Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- بیماری
سلام وقت بخیر بچه ۵ ساله دارم میخوام بدونم سرماخورده فقط پلارژین بدم ؟ برم هگزین و هانی تیم رو کی شروع کنم ؟ چون لوزه داره دکتر سری قبل این رو داده بودن
- رشد مناسب
سلام قد و وزن و دور سر کودک دختر ۱۵ ماهه به ترتیب ۸۱سانت ..۱۰و نیم کیلو ...و ۴۶ سانت دور سر خوبه ؟
- سفکسیم ۲۰۰
با سلام .آقای دکتر بینهایت تشکر میکنم بابت جواب ها و راهنماییهاتون. من درمورد سفکسیم ۲۰۰ سوال کرده بودم که شما فرمودید روزی یک عدد قرص سفکسیم .این قرص تا چند روز باید داده بشه؟
- یبوست کودک ۲ ساله
- شربت
سلام ایا برای درمان ابریزش بینی وعطسه شربت سیتریزین شبی ۲ونیم سی سی خوبه برای کودک ۲سالو ۷ماهه یا باید ساعتی باشه؟؟لطفا راهنماییم کنید با تشکر
- استفاده از شربت تئوفیلین جیبرای کودک چهار ساله
- سرما خوردگی
یا سلام دختر من ۴ سال و ۷ ماهشه حمام بردم اجازه نداد موهاشو خشک کنم حالا تب کرده و آبریزش بینی داره و بینیش کیپ شده چه دارویی بهش بدم ممنون میشم کمکم کنید خودم می خواستم سفکسیم ۱۰۰ بدم بازم گفتم سوال کنم
- متشکرم
فقط خواستم تشکر کنم خیلی ممنون
- التهاب لوزه
سلام،پسر من ۹ ساله است ۵۸ کیلو است،و التهاب لوزه دارد نه تب دارد نه سرفه،فقط بعضی وقتها حالت سردرد و تهوع خفیف دارد و کمی گلویش قرمز شده و بعضی وقتها با اینکه مسواک میزند از دهانش بوی بد می آید .چه دارویی و چه مقدار بدهم؟ از شما بخاطر راهنماییهای خوبتان تشکر میکنم.
- داغی سر
سلام آقای دکتر بچه م ۵ماه و نیمه س کل سرش به جز پیشونی و کف دستش همیشه گرمه .علتش چیه آقای دکتر
- بی قراری شب
سلام وقت بخیر. پسرم سیزده ماهشه. آلرزی به پروتئین گاوی ام داره. اکثر شبها تا صبح چند بار بیدار میشه یکم گریه میکنه و دوباره میخوابه انگار بی قراری داره. سبهایی که پدی لاکت میخوره خوب و اروم تا صبح میخوابه. ممکنه شکم درد داشته باشه شبهایی که بی قراری میکنه؟ چی بهش بدم؟ پدی لاکت بدم هر شب؟
- سفکسیم
باسلام برای بچه ای ۱۰ ساله با وزن ۵۰ کیلو برای گلودرد، قرص سفکسیم ۲۰۰ چند نوبت باید مصرف شود؟
- سلام دکتر دخترماقای تو ۷سال ۲۲کیلو وزنش الان ۲۰روزی هست که سرفه میکنه مخصوصا صب که از خواب بلند میشه با شبا موقع خواب و تصف شب مثلا سااعت ۴صبح یه دور كوآموکسی کلاوم خورده بیفایده بوده
سلام دکتر دخترم تو ۷سال ۲۲کیلو وزنش الان ۲۰روزی هست که سرفه میکنه مخصوصا صب که از خواب بلند میشه با شبا موقع خواب و نصف شب مثلا سااعت ۴صبح یه دور كوآموکسی کلاوم خورده بیفایده بوده نمیدونم چیکار کنم دیگه
- خارش کف پا
دخترم ۵ سالشه خارش شدید کف پا داره که باعث بریدگی و کنده کنده شده و نصف شب از خارش شدید از خواب بیدار میشه لطفا راهنمایی کنید ممنون میشم
- نوزاد مبتلا به الرژی حساسیت به شیرگاو
سلام دخترم نزدیک به دوسالشه شیرمادرمیخوره به شیرگاوحساسیت داره تمام بدنش کهیرمیزنه الان میخام کم کم ازشیربگیرمش وزنشم خیلی کمه نمیدونم جایگزین چی بهش بدم یبارشیرخشک ببلاک بهش دادم هم حساس بودفاویسم هم هست لطفاراهنماییم کنید
- بیماری سرم سیکنس
سلام وقتتون بخیر دختر۴ ساله ای دارم که ماه پیش دخترم پس از مصرف سفکسیم دچار کهیر و ورم پا شد.این اتفاق دقیقا دو سال پیش هم با آموکسی سیلین افتاد حالا دکتر تشخیص بیماری سرم سیکنس رو داده خواستم ببینم الان دوباره دخترم مریض بشه چه انتی بیوتیکی بدم که حساسیت نده.و آینده این بیماری چطور هست؟یعنی امکانش هست با بیشتر شدن سنش از بین بره؟خطرناک هست؟لطفا جواب بدین🙏🙏
- ابریزش بینی و سرفه
- سلام شربت سفکسیم ۱۰۰ را چند ساعت بدیم برای کودک بچه ۱۷ ماهه هست
- دخترم ۱سالشه گردن شکم وپشتش خیلی تب دارد ولی پاهاش سرده بی قراری میکنه
- باسلام پسرم تقریبا سه ساله هست و 12 کیلو وزن دارد دوز مصرفی آزیترومایسین 200 چقدر باید باشد
باسلام پسرم نزدیک به سه سال دارد و 11کیلو وزن. اندازه مصرف آزیترومایسین 200 چقدر باید باشه. ممنونم پاسخ بدید

