Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- وزن
سلام پسرم 18ماهشه و وزنش 9 کيلوس وزنش کم نيس
- تورو خدا خوردن اهن ربا علایم داره نمیدونم بچم خورده یا ن شک دارم
- ایا شربت سفکسیم ۱۰۰ برای کودک ۲ سال ونیم که یه بار سابقه تشنج دارد ضرردارد
ایا شربت سفکسیم ۱۰۰ برای کودکی که سابقه تشنج دارد و کودک ۲سال نیم است یه بار تشنج کرده ضرر دارد
- شیر
سلام خسته نباشید من بچه ی یک سالم روسه هفتست تقریبا ازشیرگرفتم اماشباچندباربیدارمیشه وگریه میکنه تابلندنشم بغلش نکنم راه نرم راظی نمیشه باید چیکارکنم تا عادت کنه شباتاصبح بخوابه یانخوادکه هی بغلش کنم راه برم تادوباره بخوابه هرکاری میکنم تاعادت کنه که وقطی بیدارمیشه دوباره بخوابه راظی نمیشه تابلندنشم راه نرم قبول نمیکنه گریه وجیغ میزنه چیکارکنم
- سرفه
سلام وقتتون بخیر یه نوزاددوماهه دارم گاهی وقتهاسرفه میکنه چه دارویی بهش بدم
- نوزاد
سلام دخترم پنج ماه ونیم داره خیلی بی قراری میکنه با کلی زحمت میخوابونمش خیلی زود بیدار میشه تمایلی هم به خوردن سرلاک نداره میتونم براش شیر خشک بگیرم از چی استفاده کنم ممنون
- بی تابی نوزاد هنگام پشت خوابیدن و قوس کمر
نوزادم سه ماهشه موقع خوابیدن به پشت کمرشو قوس میده و جیغ میزنه به پهلو میخوابونمش اروم میشه همش یه هفتست اینجوری شده میشه بگید چیکار کنم
- بالا اوردن
سلام دخترم هفت ماه و یازده روز داره از دیشب نصف شب همش بالا میاره شیر میخوره سری بالا میاره چیکار باید بکنم لطفا راهنمایی کنید
- سلام دخترم سه ماشه رفلاکس داره و شیرنمیخوره و کم وزن دکتر بخاطز شیرنخوردنش قرص باکلوفن10 داد یعنی اشتهارو باز میکنه
- سلام ببخشید از چند روزه گی باید ویتامیت آ،د بدهیم ما اشتباهی به لچه ی ۵روزه ۴۰تا قطره دادیم آیا مشکلی براش پیش می آید
سلام ببخشید میگم باید چند روزه گی به بچه شربت ویتامین ADباید بدهیم ما اشتباهی به بچه ی ۴روزه ۴۰قطره دادیم آیا مشکلی رراش پیش می آید؟؟؟؟
- دوز مصرفی دارو
پسرم گلوش چرکیه و سرفه میکنه ازیترومایسین میخاهم بدم دوزشو چقدر بدم
- شیرخشک نان ۳
سلام جناب دکتر عزیز پسرم هجدهم اردیبهشت یازده ماهش تموم شد از شیرخشک نان ۲ تغذیه میکنه سوالم اینه از چه موقع باید تغذیه با نان ۳ براش شروع کنم .ممنون از شما
- تزریق آمپول
پرستار اومد آمپول رو بزنه برای بچه اما کردش تو دست خودش بعد برای بچه تزریق کرد با همون سوزن
- سلام .پسر۸ ساله ام . اسهال تهوع و دلپیچه دارد.سفکسیم مناسب با چه دوزی. ب خواهر ۶ سالش دکتر ۲۰۰ رو هر روز یکباره تجویز کردن
- دفع مکرر کودک
سلام و عرض ادب خدمت دکتر محترمدخترم دو سال و سه ماه دارد،عذر میخواهم شکمش زیاد کار میکنه،اسهال نیست ولی زیاد کار میکنه،روزی چهار پنج بارم شدهخوراکشم عالیه خدارو شکربنظرتون راهی هست که شکمش کمتر کار کنه؟و ایا تاثیر روی وزنـگیریش داره؟
- شیر شی
سلام خسته نباشید ببخشید چگونه شیر شب کودک یکساله را کم یا قطع کنم تا صبح 5_6بار باید زیر سینه بره ممنونم.
- نوزاد دو ماهه دارم دکتر عمومی نصف شب بردمش تا معاینه ش کرد گفتن ریه ش درگیر شده و سفکسیم ۱۰۰ داد من با تمام حساسیت به زور بهش یک و نیم سی سی دادم خواستم بپرسم این دارو برای کودک دو ماه ایراد نداره
- مصرف سفیکسیم100
شربت سفیکسیم 100هر چند ساعت وچه مقدار برای بچه 5,ساله باید مصرف کرد
- دل دردی
سلام دکتر نوزاد ۲۵روزه ای دارم که گاهی زیر سینه غر میزنه و شیرمیخوره بعد ول میکنه سرشو عقب میبره گریه میکنه ایا دل درد میشه؟ازکجابفهمم باید و چی بدم بهش؟
- دوز و نحوه مصرف شربت پیروی ساید
با سلام
دوز و نحوه مصرف شربت پیروی ساید برای کودک دو ساله چقدر است؟
و اینکه بدون آزمایش، استفاده از این شربت ضرری ندارد؟

