Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- کمبود قد کودک ۴ساله
با سلام وقت بخیر دختر من ۴ساله هست و از نظر رشد قد از نمودار پایین هست قدس ۹۵ هست در صورتیکه اونجور که روی نمودار خودش از قبل بود الان باید ۱۰۵ باشه چه شربتی و برای بهبود رشدش توصیه میکنید.
- سرماخوردگی
باعرض سلام خدمت جناب آقای دکتر کودک6ساله ای دارم که علاوه بر آبریزش بینی یکروزی هست که چشمهایش عفونت کرده شما چه تجویز میفرمایید
- ابریزش
سلام دخترم ۳ سالشه عطسه و ابریزش داره نمیدونم بخاطره حساسیته و تغییر ابوهواس یا سرما خوردگی چی بدم ک ابریرشو عطسه هاش اگه از جفتش هست خوب بشه
- لاغری پسر ۵ ساله
سلام
من پسرم پنچ سالش خیلی لاغره. همیشه رنگ صورتش پریده برای دستشویی رفتن خیلی مشکل داره و خودشو میگیره به طوری که اگر صبح دستشویی بخواد بره انو تا بعد از ظهر می گیرد
- سلام وقت بخیر.من دخترم ده ماهو نیمه شه تا حالا سه بار اسهال شدید شده حتی تو پنج ماهگی بیست روز اسهالش طول کشید . خیلی وزنش کمه .حدود هفت ونیم کیلو..باید چیکار کنم.هر چی میخوره هر غذا یا سوپی بهش میدم بلافاصله شکمش کار میکنه .باید چیکار کنم یا چی بهش بدم بخوره
- شربت سفکسین 100
- دوز مصرف شربت آزیترومایسین 200 برای کودکان
سلام پسرم۹سال داره و وزنش ۲۸کیلو هست،سرفه میکنه،وآب دماغش زرد رنگ شده،دز مصرفی آزیترومایسین۲۰۰رو برام میگید
- آبله مرغان
سلامپسرم ۱۱سالشه آبله مرغان گرفته دهنش روی لبهاش هم تاول زدا و درد داره و نمیتونه جیزی بخوره دکتر بردم شربت پروپتازین با قرص استامینوفن و پماد الوویر داد برای تاول های دهنش چیکار کنم واینکه امروز چهارمین روزه تا چندروز انتقالش هست
- لاغری
سلاممنپسرمباوزن۳کیلووباقد۵۰وتو۹ماهگیبدنیااومد.الان۱۲ماهشه۹کیلوعهباقد۷۸شیرخودمروهممیخورهخیلیلاغرهانواعغذاهاروهمبهشمیدمولیهیچتغیرینمیکنهدیگهخستهشدمازدستشیکمبدغذاهمهست.وخیلیهم شیطونه.حرفمیزنه۶تادندوندارهراهمیرهتوروخدایهراهینشونمبدهازدستاینمردمکههمشمیگنبچتمشکلیدارهخستهشدم..ممنون
- کاتوسین ۱۲۵
سلام دکترعزیز دخترم ۶سالشه سرفه ی شدید خلط دارداشت دکتر ی سری داروداد بااسپری کاتوسین ۱۲۵ صررنداره برا بچم؟؟؟
- شیر خشک
سلام آقای دکتر پسر من هجده ماهش شیر خشک نان یکسال به بالا میخوره الان داروخانه پیدا نمیشه میتونم نان بدو تولد یا شش ماه به بالا بهش بدم از این نوع شیر خشک نان دارن ممنون
- میزان مصرف آزیترومایسین ۲۰۰ برای عفونت سینوس در کودک ۷ ساله
سلام
دختر من ۷ سالشه عفونت زردرنگ بینی داره و آبریزش. لطف کنید بفرماید میزان مصرف آزیترومایسین ۲۰۰ چقدر هست. چقدر بهش بدم
- قطره اهن فروتونیک
با سلام قطره جدید اهن فروتونیک جدیدا به بازار امده ایرانی و قیمت مناسب داره نوشته که دندون سیاه نمیکنه و یبوست نمیاره شما این دارورو تایید میکنید به کودک ۱۰ ماه بدم؟؟؟؟ سپاس
- تکرر ادرار
سلام دختر من۶ سالشه، الان چن روزی هست ک تکرر ادرار گرفته،ـدیروز قند ناشتا ۱۰۰بود،ـ خیلی میترسم، با اینکه از دیروز خیلی رعایت تغذیشو میکنم ولی الان هر ۱ساعت ی بار میرع دستشویی علت خاصی داره
- باسلام دخترم ۳سالشه دسمال کاغذی و آشغال میذاره دهنش علتش چیه
- غده
سلام دکتریکی ازآشنایان دخترش نه ماهشه دکترگفته که توکبدش غده داره وبایدعمل شه اگه عمل شه خدایی نکرده ممکنه اتفاق بدی براش بیوفته
- واکسن آبله مرغان
سلام وقت بخیر و سپاس از سایت پرمحتواتون. جناب دکتر بنده دو دختر ۱ ماهه و ۵ ساله دارم و قصد دارم برای آنها واکسن آبله مرغان و پرونار تزریق کنم ممنون میشم واکسن رو معرفی کنید و بفرمایید واکسن آبله برای فرزند بزرگ ترم رو در چه سنی میتونم تزریق کنم؟ ایرادی نداره هردو فرزندم باهم واکسینه شوند؟کلا میخواستم در این زمینه راهنمایی بفرمایید.سپاس
- کمبود وزن
سلام اقای دکتر دخترم 9سالشه 21کیلو وزنشه قد 128 خیلی لاغره اشتهاشم زیاده از مایشم داده گفتن مشکلی نداره چیکار کنم وزن بگیره
- افتادن ناخن های دست کودک
باسلام ناخن های پسرم که 17ماهه است میفتن وبه جاش ناخن دیگه ای درمیادمشکل چی میتونه باشه
- بوی دهن کودک
سلام دکترپسرم۱۱سالشه دندوناش بیشترش خرابه خوراکشم خوبه ولی نمیدونم چراانقدبوی دهنش میادخیلی بو بدی میده وهمیشه بومیده یعنی علت بوی دنش میشه خرابی دندوناش باشه میشه دارویی برای عفونتش معرفی کنیدبراش بگیدم اجرتون باخداممنون ازراهنماییتون

