Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرماخوردگی
سلام آقای دکتر خسته نباشید دختر من ۷سالشه وبیشتر موقع ها سرما خورده است و سرفه های خشک زیاد میکند طوری که واقعا دخترم سینه اش به درد میاد سرفه هاش خیلی زیاده واقعا نمیدونم چکار کنم هر دکتری هم که بردم یا دیفن هیدرامین داده یا شربت سرماخوردگی ممنون میشم راهنماییم کنید
- دل درد کودکان
باسلام،کودک ۲،۵ سالم هر از گاهی میگه دلم درد میکنه، میخواستم ببینم سردی کرده یا مورد خاصی داره.ممنون
- عدم تعادل در حرکت
سلام آقای دکتر گوش پسرم عفونت داشت و تب کرده بود و یکم تعادلش در راه رفتن کم شده بود آزیترومایسین تجویز فرمودید تبش خوب شد. تعادلش هم خیلی بهتر شد اما انگار کامل خوب نشده تعادلش. البته الان چند روزه آلرژی شده از دیروز بهش سیتریزین هم میدم. ممکنه بخاطر سیتریزین باشه؟ دوباره بیارمش؟
- سلام من قطره پروکید داشتم میدادم دخترم یهو یه قطره افتاد تو چشمش چشمشو زود بست سریع شستم حالا چیکار کنم خطرناکه؟
سلام قطره پروکید داشتم میدادم دخترم یهو یه قطره افتاد تو چشمش چشمشو زود بست سریع شستم حالا چیکار کنم خطرناکه؟
- انگل
باسلام دکتر عزیز دخترم ۵سالشه ازصبح گفت دل درد دارم بعد ک بردمش مدفوع کنه مدفوعش حالت آب زرد بود با یه چیزهایی داخلش حالت دم دار حتی خودش شست چسبیده بودن کف سنگ توالت علت چیه چه دارویی بدم نیاز به ازمایش مدفوع هست
- خون آمدن از دهان کودک ۶ساله
سلام وقت بخیر دخترم گاهی وقتا صبح که بیدار میشه میبینم از دهنش خون آمده و زبان و گلوش و لثه هاش پر خون خشک شده هست ،همیشگی نیست بعضی شبا این اتفاق میفته و هیچ مشکلی مثل سرما خوردگی و تب و اینا هم نداره میشه لطفاً علتش رو بگین خیلی نگرانم ،ممنون.
- عفونت چشم
پسرم 8سالشه یک روزه چشمش قرمز شده و همش میخواره قطره باکتی ماید گرفتم براش استفاده کردم. بعد خوابیده الآنم توی خواب از چشمش همین طور داره عفونت میزنه بیرون چکار کنم
- غورت دادن اب دهان وگریه کردن کودک
سلام پسرم آب دهن غورت میده گریه میوفته سینه نمیتونه مک بزنه همش گریه هلاک شد منم نمیتونم تشخیص بدم دلش درد میکنه یا گلوش یکسال وهشت ماهشه
- سلام من دخترم وقتی ب دنیا امد تو صورتش لکه قرمز داره گفتن بوسه فرشتس الان یک ماهشه همون جوریه ایا ببرم دکتر درمان یا پمادی برا راحل داره
- شربت سفکسی
سلام مقدار مصرف شربت سفکسیم ۱۰۰ برای کودک ۳ ساله با وزن ۱۳ کیلو چقدره؟؟
- قور قور شکم
باسلام و تشکر دکتر عزیز پسرم دوسال و سه ماهشه دست ک میزارم روشکمش روده هاش قورقورمیکنه برای دل درد چه دارویی بدم به احساس خودم دل درد داره شبا تو خواب.خودش کامل نمیتونه بگه کجام درد داره و فاویسم داده
- سلام شربت سنتادین وچرک خشک کن بله میشه داد
سلام شربت سنتادین وچرک خشک باهم میشه داد
- ابریزش بینی
سلام اقای دکتر من بچم را زیر کولر خوابده بو الا سه روزه ابریزش داره چیکار کنم
- سرماخوردگی
سلام دکتر ببخشید پسرم یک سالشه سرما خورده تک تک سرفه خشک داره بینیشم مخاط داره مثل ابریزش نیست بنظرتون چی بهش بدم نیاز به چرک خشک کن داره؟
- اسهال
سلام وقت بخیر دخترم ۴ سالشه اسهال میره کیدی لاکت زینک روی ۱ بار تو اب حل میکنم میخوره دیگه چی بدم زودتر بخوره بهتر شه
- گلو درد
دخترم ۴سالشه ،حدودا ۱ماهه بعضی وقتا چیز سفت میخوره مثل گردو یا غذایی که خشکه گلوشو میگیره و میگه دارم خفه میشم باید اب بهش بدیم تا خوب شه
- پادرد
پسر من هفت و نیم ساله است و ۴۶ کیلو وزن داره پاشنه پایش درد میکنه و دوروزه بعضی وقتهانمیتونه پاش رو کامل زمین بگذاره میگه درد میکنه الان به خاطر عفونت گلو کو آموکسی کلاو میخوره با تئوفیلین جی .من چیکار کنم ؟
- بی میلی کودکم ونخوردن شیر
سلام به کودک 9ماهه ام هر شیرخشکی میدم روی وزنش اصلا تاثیری نداره آیا میشه از شیرخشک شماره 1که چربتره برای وزن گیریش استفاده کنم؟؟؟
- کودک ۲ساله
سلام آقای دکتر وقت بخیر پسرم دیروز دوسالش تموم شد طبق دستور شما فقط قطره آدزیر بهش میدم روزی یک سی سی شیر خشک نان میخوره دستور شما چیه همین روند ادامه بدم قطره آدزیر و شیرخشک ممنون
- تاول آلت تناسلی کودک پسر
پسرم ۵ساله هست و آلتش چند تا تاول کوچک زده وچندجا مثل خراشیدگی ایجاد شده.البته ۳روز هست که شکلات خیلی خیلی زیاد خورده نمیدونم از اون هست یا علت دیگه ای داره.چیکار کنم؟چه پمادی استفاده کنم؟؟البته خارش و سوزش نداره

