Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- جوش
جوش زیر چانه
- وجود مو درچشم شيرخوار
سلام و خسته نباشي خدمت آقاي دكتر ،چند روزي ميشه يه مژه داخل چشم دخترمه چشمشو هي ميماله يكي دوبارم قطره انداختم درنيومده شما چه راه حلي پيشنهاد ميكنيد حتي نميذاره دست ب چشمش بزني
- ادرار
سلام دخترم دو ماهه هستش نسبت به قبل کمتر پوشکشو خیس میکنه یکی دوبار هم پیش اومده 4ساعت پوشکش خشک بوده باشه از وقتی ک با دستمال مرطوب بجای شستن استفاده کردم اینجوری شدش اینم بگم ک قبلا ساعتی 60تا شیر بهش میدادم الان هر دو ساعت 60 تا مشکلی هست به نظرتون؟ وزن گیری دخترم طبیعیه احساس درد هم نداره
- مقدار مصرف سیفکسیم
با سلام دخترم هشت ماهه است و براش سفکسیم ۱۰۰نوشتن مقدار مصرفش چقدره با نچتسکر
- سرماخ
سلام. ببخشید پسرم 6 ماهشه یه هفته میشه سر ماخورده. آبریزش بینی داره. یه کم صداش گرفته. اشتهاش هم کم شده چکار کنم
- غذای کمکی
آیانوزادرفلاکسی رامیتوان از۴ماهگی غذاخور کرد
- دیدن خون در ادرار بعد از ختنه نوزاد طبیعیه
- گریپ میکسچر
سلام وقت بخیر .برای نوزاد ۳۵ روزه چند بار در روز میتونم شربت گریپ میکسچر بهش بدم؟و فاصله بین هر وعده شیر (مادر)چند ساعت باید باشه؟
- زردی نوزاد
سلام خسته نباشید ...من نوزادم و شش روزگی بردم پیش متخصص گفت زردیش ۱۲و با شیر برطرف میشه دوباره ۳۱روزگی بردمش دکتر ک زردیش ۷.۹و دایرکت بیلی روبینش ۱.۱بود براش ازمایش کلی نوشت و۵تا قرص فنوباریتال ۱۵میلی داد ک ب بچه بدم بعد پنج روز دوباره بردمش دکتر وقتی ازمایشاو دید گفت هیچ مشکلی تو ازمایشش نیستو بچه ب قرصا جواب داده ولی من واسه احتیاط ۴۳روزگی ی ازمایش دیگه گرفتم از بچه ک زردی کلیش ۳.۵بود و دایرکت بیلی روبینش سه دهم بود حالا بچم ۵۵روزشه بازم میترسم زردی داشته باشه ب نظرتون باید چیکار کنم دوباره ببرمش دکتر ؟؟یا نیازی نیس زردیش برطرف میشه؟از نظر ازمایش تیروئید و عفونت هیچ مشکلی بچم نداره
- باکتی ماید
سلام بچم چهارماهه چشمش قی کرد قطره باکتی ماید باعث قی خیلی زیاد شده براش خوب نبوده؟ دیگه استفاده نکنم؟
- شربت اشتهاآور
سلام دکتر شربت زینک سولفات مگه اشتها آور نیست؟ میشه یک شربت اشتها آور بی ضرر معرفی کنید من شربت ویتان مولتی مویتامین آلمانی بهش میدم ولی تاثیر نداره تو اشتهاش
- واسه همه غذا ها عوق میزنه
سلام روزتون بخیر دختر من ده ماهشه سکسکه های فروان داره غذا نزدیک دهنش میبرم عوق میزنه اشتها یه غذا نداره دو ماهه اصلا وزن اضافه نکرده ولی شیر خشک رو خوب میخوره و گلوش چند وقته خس خس میکنه زینک هم دادم فرق نکرد انقدر هین غذا خوردن عوق میزنه که بالا میاره مشکلش چیه چیکار کنم
- یبوست
سلام وقت بخیر دختر من پنج ماهشه و یبوست داره الان چهارروزه، گیگوز ۱ بهش میدم و تا الان دوبار در روز سوپرمینت باریج میدادم و تا وقتی میخورد مشکل مدفوع و شکمش خیلی خوب با قطره برطرف میشد ولی الان چهار روزه دچار یبوست شده چیکار کنم که مشکلش حل بشه
- سوال از متخصص اطفال
سلام پسرم ۴ روز پیش تب داشت بردمش دکتر استامنیفون داد بهش خوب شد دیشب سه چهارتا دونه قرمز روی بدنش ظاهر شده و امروز بیقراره و همش خوابش میاد چیکار کنم
- وزن کم نوزاد
یلام اقای دکتر دخترم 10ماهه هست واز6ماهگی تاحالا 300گرم اضاف کرده وزن تولدش هم 3400بوده شیرخودم بهش میدم وغذای کمکی هم خیلی کم میخوره خیلی نگران وزن گیریش هستم
- خواب آلودگی در دوره درمان اسهال طبیعی است یا نه
سلام پسر ۱۴ ماهه دارم که اسهال داشت ورفلکس معده رفتم پیس پزشک دارو تجویز کرد دارم بهش دارو می دم ولی خیلی بی حال وخواب آلودس آیا این طبیعی است؟
- قطره آد
سلام خسته نباشید من نوزادم ۴۲روزشه الان ۲روزه مدفوعش کف دار شدید شده چیکار کنم؟ با تشکر
- پرو سوال رفلاکس
۴ ماهش دخترم از بس اب دهنش میره جلوی لباسش خیس هر ۵ دقیقه لباس عوض میکنم
- خون در ادرار
سلام دکترجان وقت بخیرپسرم پنج ماهشه جدیدا چندلکه خون داخل ادرارپسرم میبینم ولی ن بوی ادرارش بده نه تب داره نه موقع ادرار کردن درد داره دیگه نمیدونم چه دلیلی غیر از عفونت واینا میتونه داشته باشه دوروز یه دفعه هم اتفاق می افته
- بیقراری نوزاد وسرماخوردگی
سلام.بچم 40روزشه و 4/5کیلو. عتصه وسرفه میزنه و گرفتگی بینی با رنگ سبز و دو روزه بیقراری میکنه و گریه میکنه فکر کنم احساس درد میکنه آیا میشه قطره استامینوفن بهش داد؟البته برا فخ قطره بهش میدیم و ترنجبین

