Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- رفلاکس
سلام دخترم ۳ماه و بیست روزشه وقتی بغلش میکنم زور میزنه خودشوخم میکنه میاره جلو ودستاشو مشت میکنه سرخ میشه خیلی زود هم خوب میشه البته موقعی ک بغلمه و راه میرم اینجوری میکنم چرا اینجوریه میترسع یا دل درده نگرانم چکار کنم
- شیر
سلام شیر بیومیل 2 میدم ولی احساس میکنم شب ها سیرش نمیکنه میشه شیر خوبی بهم معرفی کنید
- نخوابیدن نوزاد
سلام نوزاد من۲۵روزست خیلی کم خوابه مدام بغلمه اصلا نمیخوابه به محض این که میزارمش بیدار میشه مثلاً امروز ازساعت ۱۰ صبح نخوابیده خیلی نگرانم
- یبوست نوزاد دوماهه
باسلام پسرم یکماه فقط باشیاف میتواند دفع کند خیلی هم نفخ دارد وبو بدی هم دارد حالا یکماه همینجوری دفع میکند لطفا راهنمایی بفرمائید چکارکنم چه مشکلی دارد خیلی دل نگرانم
- درمان خلط
سرام اقای دکتر وقتتون بخیر باشه ، اقای دکتر دختر من ۲ ماهه هستش ، هرروز کلاه براش میزارم فقط یک نصفه روز بعد از واکسن کلاه نداشت و الان نه تب داره نه سرفه و نه هیچ علائم دیگه ایی فقط یکم کم گلوش خلط داره وقتی که نفس میکشه یا شیر میخوره گلوش یکم خس خس میکنه ممنون میشم راهنمایی بفرمایین ،
- سلام نوزاد ۷ ماهه دارم که اظهال شده که هر۴۵ دقیقه ای چکار باید کرد دسشوتی مدفوع میکنه ویکمی هم تب دار
- انتقال بيماري
سلام مجدد و خسته نباشي چندتا از فاميلامون كه قراره عيد ملاقات كنيم باهاشون متاسفانه هپاتيت بي دارن نگران دخترم هستم چون هنوز واكسن ٦ ماهگيشو نزده اون ها نيز رعايت نميكنن آيا فعلا با همون واكسن اول كه بدو تولد ميزنن كفايت ميكنه چون دوره سومش ١٢ فروردينه ممنون
- صدای ناهنجار
سلام وقتی نوزاد خواهرم به دنیا اومد گریه که تموم میشد ته گلوش ی صدای ناله هم داشت دیروز خواهرم رو ترخیص کردن ولی بچه رو بستری کردن و علت رو نمیگن بهنظر شما علت چیه؟؟
- شیرخشک
سلام وقت بخیر نوزاد پسر دارم 18روزه از روز سوم بخاطر زردی شیر خشک کمکی نان اوپتی پرو خورده ولی بدلیل بیرون روی زیاد و مدفوع اسهالی شیرخشکش رو عوض کردم ببلاک دادم اونم هیچ تغییر نکرد بعد با مشورت پزشک گیگوز میدم الان ولی از روزی که گیگوز میدم دفع مدفوع هیچ تغییر نکرده ولی موقع شیرخوردن پسرم خیلی قرمز میشه به خودش میپیچه و گریه میکنه
- جوش قرمز
سلام. چند روزی میشه که بین ابروهای پسرم یکم جوش و دونه زده. چند تا هم زیر چشمش و یکی دو تا رو بینی اش. چه پمادی بزنم؟
- ریفلاکس
سلام خسته نباشیدپسرم شش ماهشه امپرازول۲۰نصف نوشته منظورم قرصشه. پسرم هرکاری میکنم نمیخوره میشه یه دارودیگه جایگزینش کنم که مزش خوب باشه
- ریزش مو
پسر یکسالم کمی ریزش مو داره، شیرخشک،مولتی و آهنشم به موقع میخوره، تا حالا هم کوتاه نکردم، علت چیه؟ ممنون
- رفلاکس نوزاد ۴ ماه و ۲۷ روزه
سلام پسرم ۴ ماه و ۲۷ روزشه.گاهی وقتا شیر خوردنی خودشو به عقب میکشه.یا میخوام بهش شیر بدم سرشو عقب میده و نق میزنه وگریه میکنه.شیرخشک گیگوز میدم با کمی هم شیر خودم.بالانمیاره.دفع هم داره روزی یک تا دوبار.ممکنه رفلاکس داشته باشه؟
- زردی
سلام من بچم پنج روزش بودزردی گرفته بود بعدبردیم یک شب بیمارستان بستری شدخوب شدبه ماگفته بودن دوسه روزبعدبچمونوپیشه متخصص اطفال ببریم ببینش ولی مادقیق نمیدونم خیلی زودتریادیرترازاون موقعی که گفته بودن بردیمش پیش متخصص اطفال حالا میخواستم ببینم چون ماخیلی زودتریاخیلی دیرتربردیم پیشه متخصص اطفال ممکنه زردی توبدنش مونده باشه ومشکل سازشه اگه زردی مونده بودالآن معلوم میشدالآن بچم چهارماه ونیمشه مرسی
- استفاده از شربت هیدروکسی زین
باسلام خاستم بپرسم دخترم 22روزه هست و بدنش و کف پاهاش دونه های قرمز زده و خیلی گریه میکنه و بی قرار هست امروز دکتر براش شربت هیدروکسی زین نوشت. صبح و شب نصف قطره چکان بدم. باتوجه باینکه ممنوع هست زیر 6ماه. چیکارکنم بدم بهش یانه ممنون از پاسخگویی تون🌹
- پماد بی حسی
سلام وقت بخیر از پماد بی حسی زایلاپی در شیردهی میشه استفاده کرد؟
- بیقراری و بی خوابی
سلام اقای دکتر پسر من پنج ماهشه توی روز اکثرا خیلی بیقراره با اینکه به شدت خوابش میاد ولی نمیخابه حتی وقتی تو پتو هم میزاریمش با اینکه چشاشو میبنده ولی نق میزنه و پاهاشو بهم میماله و بعد کلی دردسر که میخابه به مدت بیست دیقه یا نیم ساعت بعد بیدار میشه و دوباره همین سریال هست تا شب ولی شبها معمولا با اینکه به سختی میخابه ولی وقتی میخابه تا صبح فقط دو سه بار پا میشه شیر میخوره و میخابه یه موضوع دیگه هم اینکه خیلی کم شیر میخوره و شیر خوردنش هم با دردسره یعنی یکم شیر که میخوره جیغ میزنه و از اون وری بهش میدیم باز یکم میخوره جیغ میزنه و واسه شیر خوردنش باید چندین بار اینور اونورش کنیم تا یکم شیر بخوره ممنون میشم راهنماییم کنید که مشکلش چیه
- بخور اکالیپتوس
سلام آقای دکتر. پسرم سه ماهشه و شیرمادر میخوره. من یکمی سرماخوردم و سینوسهام اذیتم میکنه. با توجه به اینکه شیر میدم میشه از بخور اکالیپتوس استفاده کنم؟ و اینکه اگه بوی بخور تو فضای خونه بپیچه برای نوزاد ضرر داره؟
- قطره اهن
سلام اقای دکتر وقت شمابخیر قطره اهن تاچندسالگی باید ادامه داد؟
- تاخیر درراه رفتن
کودکم یکساله هنوز راه نمیره12ماهشه

