Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- دندان کودک
- سلام خسته نباشید پسرم ۸ سالشه فارمنتین ۶۴۳ داره شربتش میزان دوزش رو میخواستم بدونم
- تکرر مدفوع خلطی
- شربت اشتها
سلام پسر دوساله دارم میخوام یخورده اشتهاش بیشتر بشه شربت زینک روش تاثیری نداره . چه شربتی بدم اشتهاآور خوبه؟ وینامکس یا راسیپ یا باریج ؟ و چه مقدار
- سرماخوردگی نوزاد۳ماهه
سلام دکتر دخترم الان ۳ماهشه سرماخورده بود دارو دادم یکم بهت شد ولی خلط زیاد داره ک ب زور شیرشو مک میزنه میخوره یکمم سرفه داره ک هنوز برطرف نشده چی خوبه بهش بدم ک سرماخوردگیش کلا برطرف بشه؟
- مولتی ویتامین
سلام وقت بخیر مولتی ویتامین ایموتیس خوبه به بچه بدم پاییز و زمستان تاثیری در سرماخوردگی داره
- میزان مصرف شربت ازیترومایسین ۲۰۰
سلام پسرم ۱۸ کیلو هست ازیترو ۲۰۰ رو چه مقدار باید بخوره ممنون؟
- علت سفیدی ناخن کودک نشانه چيست
- اترزی مری
سلام اقای دکتر پسر من دو سال دو ماهش هس بدو تولد ب دلیل اترزی مری ک داشت جراحی شد دو ماه پیش هم اندوسکوپی شد ولی خیلی تب و سرفه داره یعنی ماهی ی بار با این علائم و استفراغ بستری میشه میشه لطف کنین بگین باید چ کارهایی انجام بدم ک سیستم ایمنی بدنش قوی بشه ؟؟؟؟؟؟؟
- توده در سینه
سلام . حدود ۲ هفته پیش متوجه توده درسینه دختر ۴ ساله ام شدم ترشح سفیدرنگ از واژن هم دارد. آزمایش و عکسبرداری از دست بلوغ زودرس را رد کرد .دخترم چه مشکلی دارد ؟ممنون میشم جواب بدین
- ترشح چشم
سلام خسته نباشید .دخترم ۷سالشه چندروزی هست صبح ها هردوچشمش ترشح زیادی داره به حدی که بسته میشه میخواستم بدونم چه قطره ای مناسب هست استفاده کنم ممنون ازشما
- هموروئید
سلام خسته نباشید.ببخشید اقای دکتر دخترم یمدت یبوست داشت بعدازاون متوجه شدم یه تیکه گوشت باریک ازمقعدش بیرون زده الان یک هفته است.شماچه دارویی تجویزمیکنید ایاممکنه ازیبوست بوده.الان ۱۷ ماهشه. ممنونم
- سلام امروزواکسن۱۸ماهگی داریم بایدچندقطره چکون ازقطره پاراکیدبدم؟
- پاسخ بهسرماخوردگی
18دوشنبه صبح آوردم پیش شما بهش دارو دادین از ظهر تب شدید داره یکسره بیرحاله . شما آنتی بیوتیک سفوروکسیم 250 نوشتین براش دکتر داروخانه دکتر گفت قویه . پسرم 6 سالش 32 کیلو هستش لطفا راهنمایی کنید ممنونم از تلاش شما
- سوراخ کردن گوش
سلام اقای دکتر میخواستم از حضورتون سوال کنم که شما به روش تفنگی وگوشواره ضدحساسیت گوش سوراخ میکنید؟واینکه تواین روزها میتونم گوش دختر 11ماهه ام را سوراخ کنم؟ممنون
- یک درمان خوب برای کم خونی دخترم که یک سالشه میخوان
- شربت سیموگلوبین
سلام، آیا شربت سیموگلوبین میتونه مکمل خوبی برای دریافت کلسیم برای کودک ۲ ساله باشه؟ با توجه به ترکیباتش؟ ترکیبات ( به ازاي 5 ميلي ليتر ) عنوان مقدار Vitamin C 42 mg(Thiamin (Vitamin B1 4 mg(Riboflavin (Vitamin B2 1 mg (Niacin (Vitamin B3 8 mg Vitamin B6 0.75 mg Folic Acid 150 mcg (Vitamin B12 (as Cyanocobalamin 1 mcg Pantothenic Acid 2.5 mgCal.Glycerophosphate 750 mgIron 7 mg Zinc 5 mg Copper 450 mcg Manganese 1.25 mg Iodine 90 mcg Lysine 40 mg
- بی اشتهایی
سلام خسته نباشیددکترپسرم ۱۴سالشه اثلاغذانمیخوره خیلی لاغروضعیفه لطف میکنیدداروی معرفی میکنیدبگیرم شایدیکم اشتهاش بازبشه ممنون اگه راهنمایی کنیدخداخیرتون بده
- تب و دل درد
سلام آقای دکتر. وقتتون بهخیر. دخترم ۲ شب هست که تب داره همراه با دل درد. شب اول بردیمش دکتر درمانگاه کودکان گفتن ویروس هست چون هیچ علامت عفونت تو گلو و گوش نداشت. فقط ایبوپروفن داد اومدیم خونه. با اینکه شربت میدیم بازم تب میکنه. دوباره دیشب بردیمش جای دیگه دکتر. ایشون هم معاینه کرد گفت کمی گلوش التهاب داره ولی خیلی نیست که نیاز به آنتی بیوتیک داشته باشه. براش تب بر و ی شربت برا دل دردش نوشت همراه با اسپری بینی. ی آزمایش خون و ادرار هم نوشت که با توجه به تعطیلات جواب ادرارش یکشنبه آماده میشه . با اینکه ایبوپروفن رو هر ۵ یا ۶ ساعت میدیم ولی بازم دیشب تا صبح تب داشت و امروزم تب داره. دخترم مریض شماست ولی شما فعلا تشریف ندارید و با توجه به اینکه خوردیم به تعطیلات فقط میتونیم ببریم درمانگاه کودکان گیل. جواب آزمایش هم که تا یکشنبه نمیاد. واقعا نمیدونیم چکار کنیم😔
- تب
سلام دکتر عزیز.پسرم دوسال و سه ماهشه از دیروز عصر فقط بالا آورد شب بردمش دکتر بهش اندانسترون شربت داد و شیاف ۱۲۵ استامینوفن.حالا تب داره از نصفه شب شیاف میزارم کم اروم میشه بعد اثرش باز تب داره.آزیترو بهتر نیست؟فاویسم داره

