Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- حساسیت پوست
آقای دکتر نوزاد 5 ماهه دارم که پوست پاش 2 ماهی میشه خشک و دوروبرش قرمز شده جوری که وقتی کرم هم میمالم نرم نمیشه آد زدم خوب نشد چه نوع پمادی بزنم
- امپرازول
سلامدارویاسامپرازولراتاچهمدتبایدبهنوزاددا
- پا کوبیدن نوزاد تو خواب
سلام داداشم وخانمش ویه پسر۸ساله اش کروناگرفتندیه نوزاد۸ماهه دارندکه توخواب پاهاشوبه زمین میکوبدآیامبتلاشده
- شیرکمکی
سلام خدمت دکتر گرامی پسرم سه ماهو ۱۵رورشه به خاطر کافی نبودن شیر خودم دکتر براش شیر بیومیل پلاس تجویز کردن به نظرتون شیر خوبیه ؟پسرم الان 6کیلو هستش وزنش مناسب این سن هست یا کمه؟ آقای دکتر این شیرو سه روز بهش میدم فعلا تو این سه روز مشکلی نداشته
- پمادبرای خارش واژن
سلام دختر۳ساله من خارش واژن دارد فقط کمی قرمز شده چیز دیگری نیست چه پمادی معرفی میکنید؟
- بی اشتهایی
سلام اقای دکتر خسته نباشید. اقای دکتر من یه پسر2ساله دارم متاسفانه این ازهمون اوایل که شروع کردبه غذا خوردن از6ماهگی بشدت بدغذابود هرچیزی رو نمیخورد.یعنی اگه بهتون بگم باورتون نمیشه. پسرمن حتی نمیدونه شکلات چیه. وزنش موقع تولد دوکیلو 300بود بشدت بدخواب وکم خوابه. ازبغل دستش ردمیشی ازخواب بیدارمیشه. ازنوزادی همینطوربود من خواب عمیق اینو به ندرت دیدم مگراینکه انقدخسته بشه وبیفته اونم فقط یکی دوساعت اول عمیق میخوابه بعدش باز باکوچیکترین صدا بیدارمیشه همه به من میگن چیزی تو بدنش کمه مثلا اهن یا ویتامین Dبه نظرتون ممکنه ازاینا باشه؟ البته من بهش مولتی ویتامین پیداپس میدم بازم تاثیری روی اشتهاش نداره همش شیر میخوره دیگه بعد دوسال هم دادن شیرخشک خوب نیست شیرپاستوریزه هم قوتی نداره. به نظرتون ازمایش لازم داره ولی وزنش بهداشت میگه خوبه الان وزنش 12کیلوه
- درمورد سرماخوردگی نوزادان
دختر پانزده روزه ام سرماخورده و چشم سمت چپش عفونت کرده چیکار باید بکنم
- مصرف شربت پدیزان برای زیر دوسال
سلام وقتتون بخیر. پسرم ۱۸ ماهش هست. و تا الان قطره پلارژین بهش میدادم. آیا میشه بهش شربت پدیزان بدم ازین به بعد؟ پدیزان برای چندسال منع مصرف نداره؟
- نشستن
اقای دکتربچم هشت ماهشه۸۲۰۰ وهنوز نمیشینه چکارکنم
- شربت هیدروکسی زین وآزیترومایسین راتاچه مدت استفاده کنم
سلام شربت آزیترومایسین۱۰۰وهیدروکسی زین رادکتر برادخترم تجویزکرده دخترم پنج ماهشه سوالم این بودکه ببخشیدمن چن روزازاین داروهااستفاده کنم دکتری که تجویزکردنگفت
- بالا آوردن
نوزاد دو ماه و ۱۹ روزه دارم یه دو هفته ای هست که بالا میاره رانینتیدین هم روزی دو بار میخوره اما بعد شیر بالا میاره، خیلی نگرانم دکتر چیکار کنم
- تغذیه نوزاد پنج ماهه
ببخشید به نوزاد پنج ماهه چه میوه ای میشه داد؟
- شربت
سلام دکترمیتونم به پسرم که۸ماهشه برای آب دهنش که میادوخس خس سینش شربت آنتی ریفلاکس باریج بدم مبگن اثلاضررندارهچقدبایدبهش بدم؟
- سلام پسرم ۵ساله هست وهروز اول صبح شکمش درد میکنه بااینکه هیچ مشکلی نداره علت چیه لطفا کمک کنید؟
- سرماخوردگی کودک۳سال و۱۱ماهه
- علت خون دراستفراغ کودک ۱ساله
- کم خونی وکم وزنی پسر بچه ۸ ساله
کم خونی وکم وزنی پسر بچه ۸ ساله شربت نمی خوره. ایا میشه قرص داد؟
- مدفوع نوزاد
سلام آقای دکتر. نوزاد من هر روز چند بار مدفوع می کرد. اما الان ۱۲ ساعته که مدفوع نکرده. ۴۷ روزشه. زور میزنه و خودشو پیچ میده اما مدفوع نکرده. این مساله طبیعیه و مشکلی نداره؟
- پرش انگشت نوزاد
با سلام وعرض خسته نباشید نوزادی چهار ماحه دارم که گاهیی یک انگشت او در خواب به صورت تیک دو بار میپرد،آیا طبیعی است یا از علائم تشنج و باید پیگیری شود؟
- غذانخوردن کودک دوساله وهشت ماهه
سلام دختر من دوسال وهشت ماه داره، فقط شیرخشک و شیر پاستوریزه میخوره، دوسالگی شیرش قطع کردیم یکم غذاخوردن باز شیرپاستوریزه و الانم مرتب پستونک میخوره وشیرخشک، چیکارکنم غذابخوره؟ مکملهای سانستول وزینک هم برااشتهاش گرفتم بازغذا نخورده، ممنون

