Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- دور سر
دورسر نوزادم زمان تولد ۳۵.۵ بود و در دوماهگی ۳۸ آیا مشکلی هست؟ سه ماهگی باید به چند برسه که طبیعی باشه؟
- تب کودک
باسلام کودک ۶ونیم ماه هست الان ۵روزه تب داره ۳۸تا۳۹ میره بدسومین روزهم شروع به اسهال کرده بردین دکترشربت سفیکسیم داد۱۰۰میلی هرروز۲+۵سی سی وهر۴ساعت قطره استامنوفین استفاده میکنیم ولی بااین همه تبش بالا پایین میره ومدفوش شله الان بنظرتون چیکارکنیم بیقراریش بهتربشه الان ۴ روزه شب تاصبح پاشورمیکنم اما بعد۲ساعت بازتب میاد
- تب بالا
سلام آقای دکتر دختر نه ماهه ای دارم که مدت یک هفته است بیقراری میکند امشب بردم دکتر فرمودند ریه اش مشکل دارد و شربت سفالکسین ۲۵۰ دادند ولی از عصری تب دارد آیا بدلیل همین است تو رو خدا راهنمایی بفرمائید و باید چه تب بری به بچه بدهم و به چه میزان
- گریه کردن
باسلام وخسته نباشی اقای دکتر دخترم یک ماه هسته موقتی می خواد ادرار یا مدفوع کنه اول گریه می کنه بعد انجام میده رفتیم آزمایش انجام دادیم گفته عفونت نداره مشکل چی
- مدفوع
سلام جناب دکتر دختر هشت ماهه ای دارم که در دونوبت گذشته در مدفوعش رگه های سیاه رنگ دیدم و نگران شدم لطفا مرا راهنمایی کنید. باتشکر
- بیرون روی نوزاد
با سلام نوزاد دو ماهه ای دارم که بعداز هر بار شیر خوردن بیرون روی دارد( مدفوع) آیا طبیعیه؟ به روزی نه ده بار هم میرسه خیلی نگرانم
- سرلاک
سلام آقای دکتر پسر من نزدیک 6 ماهشه براش سرلاک برنج تجویز کرده بودین اینو که میخوره یبوست گرفته ادامه بدم دادنش رو یا چیز دیگه بهش بدم
- شیر خوردن
سلام .ببخشید نوزادمن چون وزن گیری خوبی نداشت بهش شیر خشک کمکی داده ام .الان که دوماه ونیم دارد دیگر سینه ام را نمی گیرد وفقط می خواهد باشیشه شیر بخورد چکارش کنم که دوباره با سینه شیر بخورد ؟؟
- زردی
سلام من بچم زردی داشته.توی ۱۸روزگیش آزمایش گرفتیم دکتر گفت الان ده ونیم درصدداره خوبه الان شده ۲۵ روزه چشماش هنوز یکم زرده.ممکنه ک زردی دوباره برگرده.ویه چیزدیگه اگه روغن زردحیوانی خودم بخورم وب بچم بدم ضررداره
- علت کش و قوس های نوزاد چیست؟
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما. سوالم این بود دلیل کش و قوش ها و کشیدن بدن نوزاد توسط خود نوزاد چیست ؟
- رفلاکس و وزن گیری
سلام چکارکنم پسرهفت ماهه م که رفلکس داره؛وزنش زیادبشه؟
- لرزش دست وپا
سلام دنتر دو ماهم در خواب دست و پایش برا مدت چند ثانیه لرزید البته تو ماشین رو دستم بود دست انداز بود سرش با قنداق فرنگی خپرد به دسته ماشین وولی گریه نکرد درد نداشت
- فاویسم
سلام پسرم ۲۰ روزشه گفتن فاویسم داره خیلی نگرانم میشه راجب این بیماری برام توضیح بدید هیچ اطلاعاتی ندارم ..آیا تا آخر عمر این بیماری همراه پسرمه ممنونم آقای دکتر
- بیداری
سلام اقای دکتر دخترمن ۴۰روزشه بیدار میشه شیر میخوره ۵ساعت بیدار میمونه تا بخابه گاهی وقتا روزا هم میشه شباهم میشه گاهی وقتا فقط شبا بعد شیر خوردن بیدار میمونه هم خودش کلافه میشه از بی خوابی هم من.قطره کولیک هم میخوره میخاستمبدونمقطره ای هست که وقتی بیداری زیاد میکشه بخوره تا اروم بخابه
- درمان خس خس سینه
باسلام دخترم ۵ماهشه حدودیک ماهه سرماخورده دوباربردم دکتر اوایل تب وسرفه وخس خس سینه داشت که یکبارآزیترومایسین واستامینوفن ویک بارکتوتیفن واسپری که برای آسم میدن استفاده کردم تب وسرفه اش خوب شده ولی خس خس درمان نشده چیکارکنم
- عدم رشد قد و وزن نوزاد
سلام میشه یک مکمل خوب برای نوزاد سه ماهه معرفی کنید
- ابله مرغان
سلام خسته نباشید نوزاد چهار ماهو نیم دارم فاویسم دارد برادرم ابله مرغان گرفته ۱۸ روز گذشته میتونم پیششون برم یا اگه برم نوزادمم ابله میگیره تا چند روز نمیشه رفت پیش کسی که ابله دارد ؟
- قطره
سلام آقای دکتر ایا قطره پدی لاکت باعث یبوست میشود با تشکر
- یبوست نوزاد۷ ماهه
سلام دخترم هفت ماهشه دکتر واسه یبوستش پودر کیدی لاکت داده ولی روش نوشته برای کودکان ۲ سال به بالاست .الان موندم بدم یانه ممنون میشم راهنماییم کنید
- کبودی کف پای کودک
سلام دکتر گاهی میبینم پای بچم الان داخل 5ماه است کبود میشه علتش چی میتونه باشه

