Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام پسرم ۸ماه ونیمش سرفهاش خلط ادر ایاشربت تئوفیلین جی براش خوبه
- شربت کلارژین کیدز
سلام خسته نباشید شربت کلارژین کیدز برا کودک ۵ ساله با وزن ۱۵ هر ۸ ساعت چند سی سی؟؟
- واکسن
سلام و عرض ادب آقای دکتر. جناب دکتر ،دختر من 3سال و نیمه.حدود 14کیلو وزنشه.آیا تزریق واکسن آنفولانزا رو براش توصیه میکنید؟شنیدم میگن اونایی که واکسن میزنن حتما به شدت کمی مبتلا میشن به آنفولانزا!اصلا الان وقت مناسبی برای واکسن هست؟یه سوال دیگه اینکه آیا شربت آلوورا باریج میتونم به دخترم بدم!!ضرری نداره از نظر شما؟!این شربت میتونه کمک کننده باشه یا بی تاثیره؟البته دکتر قبلا براش زینک سولفات نوشته بودن .حالا شما کدومش رو بیشتر موثر میدونین؟ شرمنده طولانی شد ووقتتون رو گرفتم.باز هم بخاطر حضور و صبرتون تشکر میکنم.ممنون
- شربت سرفه
سلام اقای دکتر دخترم ۲سالو۴ ماهشه امروز سرفه های خشک میکرد تبم داره چ شربطی باید بدم که فقط واسه سرفه باشه ک هیچ ضرری نداره بجز درمان ممنون،البته تو خونواده ام یکی دونفر مریض بودن حالا دیگه نمیدونیم امیکرون بوده یا سرماخوردگی من فقط میخام واسه درمان سرفه اش ی شربت بگین و چند سی سی باید استفاده کرد ممنون
- امگا۳
با سلام خدمت آقای دکتر دختر و پسر من یکی ۹ ساله هست یکی ۱۰ ساله چون ماهی و سبزیجات دوست ندارند دوسال پیش یکبار شربت امگا۳ دادم الان از داروخانه قرص ژلاتینی امگا۳ ترکیبی با د۳ و آ و ای گرفتم برای کودکان مال شرکت داروسازی دانا فارماکو ، هیچ اطلاعاتی در مورد جیوه روش ننوشته میخواستم از شما سوال کنم آیا این قرص را من به بچه ها بدم یا شما صلاح نمیدانید؟
- سرفه
سلام دخترم یکسالشه سرما خورده بردم دکتر آبریزش بینی داشت و گوشش هم کمی عفونت داشت دکتر براش آموکسیسیلین و سیتریزن نوشت چهار روزه مصرف میکنم ولی سرفه هاش زیاد شده شما چه شربتی توصیه میکنید برای سرفه اش وقتی میخوابه خیلی اذیت میشه
- رفلاکس
سلام .پسر ۲سال و یکماهه ای دارم که چون دوقلو بدنیا اومدن کم وزن و باقد۴۴ سانت بدنیا اومدتا ۳ماهگی بدلیل رفلاکس شدیدزانتاک مصرف کرداما دکترش دارو رو قطع کردو پسرم در۴ماهگی سینه رو پس زدو در یکسالگی شیشه رو پس زد از ۱۰ماهگی باعوض کردن دکترش براش نکسیوم وزانتاک شروع کردیم و تادوسال ادامه دادیم الان فقط نکسیوم میدیم و هنوز هم گاهی استفراغ داره و اشتها اصلا نداره بیشتر در خواب با سرنگ تغذیه میشه طی روز حتما باید راسیپ بخوره تاشاید دوقاشق غذا بخورهوانواع مولتی خارجی و دست ساز ونوترینی درینک و ...هم بهش دادم درحال حاضر ۱۲ کیلو وزنش و قدش ۸۵سانتیمترهست ولی قل دیکه یعنی دخترم ۹۱سانت هستش برای قدش نگرانم و اینکه چرا اشتها نداره و همه غذارو تف میکنه و اینکه قرص آرژنین رو چه مقدارباید داد؟؟؟؟
- شربت زینک سولفات
سلام و خداقوت آقای دکتر بهم گفتید بابت سفیدی ناخن دخترم شربت زینک سولفات بدم میخواستم بدونم دخترم مینور هست این شربت مشگلی نداره ؟وابنکه چه مدت بهش بدم
- بی خوابی و بدخوابی کودک
سلام پسر من الان هفت ماهشه هنوز هم بی قراره موقع خواب شب هر نیم ساعت تا یک ساعت بیدار میشه گریه میکنه بعد باز میخوابه چکار کنم خوابش خوب بشه البته چند بار دیدین هورامانی بهش دادم یک دو ساعت خوابیده باز بیدار میشه لطفا راهنمایی اندیشید وشیر خشک و غذای کمکی هم بهش میگم میخوره شب زیرش هم تمیز و دمای یکسانی داره چکار کنم
- یبوست بچه ۲ سال و نیمه
بچه ۲ سال و نیم دارم
غدا نمیخوره و شکمش یبسه. لطفا راهنمایی کنید.
خیلی ممنون
- استفراغ
سلام دکتر عزیزپسرم سه سال و سه ماهشه استفراغ وتهوع داشت بردم دکتر متخصص گفت که سرم و آمپول اندانسترون که ریختن توسرم وزدن.ودیگه بالا نیاوردبعدازاون.امانگرانم کرد گفتم ک گاهی اوقات میگه مامان دلم درد میکنه گفت خانم اگه استفراغ ادامه داشت بیاریدبستری بشه ممکنه روده اش پیچ خورده باشه.علائم خاصی داره این پیچ خوردگی و آیا ممکنه.؟وخواستم بگم خدای هستی بهتون خیربده بابت این سایت که راه انداختین
- سرفه در هنگام فعالیت
سلام خسته نباشید ببخشید من یک پسر ۶ ساله دارم که چند ماه پیش یک سرما خوردگی گرفت که البته الان کامل خوب شده ولی از اون موقع تا حالا وقتی بازی میکنه یا خسته میشه ویا ورزش میکنه چند بار سرفه میکنه علتش چیست ممنون
- دوز مصرفی ازیترو ۲۰۰
پزشک برای پسر ۴/۵ ساله من با وزن ۱۷ کیلو دوز روزی ۷ سی سی رو تجویز کردن.ممکنه اشتباه باشه.تب انفلوانزا داشت
- داغی سر
سلام آقای دکتر بچه م ۵ماه و نیمه س کل سرش به جز پیشونی و کف دستش همیشه گرمه .علتش چیه آقای دکتر
- کودک 5سالو دوماه چندسی سی سفکسیم بخوره
سرماخورده و بینش خیلی خلط زرد داره
- کرونا
سلام پسرم ۲۱ ماهشه. امروز سه بار شکمش کار کرد ولی با حجم کم و زیاد هم روان نبود از یک ساعت پیش تب کرده و باز شکمش کار کرد. مدفوعش مخاطی و سبز رنگه ممکنه کرونا باشه؟ در ضمن هیچ کدوم از اعضای خانواده تا الان کرونا نداشتیم
- سلامبرایسرفهکودک۱۲ماههچیخوبه
- شربت پدیاتریک گریپ
سلام وقت بخیر پسر ۴.۵ ساله دارم که لوزه هم داره من همیشه پلارژین میدم به بچه وقتی سرمامیخورهومیخوام بدونم شربت پدیاتریک گریپ چطوره خوبه بدم یانه ؟ (شربت سرماخوردگی کودکان)
- آسماویت
سلام وقت بخیر آقای دکتر ببخشید شربت آسماویت برای بچه قبل غدا باید بدیم یا بعد غدا؟
- تب و سرفه کم و بی حالی
سلام بچه من ۳ سالشه دیروز بعد از ظهر تب کم کرد بعدش کلا بی حال شد بعدشم یکم سرفه میکنه

