Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شربت
سلام آقای دکتر آیا این شربت های تقویتی که در داروخانه ها وجود دارد برای نوزادان و کودکان آیا این شربت بدون عوارض هستند مثلا شربت آهن خارجی و هزاران گونه شربت
- سلام دخترم سرما که میخوره بعد از خوب شدنش سرفه زیاد میکنه سرفه های صدا دار شربت های ضد سرفه زیادی بهش دادم جواب نگرفتم چکار کنم خیلی داره اذیت میشه
سلام دخترم ۷سالشه وقتی سرما میخوره سرفه های صدا دار زیادی میکنه شربت ضد سرفه هر چی بهش میدم جواب نمیگیرم تو رو خدا راهنمایم کنید
- سلام آیا آموکسی کلاو 457برای بچه های فاویسم ضرر دارد
آموکسی سیلین یا فارمنتین 457برای بچه های فاویسم ضرر داره یا نه
- مسمومییت کودک چهار ماهه با شمع
بچه من ۴ ماهشه یکم پارافین شمع خورده مشکلی پیش نمیاد ؟
- سلام اقای دکتر بچم یک ماهه هست شربت بی بی سد خواب اور ضرر داره نمی خوابه شبها
- میزان مصرف شربت سفکسیم
باسلام و احترام دخترم 4سال وپنچ ماه داره سه روز تب بالا 40درجه داشته بردم دکتر ایپو پروفن داد گفت هر 6ساعت بهش بده بهترنشد امروز واکسن تب تزریق کردیم میخواستم از شما بپرس سفیکسیم 100براش خوبه یا آفاکسیم چون دکتر براش هیچی نداده ممنون
- خس خس در سینه بچه 8 ماه چکار کنم خوبه بشه
- لرزش پا
من نوزادی سه ماهه دارم که پای چپ هنگام شیر خوردن چند ثانیه میلرزد پزشک اطفال گفته همون لحظه ار چهرهاش فیلم گرفته وبرایم بفرستید که هنوز موفق نشدهام به نظر شما میتواند مشکلی داشته باشد آیا نوار مغز لازمه
- صحبت کردن کودک
سلام اقای دکتر،پسرم یکسال و هفت ماه داره ،،فقط ۴ کلمه میگه ،،هر چی باهاش حرف میزنم ( کارمیکنم) اشتیاقی نشون نمیده ،،نگرانم چیکار کنم به حرف بیاد؟؟ مرسی
- سرماخوردن.
سلام و وقت بخیر آقای دکتر عزیز بزرگسالان شروع سرماخوردگیه و کمی سوزش گلو و آبریزش بینی دارم چه دارویی بخورم بهتره میشه لطفا راهنمایی کنید
- سلام آقای دکتر پسرم ۴ماهشه شبا خیلی سرفه میکنه چکار باید کرد ممنونمیشم
- بسته شدن چشم نوزاد
بإسلام.دخترم ١٠ماهشه.ديروز ساعت ١١صبح از پشت سر به روي فرش افتاد و پنج ديقه گريه كرد.هيچ علائمي نداشت .بازي ميكرد شيطونه ميكرد.ساعت ٨شب بهش قطره آد دادم سرفه كرد بعد يك دقيقه أنگار آروق شديد زد و از دهنش مايعه آب دهن ريخت بيرون.از اون موقع تا امروز همش چشماشو ميبنده،نميدونم سرش تير ميكشه يا معدش ترش كرده،فقط چشماشو ميبنده داخل دهنش چيزي حس نميكنم.حتي شير خوردني هم اينجوري ميشه شيرو ول ميكنه ميشه سرش تير بكشه؟يا گلو درد داره؟دخترم الرژي داره و رفلاكس
- دوره سفکسیم
سلام آقای دکتر خسته نباشید. مصرف سفکسیم برای کودک 21 ماهه با۱۱کیلو تاچندروز است .ممنونم
- لکه های دربدن بچه مثل سوختگی
سلام وقت بخیر بچه ام 9ماهشه چندروزه یه لکه های مثل سوختگی توبدنش درآومده یه اول مثل جوش هست بعد بزرگ میشه مثل تاول میشه باد میکنه مبارکه مثل سوختگی عمیق میمونه دسترسی به دکتر ندارم ممنون میشم جوابم بدین
- مطب.
سلام آقای دکتر شما از کی مطب تشریف میبرید؟
- شربت
سلام دکترپسرم سه سالشه حرف نمیزنه بردمش متخصص اطفال همدان معاینش کردگفت سالمه آخه همه چیزوخوب متوجه میشه فقط حرف نمیزنه شربت منتافدبراش نوشت وچندتاتقویتی دکتراثلاشربت منتافدونمیخوره وهمشوبالمیاره چیکارکنم نمیشه یه شربت دیگه معرفی کنیدجایگزینش کنم توروخداکمکم کنیدشب وروزندارم اثلانه خواب دارم نه خوراک انقدغصه میخورم چندتامتخصص همدان بردم میگن سالمه ولی نمیدونم چراحرف نمیزنه روستای همدان زندگی میکنم شرایط دکتربردن دوباره ندارم توروخدا شربتی بمن معرفی کنیدممنون میشم خدااجرتون بده منوازنگرانی دربیاریدبدجورگرفتارم
- آیا مصرف دیمیترون باعث مدفوع سفید میشود؟
- سرما خوردگی نوزاد ۳ماه ونیمه
سلام ببخشید یک نوزاد سه ماه نیمشه خیلی سرفه میکنه دماغش هم کیپ میشه عطسه هم میکنه ترشح ببرون میزنه وقتی سرفه میرنه خیلی زور میرنه لطف کنید راهنمایی کنید
- مدفوع روشن
سلام آقای دکتر تقریبا یک ماه پیش پسرم 2/5 ساله م اسهال شد و رنگ اسهال لیمویی روشن بود، یکروزه هم اسهالش برطرف شد علاقه شدیدی به ماست داره و هر روز سه پیاله پر ماست میخوره ،و معمولا با کته تو این یک ماه هر چند وقت یکبار مدفوعش روشن میشه و فرداش دوباره درست میشه هیچ مشکل دیگه ای هم نداره، البته رفلاکس داره که دارو میگیره ممکنه رنگ لیمویی مدفوعش از ژله، خربزه،و کلا مواد غذایی که میخوره باشه یا مشکل دیگه ای داره
- یبوست نوزاد دوماهه
پس دوماه ام یبوست داره به کمک گلیسیرین دفع داره سه بار هم بردم دکترفایده نداره البته خیلی هم استفراغ میکنه درمان چی هست چیکارکنم درمانده اام

