سلام لطفاراهنماییم کنین دخترم ی روزعصرک خواب بودبیدارشدوگف دل دردم تاحدی دل دردش شدیدبودک نمیتونست خودشوبلندکنه بردیم دکترتاوقتی ب بیمارستان رسیدیم دوباراستفراغ کرد بردیم اونجاسونووآزمایش خون وادرارازش گرفتن گفتن چیزی نیس ی شب بستری شدواومدیم بازبعدی هفته دوباره همین جوری شدچکارکنم یعنی ی دفه میگیره ک بچه ازدردب خودش میپیچه وگریه میکنه بازول میکنه چنددقیقه خوبه بازدوباره
درددورناف دردختر۲ ونیم ساله
by | 14/10/2022

