Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- ترکیب
سلام جناب آقای دکتر وقت بخیر. پسرم بیست و دو ماه دارد. پزشکش شما میباشید. شیر خشک نان سه میخورد. آقای دکتر داروخانه ها متاسفانه شیر خشک را به اندازه کافی نمیدهند . میگویند نداریم. پسرم شیر پاستوریزه را نمیخورد. برای اینکه شیر خشک کم نیاورم میتونم شیر خشک را با کمی شیر پاستوریره ترکیب کنم و به پسرم بدم؟ همش دغدغه ی تموم شدن شیر خشک را دارم. . متشکرم
- عدم وزنگیری
سلام خسته نباشید دخترم ۵ ماهشه وزن تولدش۳کیلو بود بعد از دوهفته چون نمی تونست شیر خودم رو بخوره وزنس به دو ونیم رسید بهش شیر خشک دادم وزن گیریش خوب شد تا دو ماهگی به۴ودویست رسید ولی در دو ماه بعدیعنی ۴ماهگی یک کیلو ونیم وزن گرفت .وبعد واکسن ۴ ماهگی هم وزنش همون پنج ونیم مونده وثابت شده وتا دو هفته پیش اشتهاش خیلیییی کم شد وادرارش بد بو وتیره بودوتب کرد پیش پزشک بردم آموکسی سیلین تجویز کرد البته برا گوشش که التهاب داشت ومن فکر کردم واسه همون شیر نمی خورد العان شیر خوردنش یکم بهتر شد ولی وزن گیریش بازم ثابته ...کشت ادرار انجام دادم موقع ادرار یه چیز سفید تو کیسه ادرار شناور بود که به نظر خودم عفونت ادرار داشت ولی جواب آزمایش منفی بود العان به نظر شما باید چیکار کنم از نظر خودم عفونت ادرار داره
- بی اشتهایی
سلام پسره من ۲ سال و ۳ ماهشه همه نوع آزمایشی داده مشکلی نداره ولی خیلی بی اشتهاس الان هم بهش زینک سولفات می دم هم مولتی ویتامین کیندر ولی فایده نداره به نظرتون باید چیکار کنم دیگه کم آوردم وزنشم کمه ۱۱:۵ هست
- سرماخوردگی
آیا به بچه ۳و نیم ساله میشود قرص سفلکسیم داد چون با شربت بالا میاره
- یعنی الان من ربت نئوتادین به بچه سه ماهم دادم خطرناکه
- پوست
سلام اقای دکتر خسته نباشید چن روز بودنوزادم از گرما عرق میکردبطوری ک روی دستش وپاهاش کلا خیس میشد.الان روی پوستش پاچیده وهربار عرق میکنه بدتر میشه الان قرمز حالت سوختگی پیدا کرده شما چه پمادی پیشنهاد میکنید ممنون میشم پاسخ بدید
- بالا بودن lym در آزمایش خون
با سلام کودوک ۲ ساله دارم که پس از انجام آزمایش متوجه شدیم گلبولهای سفید مقداری بالاست حدود ۸ واحد.علائم عفونت یا مریضی هم وجود نداره.آیا این مقدار بالا بودن غیر طبیعی و نیاز ب درمان داره؟؟
- برای گلودرد نوزاد سه ماهه وکمی درد وسرفه
- عفونت گوش
برای بچه نه ساله با عفونت گوش چه آنتی بیوتیکی بدم بهتره؟
- مدفوع نوزاد
سلام آقای دکتر پسرم ۶۵ روزشه مدفوعش سبز تیره و خیلی بد بو .این رنگ و بوی بد دلیل خاصی داره؟
- ریفلاکس
سلام خسته نباشید دخترم شیر بالا میاورد رفتم دکتر بهش شیر خشک ببلاک AR داد و شربت امپرازول الان ریفلاکسش بهتره ولی با هر بار خوردن شیر بعدش مدفوع ميکنه تقریبا روزی ۶ بار این عادیه؟
- خس خس سینه
پسرم یک سال نیم سه سینش خس خس میکنه بردمش دکتر واسش شربت پروسپان نوشت الان اسهال داره آیا واسه شربته
- کبودی زیر چشم بعدداز بیماری و تب ؟
سلام کودک ۲سال ۱۰ ماهه ۳روز قبل تب کرد پزشک عمومی تشخیص التهاب گوش و حلق دادن ۲تا امپول سفتی زوکسیم به فاصله ۲۴ساعت و شربت اموکسی کلاو هر ۱۲ ساعت ۶ سی سی دادن الان این چنروز خیلی پای چشمش گود و کبود شده چو ن سابقه سوراخ قلب و تنگی شریان ریوی داشت که تا یکسالگی گفتن رفع شده حالا نگرانم نکنه این داروها اثر بدی گداشته که زیر چشمش کبود شده البته شدید لاغر و کم اشتها هم شده خواهش میکنم بگید مشکلی براش نداشته ؟ متاسفانه شهر ما متخصص اطفال نداره ...
- سرماخوردگی کودک ۸ماهه
سلام وقت بخیرکودک ۸ماهه باوزن ۷۸۰۰باعلایم سرماخوردگی وابریزش بینی وتب،انتی بیوتیک مناسب چیست وچندسی سی داده شود
- ریفلاکس
فرزندم شش ماهس شیرخودمونخورد وبه خاطروزن کمی که داشت مجبور شدم شیرخشک بدم بنابه توصیه پزشک بعد بیست روز استفراغ هاش شروع شد وبعد مراجعه به دکتر کودکان داخل همدان مهمان بودم شیرشوعوض کرد ببلاک AR دادخوب بود تادوماه پیش حالا هم استفراغ داره هم بی اشتهاس فوری بعد شیر هرچی خورده بالامیاره خیلی نگرانم
- تيرگي پشت پلك
علت كبودي پشت پلك نوزاد ٨ ماهه چيست؟ در ضمن وزن گيري نوزاد از ٦ ماهگي تا ٨ ماهگي فقط ٢٠٠ گرم بوده (از ٦٩٠٠ در ٦ ماهگي به ٧١٠٠ در ٨ ماهگي رسيده) آيا بايد شير خشك به نوزاد بدهم
- قطره ادزیز
سلام خسته نباشید من نوزاد هشت ماهه دارم که قطره ادزیر براش گرفتم خواستم بدونم که چه موقع باید بدم یعنی شب بهش بدم یادرطول روز هم میتونم بهش بدم ممنونم از شما
- آمپول دگزا
بچم 3 سال دارد وخیلی سرفه میکند براش اسپری وامپول دگزا توشته آیا آمپول رابزنم برای سرفش چکارکنم خیلی سرما میخورد لطفا ی دارو تقویتی برایم بگویید
- متخصص اطفال
سلام خسته نباشید دخترم ۲سالشه از صبح که بیدارشده کمی بیحال بود الان که ساعت ۲ یدفعه تب کردوکمی هم سرفه بهش شربت پدی کاف دادم برای تبش چیکارکنم بی حاله
- اسهال
با سلام،پسره نه ماهه اسهاله، بعد اوآر اس دادن خیلی بدتر میشه و چند بار شکمش کار میکنه... چرا اینطوره؟

