Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تب و بیحالی نوزاد
پسرم سه ماهشه تب میکنه و اسهال هم هست چه دارویی بهش بدم
- اسهال و رفلاکس نوزاد
نوازد دوماهه من هروقت رفلاکسش شدید میشه،بعدش اسهال میشه.آیا رفلاکس و اسهال ب هم مرتبط هست؟
- مولتی ویتامین یا آد
سلام آقای دکتر من ۶ماه دخترم تموم شده تا به حال بهش قطره آد میدادم از این پس مولتی ویتامین بدم بهتره؟؟یا همون آد بدم؟؟چون به نظرم مولتی ویتامین اشتها رو زیاد میکنه و بچه ی من چون کم غذاست
- سرفه های خلط دار و تنفس صدادار
با سلام خدمت آقای دکتر و سپاس فراوان بابت تمام زحمات بی دریغ تان آقای دکتر دختر نه و ماه و نیمه ای دارم که مدت یک هفته است دچار سرفه های خلط دار و تنفس صدادار شده بصورتی که وقتی دستم توی کمرش است خس خس سینه را احساس میکنم گاهی اوقات هم آبریزش بینی سبز رنگی دارد اما آبریزش بینی خیلی کم است اما باعث کیپ شدن شدید بینی اش میشود به حدی که شیر هم نمی تواند بخورد ممنون میشوم راهنمایی بفرمایید
- سرفه نوزاد۲۱ روزه
سلام خداقوت نوزاد بیست روزه ام سرماخورده اولش یکم تب میکرد استامینوفن دادم تبش خوب شد الان سرفه میکنه چیکارش کنم چ شربتی بدم بهش دسترسی به دکتر ندارم لطفا راهنمایی کنین
- غنچه گندمین
سلام آقای خسته نباشید میخواستم بدونم میشه ب نوزادم که شش ماهه ونیمشه قبلا بهش سرلاک برنج میدادم غنچه گندمین با مخلوط شیرو میوه بدم باتشکر
- نفخ شدید نوزاد ۷ماهه
سلام اقای خسته نباشید .نوزادی ۷ ماه دارم که از بدو تولد نفخ و دل درد داشت این نفخ هنوز که هنوزه همراه نوزادم هست با عوض کردن چند نوع شیر خشک و دادن آزمایش مدفوع که مشکلی نبوده .هنوزم بعد خوردن شیر یا غذا نفخ داره پاهاش جمع میکنه انواع دارو ها اعم از پدی لاکت و کیدی لاکت و دایمتیکون وگرمیچر و اهورا نی نی و خیلی ها رو امتحان کردم بی فایده رفلاکسم داشت که الان خیلی بهتر شده.اقای دکتر خواهش میکنم کمکم کنید علت ادامه داشتن نفخ نوزادم تا الان چی میتونه باشه.
- حساسیت به شیر
با سلام دختر سه ماهه دارم که روده ها صد دارن و روزی هشت نه بار مدفوع موکوس دار دارد ازمایش انجام دادیم و بین 15 تا 20 عدد گلبول سفید دارد.نشانه حساسیت به شیر گاو هست؟
- رفلاکس نوزاد
باسلام میخواستم بدونم علائم رفلاکس نوزاد از چندماهگی رو به بهبود میره؟
- آزمایش ادرار
باسلام نوزاددختر۵ماهه دارم طبق سفارش خودتان ب علت کمبودوزن ۵کیلوئه ازمابش ادرلر داد RBC0_1 WBc.10_12 EP 4_6 میباشد.عفونت اداراش شدیده؟وخواهشا راه درمانش چیه.بچم بستری میکنن؟
- عفونت روده
سلام دکتر خوب هستین خسته نباشید دکتر من پسرم ک ۲ماه داره همش بی قراری میگرد شب ها و بالا میاورد تقریبا دو شب اینجوری بود و پایین نافش باد کرده بودو سفت شده بود ما بهش ترنجبین دادیم و تا صبح نخابید بردیمش بیمارستان تو بخش بستری کردنش و به ما اجازه ورود نمیدن میخام بدونم مشکلش خیلی بزرگ ایا درمان میشه؟؟؟؟ خیلی نگرانم
- تعداد دفعات مدفوع
[8/16, 23:54] Mahnaz:
سلام آقای دکتر
دختر من ۴ماه و ۲۳روزش هست و از ۱۲۰روزگیش به دلیل عدم وزن گیری مناسب به توصیه پزشک غذای کمکی رو شروع کردم،فرنی،حریره و هفته سوم هم سوپ که سه روز هویج و برنج و سه روز بعد هویج و برنج و سیب زمینی،
از ۳روز پیش بعد از خوردن ۲روز سوپ هویج و سیب زمینی تعداد دفعات مدفوعش از روزی ۲بار به روزی ۴بار رسید،دیروز هم ۹بار دفع داشت،امروز هم تا الان که ساعت ۴هست ۴بار دفع داشته،توی یکی از مدفوع هاش دوتا نقطه کوچیک خون بود و در تمام مدفوع های این ۳روز یه چیز کشدار و مخاطی مانند هست و رنگ مدفوعش زرد روشن هست و البته از زمان شروع غذای کمکی در مدفوعش دانه های سفید زیاد وجود داره،
میخواستم بدونم دلیل تعداد دفع زیاد چیه؟
این رو هم بگم که با دیدن این موضوع،دیگه دیروز و امروز بهش سوپ ندادم و فقط مقدار کمی فرنی دادم.
ضمن اینکه احساس میکنم دخترم خیلی سرحال نیست و بیشتر دوست داره بخوابه و وقتی هم که بیداره اون شادابی قبل رو نداره.
ممنون میشم راهنماییم کنید. - ترس از تاریکی نوزاد سه ماهه
با سلام و خسته نباشید میخواستم ببینم نوزادان مثلا در سه ماهگی واقعا ترس از تاریکی رو حس می کنند ) پسرم معمولا برای خواب و یا توی ماشین از تاریکی خوشش نمیاد و انگار اضطراب پیدا میکنه و سوال دیگه اینکه اتفاقاتی که برای نوزاد سه ماهه پیش میاد در ذهنشون ثبت میشه ؟ راستش چند وقت پیش موقع تعویض پوشک پسرم نزدیک بود از دستم سر بخوره من جیغ زدم اونم ترسید و گربه کرد الان میخوام ببینم علت پریدن توی خوابش ممکن اون قضیه باشه ؟
- رفلکس نوزاد
باسلام پسر ۷ماه دارم رفلکس پنهان دارد از دوماهگی نکسیم و موتیلیوم مصرف میکند ولی همچنان خس خس سینه دارد گاهی اوقات زیادتر میشود و گاهی سرفه و عطسه هم میکند،چه کار کنم
- نوزادان
سلام نوزاد۴۰روزه ای دارم هفته ی دوبارمدفوع میکندشیرمادرمیخوردقبلایبوست ونفخ داشت بهششربت میکسچرمیدیم ویک روزدرمیان فلوس سه قطره اینابهش میدیم بعددستشویی میکنه کمی سفت واخردراخراسهال میکنه ایامشکلی داره دیربه دیربعدازخوردن فلوس دستشویی میکنه؟ وزورمیزنه قرمزمیشه دستشویی میکندایامشکلی داره فلوس واسه نوزادضررداره ؟بایدچیکارکنیم راحت دستشویی کنه
- سرما خوردگی نوزاد ۶ماهه
سلام خسته نباشید پسرم ۶ماه و ۱۶ روزشه سرماخورده و سرفه میکنه براش دیفن هیدرامین دادن آیا ایرادی نداره بهش بدم باتشکر
- طریقه مصرفه شربت پدیزان برای نوزاد ۶ ماهه
طریقه مصرف شربت پدیزان برای نوزاد ۶ماهه
- تب و بیحالی نوزاد
سلام وقت بخیر ببخشید نوزاد ۵ماهه ام از دیروز تا حالا تب داره باقطره استامینوفن بهتر میشه دوباره عود میکنه مرتب ناله خفیف میکنه وبی حاله انگار بدن درد داره آبریزش بینی هم داره چه کنم ممنون میشم زود. جوابم بدید
- دردهای شکمی نوزاد
اقای دکتر دختر من ۶ ماهشه و فوق العاده نفخ شکمش بالاست حتی توی سونوگرافی که انجام دادیم نوشته احتباس گازهای شکمی زیاد من نمیدونم چیکار کنم مواد نفاخ نمیخورم و خیلی رعایت میکنم الرژی به م پروتئین گاوی هم داره واقعا هسته شدم اصلا اروم و قرار نداره
- اسهال طولانی مدت نوزاد ۹ ماهه

