Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- حساسیت به انتی بیوتیک
سلام آقای دکتر ببخشید یک سوال داشتم.دخترم نه ماه و ده روزش هست روز پنجشنبه تب بالا داشت بردمش دکتر سرماخورده بود و خس خس میکرد و ایشون بهش کوآموکسی کلاو هشت ساعته 3 سی سی داد از وقتی بهش دادم تب قطع شده اماچون با آنتی بیوتیک حساسیت داره اسهال داره آبکی شاید تا روز 6.7 بار اکه دارو رو قطع کنم مریضی بر میگرده؟ الان 4 روزه بهش میدم تب قطع شده فقط خس خس سینه داره هنوز دوره درمان انتی بیوتیک چند روز هست؟ ممنون میشم جواب بدین.
- سلام گوش پسرم عفونت کرده بر اثر سرماخوردگی 7سالشه و ۱۹ کیلو وزنش چه مقدار سفکسیم باید بهش بدم و هر از چند ساعت
- جدا کردن جای خواب
سلام. نوزاد یازده ماهه دارم. خیلی به من میچسبه همش. هر جا میرم دنبالم میاد. آشپزخونا برم میاد دنبالم و نمیشینه بازی کنه برا خودش. همش تو فکر اینه من کجام. چشماش دنبال منه. آیا اضطراب جدایی داره؟ برای این بچه ها از چه سنی اتاق خوابش رو جدا کنیم؟
- جلوی سرنوزاد
سلام آقای دکتر میخواستم بپرسم جلوی سرنوزادچندماهگي بايدبسته شود.بچه من 2ماه نیم داره انگاربسته شده مشکلی پیش مياد
- زردی بدن
سلام پسر من ۷ سالشه و بدنش دست و پا .صورتش حالت زردی داره . اقای دکتر جای نگران هست وچیکار میتونیم بکنیم حالت طبیعی رنگ بدنش برگرده ممنون از شما
- شله زرد
سلام آقای دکتر شله زرد و غذاهایی مثل این رو از کی میتونم به پسرم بدم؟
- شب ادراری و تکرر ادرار
دختر دو سال نیم هستش وشب ادراری وتکر ادر دارد یعنی ادرار خود را به چهار یا پنچ بار انجام میدهد کلن نمیگه که ادرار دار انگار حس نمیکنه یهوی خودش خیس میکنه
- نوزاد پنج ماهم بعضی اوقات وقتی میخوادبخوابه پاهاشو بهم میماله علتش چیه؟
- تب و سرفه خلط دار
سلام پسر دو سال و هشت ماهه من پنج روز تب داشت و سرفه و خلط تبش برطرف شد ولی سرفه و خلط را همچنان داره دکتر اسپری رستانکس داده و بک شربت مولتی ویتامین و سیتریزین میخواستم مطمئن بشم این اسپری عوارض نداشته باشه
- واکسن پنجگانه
سلام آقای دکتر. وقتتون به خیر. نوزادم به پروتئین گاو و تخم مرغ آلرژی داره. واکسن دوماهگی رو میتونه بزنه براش مشکلی نداره؟
- تب کودک یک ساله
سلام خسته نباشید دخترم یک سالشه و هنوز دندون در نیاورده الان سه روزه که تب داره بهش استامینوفون دادیم قطع نشد ایبو پروفون دادیم الان تبش قطع شده اما اصلا لب به هیچ چیز نمیزنه و خیلی بی قراری میکنه در ضمن جوش های ریز قرمز رنگ هم روی شکم و پشتش ظاهر شده میتونم دلیلشو بپرسم
- الرژ
قطره ا د برا نوزاد حساس ب پروتین گاوی میشه راد
- سرماخوردگی و سرفه خشک کودک ۵ ساله
با سلام و احترام ،پسر ۵ ساله من حدود ۱۰ روزی هست سرما خورده دو تا سرم سفتری اکسون ۱ گرفته که پاهاش خشک شد و براش بتامتازون زدن ،پروتون و سفکسیم هم مصرف میکنه خیلی تبش بالا بوده الان طرفه هاش خشکه و آزار دهنده اون قدر که محتویات معده گاها استفراغ میشه با اینکه اونستین ۴ هم میخوره
- رفلاکس معده د
نوزادهفت ماهه ای دارم ک ازدوماهگی بیقراری شدیدی دارد وازشیر خوردن ب شدت اجتناب میکنه چند بار دکتر بردمش گفتن رفلاکس داره اما هیچکدوم ازعلائم رفلاکس رو نداره فقط موقع شیرخوردن سرش رو ب عقب میبره درضمن رانیتیدین پدی لاکت و آمپرازول استفاده کرداما اثری نداشت کلا انگار کلافه است
- مصرف دمنوش
سلام خسته نباشید.پسرم پنج ماهه هست و شیرخودمو میخوره.ایا خوردن چای سبز و عرق کاسنی در شیردهی ممنوعه یا میشه استفاده کرد؟
- عفونت ادارای
با سلام خدمت آقای دکتر میخواستم علایم عفونت ادراری در نوزادان زیر یک ماه را بدانم
- در آوایت میانی کودک با وزن۲۳کیلو دوز فارمنتین و کوآموکسی کلاو چقدر است؟
- کوبیدن پا به زمین
سلام وقت بخییر، من یه دختر ۱۱ ساله دارم، که هر وقت ایستاده مدام یکی از پاهاش رو به زمین میکوبد، و میگه پاش یه جوری میشه و دست خودش نیست، و این کارش واقعا اعصاب خورد کنی شده و منم نگران که نکنه مشکلی داره، لطفا منو راهنمایی کنید که برای درمانش چه کنم، لازم پیش پزشک ببرم؟ و چه پزشکی باید ببرمش.
- مسمومیت با کریم ضد افتاب
طفل یازده ماهه کریم ضد آفتاب خورده آیا ضرر داره یا خیر
- دور سر نوزاد
سلام وقتتون بخیر آقای دکتر خسته نباشید نوازادم در موقع تولد وزنش2800 بعدش بخاطر زردی 1 روز بستری بعدش شد 2500 و دور سر 33 و قد 47 بدنیا اومده بود الان که واکسن 4ماهگیشو زدیم وزنش 5900 و قد 62 و دور سر 39 که بهداشت گفت سرش رشد نکرده و 2 هفته پیشم بردیمش دکتر گفت که ملاج سرش تا الان باید یکم بسته میشد خیلی بازه هنوز جای نگرانی هس آقای دکتر

