Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- دلیل دفع ماده لزج خونی جدا از مدفوع
سلام بعداز یک دوره سرماخوردگی در مدفوع دختر ۱۰ سالم ماده لزج خونی پیدا شده.یعنی جدا از مدفوع و در هنگام ادرار کوچک از مقعدش دفع میشه بدون اینکه زور خاصی بزنه.میخواستم دلیل و درمانشو بپرسم.الان سرماخوردگیش کاملا خوب شده.در دوران مریضی ترشخ بینی و پشت حلق شدید داشت که ۶ عدد سفکسیم ۲۰۰ خورد
- مخاط سبز
مخاط سبزبینی پسرم یک ماه تموم نمیشه همش پر میشه هرچی تخلیه میشه
- واکسن
سلام پسرم یازده کیلو سیصد گرم وزنشه .مدت 5روزه ک واکسن یکسالگی زده .از دیروز خیلی بیقراری میکنه تب هم نداره بعضی وقتا دور چشم هاش قرمز میشه ابریزش بینی هم داره ایا به خاطره واکسنه ؟دارویی مثل سیتریزن یا استامینوفن نمیتونم بدم .؟چ مقدار؟مرسی از لطف شما آقای دکتر
- سلام وقت بخیر جای واکسن دوماهگی پسرم عفونت کرده
- سرفه کودک ۵ ساله
سلام پسرم ۵ سالش هست تقریبا یک هفته ای میشه سرفه میکنه انواع شربت دادیم و دکتر بردیم ولی هیچ تاثیری نداشتن امروز تلفنی از یک دکتر سوال کردم گفتند آمپول دگزا تزریق کنید ضرری نداره آمپول ؟
- سرفه خلط دار
سلام دخترم یه سالشه سرفه خلط دار میکنه بینش کیپ میشه و آبریزش داره چیکار کنم
- عرق کردن
سلام علت عرق کردن پشت سر نزدیک گردن کودک۴ماهه چیست؟ ممنون از شما
- قطره آ د
با عرض سلام و وقت بخیر و با عرض پوزش از ایجاد مزاحمت میخواستم بدونم تا پایان دو سالگی باید روزی چند قطره آ د به کودک بدیم؟ ممنون
- پسرم یک ساله موقع راه رفتن پایچپ شو کج میزاره
- ویتامین دی
سلام. دخترم دو سالو دو ماهشه. ویتامین دی ۱۲هزار به گفته دکتر داروخانه هفته ای نیم سی سی بهش دادم. ایا دوز مصرفی درسته؟ از موقع مصرف دچار کم خوابی شده الان دو شبه
- افتادن ناخن های دست کودک
سلام خسته نباشید دخترم ۵ سالشه ناخن دست هاش دارن میفتن نگرانم دکتر بردم کرم وشرکت دادن ولی بازم نگران هستم که اگه همه ناخن هاش بیفته دوباره همشون مثل قبل در میان یا نه
- گلو درد
سلام پسرم الان ۴ روز گلو درد داره شربت ضد سرفه دادم براش ولی اثری نداشت
- کبودی پا
سلام اقای دکتر پسرم ۲ سالشه و چندوقت یه بار روی پاهاش دایره کوچک قهوه ای رنگ میبینم خوب میشه دوباره پیدا میشه نمیدونم چکار کنم
- دلدردودلپیچه درکودکان
سلام پسرم سه سال و هفت ماهشه که ناخودآگاه شب دچار تب زیاد شد و صبح زود دچار استفراغ شدید شد بردم دکتر گفتن ویروسی هست یه آمپول زدن استفراغش بند اومد. آوردم خونه دچار اسهال شد والان سه روزه که این حالت رو داره اما در زمانهای کوتاه هی میگه دلم درد میکنه واین منو آزار میده.و در مدفوع رگهای خونی دیده میشه. سوال اینه دکتر آیا این نیاز به آنتی بیوتیک هست؟ آیا داروی هست که اسهال کمتر کنه.
- مطب
سلام. شما مطب تشریف ندارید؟
- سوال اول
سلام من پسرم شش سالشونه صبح که از خواب بیدار میشن اکثر موقع ها میگه حالت تهوع دارم لطفا راهنمایی کنید چکار کنم. ممنون
- سلام دخترم بعد۱ساعت ازخوردن اموکسی کلاو بالااورده دوباره مصرف کنم براش
دخترم یکساعت بعدازخوردن اموکسی کلا بالا آورده دوباره بدم
- تب
سلام دکتر پسر من باقلایی هست و همیشه موقع تب بهش ایپوبروفن میدم الان ۴ روزه داره این دارو و آزیترومایسین ۲۰۰ میخوره ولی خوب نشده
- سلام برای بچه بالای دو سال چه شیر خشک بدم تا وزن بگیره
سلام برای بچه بالای دو سال چه شیر خشک بدم تا وزن بگیره
- سلام پسرم ۵ سالشه و دوروز هستش که صبحها میگه گلوم درد میکنه و علاعم دیگه ای نداره ممکنه امیکرون گرفته باشه .شربت سفکسیم میتونم بهش بدم ؟فقط نمیدونم چند کیلو هستش پارسال ۱۶کیلو بود

