Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- نفخ
سلام من پسرم چهل روز داره شبا فقط جیغ میزنه وپاهاشو جمع میکنه تو شکمش خیلی بالا میاره از شیر خودمـتغذیه میکنه چه قطره یا شربتی بهش بدم آروم بشه تا صبح بیداره وبه خودش میپیچه
- قطره نيستاتين
سلام آقاي دكتر قطره نيستاتين براي برفك دهان بچم چند روز بايد استفاده كنم؟دكتر اين قطره رو داد ولي مدت زمانش رو نگفت دخترم ٥ ماهست
- نفخ شدید
سلام آقای دکتر نوزاد پنج ماهه دارم که دوهفته ای هست نفخ شدید داره شیرمادر میخوره اونقد نفخ داره ک با گریپ میکسچر هم برطرف نمیشه تورو خدا بگید چیکارش کنم خیلی اذیت میشه
- تب بیحالی
باسلام دختر ۱۱ ماهه سرماخورده فقط تب و بیحال هستش دکتر براش شربت دیفن هیدرامین و شربت استامینوفن با شربت سفکسیم مشکلی نداره نگرانم
- گرفتگی بینی و بدخوابی
با سلام و ضمن قبولی طاعات و عبادات آقای دکتر دختر پانزده ماهه ای دارم الان دو روز است سرما خورده دکتر هم بردم گفتند ویروسی است و فقط شربت سرماخوردگی و آستامینوفن و قطره بینی دادند ولی هنوز بهتره نشده مخصوصا شبها بینی اش کاملا کیپ میشود بصورت که شیر نمی تواند بخورد و در طول شب چندین بار گریه های شدید میشود راستی برایش بخور گرم هم میگذارم اما بهتر نشده است خواهشمندم کمکم کنید
- سفتی نحل تزریق واکسن ۶ ماهگی
سلام. یه هفته پیش واکسن ۶ ماهگی دخترمو زدیم.تا ۲۴ ساعت کمپرس سرد بعدش کمپرس گرم تا ۵ روز گذاشتم ولی زیر محل تزریق واکسن هنوز سفته.قرمزی هم نداره.چیکار کنم رفع بشه؟ممنون
- قطره نیستاتین
سلام نوزاد پسر دوماهو نیمه دارم که فاویسم داره برفک دهان داره چقدر باید قطره نیستاتین بدم در روز چند فطره
- بالا آوردن شیر
سلام آقای دکتر خسته نباشید،ببخشید پسرم ریفلاکس هم داره ۴ماه ونیمه اس وهمش سیر بالا میاره دکتر فقط پودر امپرازول واسش تجویز کرده اما هیچ تاثیری نداره،میتونم شربت دومتیدون بهش بدم ؟؟؟وزنش ۶ونیم چقد باید بهش بدم؟؟؟
- نوزاد
سلام ببخشید یک نوزاد سه ماه نیمشه خیلی سرفه میکنه دماغش هم کیپ میشه عطسه هم میکنه ترشح ببرون میزنه وقتی سرفه میرنه خیلی زور میرنه لطف کنید راهنمایی کنید
- آمپول دگزا
سلام وقت بخیر پسرم ده ماه و بیست و سه روزش هست سرماخورده به تجویز دکتر اطفال شهر خودمون آمپول دگزا با دوز بالا بهش تزریق شده حالش هم اونقدرا بد نبود و با وجود بیماری سرحال بود ولی از زمان تزریق انگار قلم درد شده و سینه ش خس خس میکنه بردم پزشک طیگری گفت نباید اون امپول رو میزدید ممکنه بفرمایید چه عوارضی داره برا بچم؟
- التهاب نوک سینه
سلام وقت بخیر.پسرمن ۱۰ماهشه ازدوسه ماهگی اگزماداره .روی صورت وسینه وپاهاش الان دوروزه روی سینش دست زدم انگاریه غده زیرشه امروز نگاش کردم دورش قرمزشده ویه جوش چرکی کنار سینش زده نگران شدم این چیه وچکارمیتونم تاقبل دکتربردن براس انجام بدم
- ورم بنا گوش
سلام بچم الان چهار ماهشه به مدته دو هفته اس که گوشش تا نزدیکی گردنش ورم کرده بعضی وقتا ورمش کمتر میشه و بعضی وقتا بیشتر دکتر بردمش گوششو معاینه کرد گفت چیزی نیس ولی هنوز که هنوزه خوب نشده میشه راهنماییم کنید لطفن
- طول درمان سفکسیم
سلام نوزادم ۱ سال و ۳ ماهس دکتر گفت یه چرک ته گلوش هست ۶ روزه سفکسیم ۱۰۰ میخوره دیگه علایم نداره فقط بیحال شده سفکسیم رو ادامه بدم !
- دادن شیر کم چرب گاو به جای شیر خشک به نوزاد هفت ماهه و مقدار مصرف آن
با سلام به علت شاغل بودن وگذاشتن پسر هفت ماهه ام در مهد می توانم به جای شیر خشک آپتامیل اچ آ شیر کم چرب گاو استفاده کتم همراه با ویتامین آد و قطره آهن و غذای کمکی مشکلی برای نوزاد پیش نمی یاد و ودر هر وعده چه مقدار می تونم شیر کم چرب گاو رو بدم همیشه راهنمایی های شما بسیار مفید بوده است ممنون از شما
- خون در ادرار
سلام دکترجان وقت بخیرپسرم پنج ماهشه جدیدا چندلکه خون داخل ادرارپسرم میبینم ولی ن بوی ادرارش بده نه تب داره نه موقع ادرار کردن درد داره دیگه نمیدونم چه دلیلی غیر از عفونت واینا میتونه داشته باشه دوروز یه دفعه هم اتفاق می افته
- فتق نوزاد
سلام و عرض ادب قطر کانال اینگوئینال راست 11m m و چپ7mm اندازه گیری شدند که بزرگتر از حد طبیعی بوده و طی گریه کردن، هر نیاسیون چربی مزانتریک به داخل هر دو کانال اینگوئینال مشهود است. ببخشید نوزاد پسرم ۲۶ روزه است و این جواب سونوگرافی است. ببخشید نوزادم نیاز به جراحی دارد؟ خیلی نگرانم
- سرفه نوزادسه ماهه
با سلام. وقت بخیر ببخشید پسر من سه ماه وپنج روزه ست از دیشب سرفه می کنه سرفش هم خشک هستش منم جای هستم دست رسی به پزشک ندارم لطفاً راهنماییم کنید
- کتونیفن(برونتیف)
سلام نوازدی ۷۰روزه دارم ک فاویسمیه و یه مدته سرفه میکنه ،دکتر براش کتونیفن تجویز کرده روزی دوبار هر بار ۱/۵سی سی، آیا خوردن این دارو برای نوازاد فاویسمی مشکلی بوجود نمیاد؟و دادن این دارو ب نوزاد ۷۰روزه مشکلی نداره؟؟ بنظر شما تا چه مدت این دارو باید بخوره ؟ممنون بابت جواب دهیتون سالم و مانا باشید
- قی چشم
با سلام نوزادی ۲ ماهه دارم که حدود ۲۰ روز پیش یه ضربه نچندان مهمی به گوشه بیرونی چشمم وارد شد و از اون روز مرتب چشمش قی میکنه البته خیلی کم و نسبت به اون یکی چشمش یکم متورم تر هستش کبودی قرمزی و ... نداره فقط تورم داره آیا نیاز به متخصص هست ؟
- جوش ریز
سلام.اقای دکتر من پسرم۵ماهش هست. امروز روی یکی از دستاش ی تعداد جوش ریز زده .میخاستم بدونم دلیلش چیه وچکار باید بکنیم .البته بدلیل سرما خوردگی شربت سیتریزین و ازیترومایسین هم استفاده میکنه

