Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- گریه نوزاد۷ماهه
نوزادهفت ماهه دارم که بیش ازحدگریه میکند مخصوصاشبهابعضی وقتهاموقع ادرارگریه میکندایادلیل خاصی دارد ممنون میشم کمکم کنید
- بستری
اقای دکتر سلام مامان امیرعباسم اقای دکتر خسته نباشین الان امیر از ۱۰/۳ که بستری شد تا الان بستری دکتر گل شکن میخواس مرخص کنه اما امیر همچنان اسهال داره اینچامعفونیه شدید میترسم بدتر بشه اینجا عفونت بگیره اقای دکتر بنظرتون بچه رو ببرم بیمارستان دیگه
- سلام.ببخشید قطره سوسپانسیون پاراکید رو چقدربایدبدم به نوزاد۷کیلو
- تداخل دارویی
سلام پسر من تب میکنه دکتر براش آزیترومایسین 200 روزی 2 سی سی نوشته اما نمیخوره بالا میاره ولی من با قطره آهن لیپوزوفر که میدم میخوره کم کم باهم تداخل ندارن؟
- سرفه نوزادنه ماهه
سلام دکتربچه نه ماهه من دوروزه مدام سرفه خشک داره تب نداره آبریزش بینی ام داره سرفه هاش داره بیشتر بیشترمیشه
- سلام وقت بخیر دختر من تو 7ماهه ولی وزن خوب نمیگیره الان 6کیلو هست 1800بود بدنیا آمد غذا هم نمی خوره شیر خشک میخوره گیگوز میشه راهنمایی کنید
- تب نوزادان دوماه
سلام ببخشید نوزاد من برای دوماهی واکسن زده است و الان یک هفته است که تب دارد تبش هم بعضی وقت ها 36 یا 37 است باید چه کار کنم
- رفلکس معده
- باسلام کودک من 4ماه دارد اول شیرخشک نان بهش میدادم بالا میورد بعد شیرشو عوض کردم گیلوگیز خریدم بازم بالا اورد الان ببلاک arگرفتم بالا نمیاره یبوست گرفته نمیدونم چه کار کنم
- سرما
سلام خداقوت پسرم ۸ ماهه هستش ازوقتی واکسن دوماهگی زدم تاامروز همش سرماخورده هستش یکی میگه مال دندوناش یکی میگه واسه آب وهوا تادکترش میبرم داروکه میخوره خوب میشه همین که داروش تموم میشه دوباره برمیگرده خیلی خرخر میکنه غذایاهرچیز دیگه میدمش بخوره بالا میاره تاازدماغش هم بالا میاره ممنون میشم جواب سوالم رابدین یک کیلو کمبودوزن داره
- شربت نئوزينك از كي شروع وتاكي ادامه دهيم
سلام وقت بخير ببخشيد براي پسر من ك ٤ماهشه شير خشك هم ميخوره اشتهاشم كم شده مولتي ويتامين و نئو زينك تجويز شده آيا ضرر نداره ؟ زينك ب چ مقدار بايد استفاده كنم ؟ تا چ مدت ؟ زينك يك دوره كافيه!؟
- تشنج و فنوباربیتال
سلام آقای دکتر وقت بخیر,مامان آرتام مقدم هستم 27ام ماه پیش پسرم وقتی 17روزش بود با شک به تشنج تو 17شهریور بستری شد بعد از انجام همه آزمایشا مشخص شد همه چی سالمه و مشکلی نیست و شما گفتین بازم مشخص نشده تشنج بوده یا نه اما جواب سی تی اسکن هنوز نیومده,از همون موقع قرص فنوباربیتال هر12ساعت نصف قرص رو مصرف کرد تا همین الان,میخواستم بدونم تاکی باید بهش بدم؟
- ترس یا خفگی
سلام من دوازده روزه واکسن دخترم زدم تو واکسنش تب سنگینی کرد بعدش چهار روز شکمش کار نکرد بعد چهار روز کمی کار کرد.بعدش دوباره پنج روز کار نکرد غروب هفت براش شیاف زدم و دوساعت بعدش کمی تب کرد ۳۸درجه لردیم دکتر گفت گوشش و گلوش سرما داره چرک خشک کن و سیتیزین داد و استا.ولی وقتی خونخ اومدیم گذاشتم پایی حالات پشت یا طاق باز شروع کرد چشش درشت کردن و دستو پاش داد بالا زد زیر گریه تا بغلش کردم اروم شد.دکتر این یعنی خفگی؟یاترس؟امروز الان چهار روز گذشته از اون روز دوبار دیگه دیدم برا همین دیگه به چپ و راست میخوابونم نم
- شیر خشک
سلام.دختر من تازه 5ماهه شده ماه پیش گفته بودین شیر خشک شماره 2استفاده کنه ولی چون شیر بدون لاکتوز میخوره گفتین تا ماه بعد .ااان هر چی میگردیم شیر بدون لاکتوز داروخانه ها ندارن. برا همیم گیگوز شماره 2خریدم اشکال نداره؟؟؟
- درباری حساسیت نوزاد
سلام وقت بخیر پسر شش ماهه دارم از بدو تولد بخاطر اسهال ونفخ شیر خشک ببلاک ال اف با تجویز دکتر بهش دادیم الان بخاطر رفلاکس هر شیر خشک دیگه ای بهش میدم اسهال میشه ووزن نمیگیره اشکال ندارد که شیرخشک ببلاک ال اف رو ادامه بدیم
- واکسن پنجگانه
سلام آقای دکتر. وقتتون به خیر. نوزادم به پروتئین گاو و تخم مرغ آلرژی داره. واکسن دوماهگی رو میتونه بزنه براش مشکلی نداره؟
- آفت دهان نوزاد 5ماهه
نوزاد 5 ماه و نیمه من چندروز بود شیر نمیخورد فک کردم بخاطر دندان دراوردنش هس.حالا دیدم ته گلوش آفت زده و زخمه.بهش نیستاتین میدم با اموکسی سیلین...خوبه؟
- رفلاکس
سلام مجدد خیلی ممنون که جواب سوالم را دادید. دخترم 6 ماه است با سونوگرافی معلوم شد رفلاکس داره از 40 روزگیش داره دارو های مختلف میخوره (رانیتیدین،امپرازول، متوکلوپرامید) الانم که داره قرص نکسیوم با شربت موتیلیوم میخوره ولی خوب نشده هنوز بالا میاره خیلی نگرانم که به مریش اسیب نرسه همه چی هم رعایت میکنه خودم چون شیر میدم شما بگید چکار کنم؟
- احتناق بینی
سلام فرزند من سه ماهه است تازگیا نمیدونم سرماخورده یانه. ابریزش بینی نداره ولی گاهی سرفه وعطسه میکنه. موقع نفس کشیدن مخصوصا زمانی که از خواب بیدارمیشه آدم فکر میکنه بینینش تاته پره چون صداداره. ولی جلوی بینی چیزی دیده نمیشه بااین حال من با اسپری ببینی و پوآر تا میتونم تمیزش میکنم ولی ته بینی هستش بیرون نمیاد چندبارهم زخم کردم دماغ بچه رو. به نظرتون باید ببرمش دکتر. احتمال داره ته بینیش مشکل داشته باشه. البته باامروز نزدیک دویاهفته است اینطوری شده. دراینکه بینیش پره ازچرکه شک ندارم ولی چرادیده نمیشه که بتونم تمیزش کنم
- نوزاد ۵ ماه
نوزاد پسر پنج ماهه تا ۲ روز پیش با علافه زیاد شیر رو میخورد و خودش نگه مبداشت شیشه شیر رو ( از روز اول کودکم شیر خشک خورده) ولی امروز از صبح تا حالا شیر رو نمیخوره و بیقراره کلا
- مدفوع نوزاد
علت وجود رگه های سیاه در مدفوع نوزاد چهار ماهه چیست.

