Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- کرونا
سلام خسته نباشید کار برای دختر هفت سالم زیتروماکس نوشته اما دستورشو روش ننوشته میشه بگین بایدچقدر بهش بدم
- شربت سفیکسیم۱۰۰ برای کودک یک سال
- دوز شربت سفکسیم
سلام.وقتتون بخیر ببخشید دوز شربت سفکسیم ۱۰۰ برای دخترم که ۳ سال و نیمش هست و تقریبا ۱۵ کیلو وزنش هست، چقدره؟ ۱۲ ساعتی چند سی سی؟
- تب
سلام اقای دکتر پسرم ۶ماهشه از دیشب تب ۳۸درجه داره با استامینوفن و پاشویه کنترل کردم امروز هستین بیام مطب
- ترشح واژن
سلام دخترم ۵ سالشه بعضی وقتا ترشح واژن داره طبیعیه
- خواب
سلام آقای دکتر میدونم سوالم پر مایه نیست ولی همش تو ذهنم میپرسم بچه من ۶ماه و ۲۰روزشه تا همین ۲ هفته پیش هر دو ساعت گاهی هر ۳ساعت خوابش میومد تا میذاشتم رو پام میخوابید الان با اینکه خوابش میاد به شدت مقاومت میکنه متاسفانه باید خیلی تکونش بدم تا خواب بیفته. ۱هفته هم هست چون یبوست شد دیگه قطره آهن ندادم. ببخشید طولانی شد همیشه براتون دعا میکنم
- غذا
سلام اقای دکتر سرفه بچم مونده ایا میتونه کوبیده بخوره یانه
- ذات الریه بزرگسال
با سلام و احترام پدر همسر من دچار بیماری ذات الریه شدن و مند یک دختر ۱۹ماهه دارم و ما هر روز میریم پیششون به نظر شما واگیر داره ؟
- زينک
سلام آقاي دکتر بچه ي 18 ماهه با 9کيلو 700 وزن چند سي سي در روز شربت زينک سولفات داده شود؟
- امیر
سلام پسرم دو سالو هفت ماهشه اسهال زرد رنگ چسبناک داره لطف کنین راهنمایی کنید
- یبوست
درود آقای دکتر دختر من یکسال و هفت ماهش هست یبوست شدید داره چنان زور میزنه گریه میکنه اما نمیتونه مدفوع کنه من چند روز شیر خشک رو ازش گرفتم و شیر ماجان رو میخوره اما باز خوب نشده و قبلاً دکتر شربت راکسی ژل داد اما اونم زیاد جواب نداد،شما چی تجویز میکنید؟
- خواب
سلام واحترام پسرم ۲۰ماهشه.خوابش خیلی بد.شب ۱۲میخوابه.دو بیدارمیشه شیرمیدم بهش یک ساعت میخوابه باز بیدارمیشه تا صبح میزارمش روپام..همینطوری روپامم خوابش سبک تا ی صدای بازکردم درمیاد بیدارمیشه.کلافم کرده خودشم اذیت میشه .چکارش کنم؟
- بوسه فرشته
روی پیشانی لک داره پسرم 2 سالشه خیلی دارم اذیت میشم از اطرافیان میخوام لیزر کنم میخواستم بدونم مطب شما این کار انجام میشه
- شنوایی سنجی
سلام آقای دکتر بچم یکماهه بود شنوایی سنجی بردم و گفتن خداروشکر مشکلی نداره الانم واکنشهاش بسیار عالیه بنطرتون برای شش ماهگیش اجباریه ببرم یا خیر؟
- سیتریزین
سلام اقای دکتر برای بچه ی ۳ سال و سه ماه و وزن ۱۴ کیلو شربت سیتریزین چند سی سی باید بدم ؟؟ ممنونم
- سن استخوانی
سلام خسته نباشید من پسرم ۲ سال و ۸ ماهشه براش عکس از کف دست چپ نوشتن برای تعیین سن استخوانی در نتیجه عکس نوشته سن استخوانی معادل ۲ سال هست الان پسر من از لحاظ سن استخوانی مشکل داد یا نه؟
- حالت تهوع
سلام خسته نباشید دخترم ۱۶ ماهو خورده ای هست ۱شنبه تب ۳۸ /۵کرد بعد بردمش دکتر گفت عفونت ادرار داره درصورتی که ازمایش نداد از رد ظاهر گفت دارو ایپوروفن و شربت سفیکسیم تجویز کردن تبش بعد از ۳ روز قطع شد ولی الان ۲بالا اورد قرص دمیترون دادم الان حالت تهوع داره اوق میزنه شیر میاد تا دهنش بعد فرو میده چیکار کنم حالت تهوعش خوب بشه
- سرفه خشک
سلام دخترم ۳ سالش چند روز پیش تب بالا داشت ۳ روز الان تب قط شده ولی سرفه خشک اذیتش میکنه
- قرص ویتامین
سلام آقای دکتر پسر من ۱۲ ساله هست و ۸۰ کیلو وزن داره برای انرژی داشتنش قرص نورودینون ویتاول داروخانه داده ب۱ و ب۶ ، ۱۰۰ میلیگرم و ب۱۲ ۱۲۰۰ میکروگرم هست میتونه از این قرص هفته ای یکی دوبار بخوره یا نه؟
- مقدار مصرف داروی ازیرتومایسین
پسرم ۶ سالشه و ۲۴ کیلو وزنش هست .امروز میخوام دارو را براش شروع کنم مقدار مصرفش چقدر است

