Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- حرارت پا
سلام دکتر وقت بخیر پسرم دو سالشه تقریبا همیشه کف پاهاش بیشتر انگشتانش داغه دلیلش چیه؟ممنون
- کرونا
سلام اقای دکتر اگر یه خانم مسن اوایل کروناش باشد فقط بی حالی راداشته باشدویه فرد سالم راببیند بعد چند روز فرد سالم امکان دارد کرونا بگیرد
- سلام ببخشید پسر من دوسال داره شربت اموکسی سیلین ۱۲۵ چقدر باید بدم روز چن بار؟
- وزنگیری
سلام وقت بخیر.دختر سه سال م نیمه دارم که با وزن دو نیم به دنیا اومد.وزنگیری ضعیف و کندی داشت و طوری که تودو سالگیش ده و نیم کیلو بود به دکتر مراجعه کردم بعد از انجام آزمایشات کامل و اینکه همه چیز نرمال بود دکتر برلش قرص سیپرو تجویز کرد که پنج عدد تو یه شیشه شربت زینک حل کردم و دوماه بهش دادم و یک کیلو اضافه وزن داشت.البته قبلش کیندر و باریج رو امتحان کردیم اثر نداشت.بعد از مصرف سیپرو وزنش به یازده و نیم رسید و الان که سه سال و نیمشه هنوز یازده و نیمه با قد نود و پنج.اشتها به غذا داره و همه ی غذاهارو هم دوست داره ولی مقدا ر خیلی کمی میخوره و دیگه معدش جا نداره و حالت تهوع میگیره.وعده ها رو هم اگر بیشتر کنم وعده ی اصلی رو اصلا نمیتونه بخوره.ترسم بیشتر از کمبود ویتامین و کلسیم و کوتاهی قد و کمبود آهن ناشی از ثابت موندن.وزنشه.میترسم مشکلی براش پیش بیاد در آینده.اگر امکان داره راهنماییم کنید چکار کنم.همین روند تغذیه رو ادامه بده و کنارش بهش مولتی ویتامین و آهن خاصی بدم یا دوباره سیپرو؟واقعا عجیبه برام با اینکه غذا میخوره ولی اضافه وزن نداره فقط اینکه چون آزمایشاتش نرماله کمی خیالم راحته.به نظرتون شربت امگا تاثیری داره؟مفدار استفادش چجوریه؟تشکر از پاسخگوییتون
- سرفه خشک
سلام اقای دکتر پسرم پانزده ماهشه خیلی سرفه خروسکی میکنه شیر میخوره بالا میاره چه شربتی بدم
- مطب باز است
سلام دکتر امروز مطب تشریف دارید؟یک وقت میخواستم
- صدای بلند نفس
سلام
یک نوزاد چهل و شش روزه هست که موقع خواب نفس میکشه از صدای بلند نفس بیدارش میشه. موقع بیداریم بعضی وقتها این کارو انجام میده. دلیلش چیه؟
- شربت زینک
سلام دخترم نه ماه دارد، یه ماه پیش وزنش کم بود بردمش دکتر اطفال بهش شربت زینک سولفات داد الان تموم شده ایا میشه بازم خودم براش بخرم و بهش بدم یا دیگه نمیخاد؟؟؟؟؟؟
- کولیک و رفلاکس
سلام وخداقوت به شما دکتر ارجمندوگرامی نوزاد پسرسه ماهه دارم که کولیک و رفلاکس داره به شدت منو اذیت میکنه وزیاد بیقراره میترسم این ها باعث اختلال رشد شود ایا دارویی هست که برایش معرفی کنید انشاالله در پناه حق سالم باشید شبتون پر نور خدا.
- کولیف
سلام اقای دکتر پسر م ۳ ماهشه تا چند ماهگی بهش کولیف و پدی لایت بدم؟؟
- تب بر
سلام جناب آقای دکتر . وقت شریف شما به خیر و خوشی . پسرم دوسال و شش ماه دارد. پزشکش جنابعالی میباشید با افتخار .اقای دکتر برای تب ناشی از سرماخوردگی پسرم چه نوع قطره یا شربتی تجویز میفرمایید. آیا قطره پاراکید که از نوزادی بهش میدادیم را بدهیم ؟ یا اینکه دیگه این قطره مناسب برای این سن نمیباشد. لطفا اگر شربتی پیشنهاد دارید دستور بفرمایید. پسرم کمی سرما خورده که پلارژین بهش میدم اما هنوز تب نکرده. میخوام دارویی که شما دستور میدهید برای کاهش تب را بخرم و آماده در خانه و در دسترس داشته باشم . یک دنیا سپاس و قدردانی ار شما
- شربت استامینوفن
سلام بعد از تزریق واکسن یکسالگی میتونم به جای قطره استامینوفن به کودکم شربت استامینوفن بدم؟؟
- زردی پا
کف پام زرده باید چکار کنم؟
- شیر نخوردن نوزاد پنج ماهه
با سلام و خسته نباشید دختر من تو هفته ۳۳به دنیا اومد باوزنشیر ۱۴۰۰ الان پنج ماهشه روند وزن گیری با قدش اصلا خوب نیس تازه الانم چند وقته دوس نداره شیر بخوره داروی امپرازول بهش میدم با شیر خشک Ar رفلاکش شدیدم داره چکار براش بکنیم
- وزن نوزاد
پسرم 8 ماهشه . وزن بدو تولدش 3290 بود الان 7600 وزنشه . اشتهاشم خوبه ولی وزن نمیگیره زیاد . علت چیه؟؟؟
- رادیوگرافی جمجمه ضرر دارد ؟
سلام اقای دکتر سر پسر دوسال و نیمه ای من یخرده ورم کرده بود نمیدونمجوش بود یا چیز دیگ بردم متخصص اصفال گرافی جمجه نوشت ک خداروشکر مشکلی نداشت الان من نگران اشعه اون عکس شدم اقای دکتر خیلی حالم بده خیلی...خودمو مقصر میدونمک بیخودی ب بچه گیر دادم و عکس گرفتم و ضرر رسوندم ب پسرم تورو خدا بگید چقد خطر وجود داره ؟
- دفع بعد از هر وعده غذا
دخترم یازده ماهشه. چند وقت هست که هرچی بهش میدم بخوره، همون موقع مدفوع میکنه. آیا مشکلی هست؟
- نوزاد
سلام وقتتون بخیر ببخشید میخواستم بدونم شما فردا مطب تشریف میاردید یا خیر؟
- خس خس سینه و خلط گلو
سلام ببخشید دخترم چهار ماهشه سینه خرخر میکنه به نظر شما چه چیزی براش خوبع
- بلعیدن هسته خرما توسط بچه یک سال ونیمه
سلام دخترم یک سال وپنج ماهه اشه دوتا خرما با هسته خوردمن دیدم صداش نمیاد رفتم دیدم خرماهادوباهسته خورده وروزمین افتاده داره دور ازجون مثل جون کندن به خودش میپیچه ونمیتونه نفس بکشه بلندش کردم زدم پشتش وبعد یکم آب بهش دادم خوب شد ولی فرداش تب شدید کرد واستفراغ بردمش دکتر ترسیدم بگم هسته خرما خورده دکتر گفت ویروس یه آمپول داد گفت اگه استفراغش بند نیومد وحالش بهترنشدباید ببرینش بستریش کنین وگرنه نمیخواد من آمپولو زدم بهتر شداستفراغش بند اومد بستریش نکردم ولی سه روزتب داشت الانم بعد سه روز بی حال وبی قرار چیکارکنم یعنی امکان داره گیر کرده باشه ونیاد بیرون وامکان داره تب ۴۰ درجه وحال بدش مال همین هسته خرما باشه نه ویروس

