربت ضرری داره برای فرد فاویسمی؟
- ریزش مو
سلام .پسر من۷ ساله است موهای جلوی سرش بعد از دو روز ژل مو زدن میریزد نگران هستم البته قبلا ژل مو میزدیم و چنین اتفاقی نیفتاده بود ولی این ژل جدید است چه کار کنم ؟چه ویتامینی لازم است ؟
- بیقراری نفخ شکم نوزاد ۲۰ روزه
سلام نوزادم پسر ۲۰ روزه به دنیا اومده شبها خیلی بیقرازی میکنه نفخ داره میتونم شربت بیبی سد بهش بدم
- علت قرمزی اطراف چشم کودک
آیا قرمزی اطراف چشم کودک۵/۵ساله باوزن۲۳کیلوگرم به خاطر مصرف سفیکسیم ۱۰۰ است؟باتوجه به این که هفت روز از مصرف داروگذشته است.
- پاسخ
سلام خسته نباشید اقای دکتر من پسرم ۵ سال نیمش هست از موقعی که به دنیا امد ریفلاکس معده داره تا الان باید چیکار کنم خوب بشه الرژی هم داره برای الرژی چیکارکنم
- شپش
سلام آقای دکتر من ۷ ماه پیش شامپو پرمترین واسه شپش گرفتم و استفاده کردم نصفش ماند نگه داشتم دوباره همونو امروز به موهای دختر ۷ سالم زدم اشکال داره یا نداره؟خراب نبود؟
- تب و دل درد
سلام آقای دکتر. وقتتون بهخیر. دخترم ۲ شب هست که تب داره همراه با دل درد. شب اول بردیمش دکتر درمانگاه کودکان گفتن ویروس هست چون هیچ علامت عفونت تو گلو و گوش نداشت. فقط ایبوپروفن داد اومدیم خونه. با اینکه شربت میدیم بازم تب میکنه. دوباره دیشب بردیمش جای دیگه دکتر. ایشون هم معاینه کرد گفت کمی گلوش التهاب داره ولی خیلی نیست که نیاز به آنتی بیوتیک داشته باشه. براش تب بر و ی شربت برا دل دردش نوشت همراه با اسپری بینی. ی آزمایش خون و ادرار هم نوشت که با توجه به تعطیلات جواب ادرارش یکشنبه آماده میشه . با اینکه ایبوپروفن رو هر ۵ یا ۶ ساعت میدیم ولی بازم دیشب تا صبح تب داشت و امروزم تب داره. دخترم مریض شماست ولی شما فعلا تشریف ندارید و با توجه به اینکه خوردیم به تعطیلات فقط میتونیم ببریم درمانگاه کودکان گیل. جواب آزمایش هم که تا یکشنبه نمیاد. واقعا نمیدونیم چکار کنیم😔
- گلودرد چرکی
سلام خسته نباشید دختر من ۱۱ سالشه و وزنش ۴۵ کیلو است چند روزه که گلوش چرکی شده براساس وزنش چقدر شربت آموکسی کلاو ۶۴۳ بهش بدم .قرص هم میخوره ولی چون کپسول آموکسی کلاو بزرگ است اذیتش میکنه .ممنون میشم .
- قرص فنازومکس
دخترم 6ماهشه قرص فنازومکس مشکلی براش نداره؟
- سرفه خشک
سلام دخترم ۳ سالش چند روز پیش تب بالا داشت ۳ روز الان تب قط شده ولی سرفه خشک اذیتش میکنه

