Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام. وقت بخیر. دکتر برای دخترم سفکسیم 100 را تجویز کردند. اما نگفتند تا چند روز باید ادامه بدهم. خوشبختانه علائم بیماری برطرف شده تا کی باید دارو را ادامه دهم. با تشکر از پاسخ دهی شما
- میزان قطره اهن
سلام .پسرم یک سال و ۱۸ روزشه با وزن ۱۱ کیلو بخاطر کرونا ازمایش خون نبردمش هنوز.دوتا سوال دهرم یک اینکه ازمایش خون حتما باید انجام شه؟ و دوم اینکه بچه یکساله همچنان روزی یک میل قطره ادزیر باید بخوره؟و قطره دیگه ای لازم نیست؟مسرم شیر مادر میخوره و غذا
- تب کودک
سلام آقای دکتر. من و همسرم هر دو مریض شدیم ابریزش بینی و سرفه و خارش گلو. پسرمم ۳ سالشه از پنجشنبه صبح تا الان ۳ روزه که تب داره. پنجشنبه تبش ۳۸ بود. امروز ۳۷/۴. هر ۶ ساعت استامینوفن میدم. با استامینوفن پایین میاد. سر ۶ ساعت دوباره تب میکنه. دو سه تا عطسه در روز و دو سه تا سرفه هم داره. خیلی کم تب تا چند روز طبیعیه؟ نیاز به انتی بیوتیک نداره؟
- خلط دار بودن
سلام آقای دکتر ببخشید گلاب روتون اگه دفع کودک خمیری باشه یا یبوست باشه دیگه خلط نداره؟ یا نه باید شل باشه تا بفهمم.چون میخوام ببینم الرژی داره همچنان یا ن. ممنونم بازم ببخشید
- خارش پا
دخترم پنج سالشه شبها خارش و سوزش داره در قسمت کف پا و انگشتای پا. من بتامتازون استفاده کردم ولی خوب نشد میخاستم بپرسم چیکار کنم؟
- عفونت ادراری
سلام وقت بخیر دخترم ۹ سالشه عفونت ادرا ر داشت دکتر براش آزمایش ادرار و خون نوشت انجام داد و گفت در ادرار یه ذره خون هست که قرص سفکسیم داد و گفت جای نگرانی نیست بهتر نشده و در ادرارش چیزایی شبیه دستمال کاغذی پیدا میشه چکار کنیم ممنون
- استفراغ
باسلام دکترجان.پسرم دوسال سه ماهشه دوشبه تمام طول روز کاراشو انجام میده میاد میره بازی میکنه ولی نصفه شب فقط یکبار بالا میاره و بعد راحت میخوابه قبلشچندددقیقه تو خواب خیلی بیقراری میکنه ولی بالا ک اورد میخوابه معده اش مشکل دارر شده جکار کنم
- دختر۱۹ماهه پنج روزه تب داردودهنش افت زده شدید
- اگزماکودک
سلام آقای دکتر.بچم 4 ماهه هست پشت هردوگوشش پوسته پوسته میشه وزخمی همراه باخارش زیاد .کرم یاپمادتتراسیکلین چشمی میزنم قرمز میشه وخونی.هرروزهم اطرافش بیشترمیشه ووسیعترمیشه .محبت کنید کمکم کنید ممنون
- دارو در زمان تب
سلام برای بچه ۳ ساله با وزن ۲۰ کیلو در موقع تب باید چقد شیاف استفاده کرد ؟
- قرمزی پشت
سلام آقای دکترخسته نباشید..دخترم ۳سالشه با۱۳ کیلووزن دکترش شماهستین باشماره پرونده ۶۷۲۲.دخترم پستش قرمزی داره به دنیااومده بودهمونجوری بود..خدمت شمااومده بودم پشت دخترموبهتون نشون دادم شماگفتین بایدپشتشو آمپول زدتاقرمزیش ازبین بره میترسم دیربشه میخواستم بدونم کی بایدآمپولشوزدشما میزنید
- دوز مصرف سوسپانسیون سفکسیم ۱۰۰
میزان مصرف شربت سفکسیم ۱۰۰ برای کودک ۳ سال و ۹ ماه چقدر است؟ وزنش ۱۸.۵ کیلو است.میزان مصرف و چند ساعت یکبار؟
- پودر کیدی لاکت
سلام می خواستم بدونم مصرف پودر کیدی لاکت بدون تجویز پزشک برای فرزندم که ۶ سال است مشکلی دارد یا خیر
- سرماخردگی
سلام خسته نباشید دکتر پسرم دو روز تب کرد بعدش ابریزش گرفته الان سه روزه ابریزش داره شدید و عطسه علایم دیگه ای نداره بی اشتهاهم هست بعد دارو میخوره بالا میاره ویتامیناشو میگم اقای دکتر میتونم بهش نئوتادین بدم اگه بله چند سی سی ۱۱ماهشه ۱۱کیلو هست ممنون میشم جواب منو بدین
- اموکسی کلاو ۶۴۳
سلام وقت بخیر ببخشید دختر من سرفه های خلط دار داره اموکسی ۶۴۳تجویز شده فقط دکتر گفتن هر هشت ساعت هفت سی سی داروخانه گفت این مقدار زیاده ونوشتن هر دوازده ساعت یک پیمانه اللن من نمیدونم چیکار کنم باید چه مقدار هر چند ساعت بهش بدم ؟وزنش ۲۱کیلو و هفت سالشه
- مقدار مصرف آزیترومایسین ۲۰۰
برای بچه ۹ سال و ۲۶ کیلو وزن چه مقدار بدیم؟
- خون اومدن از دهان کودک
سلام آقای دکتر دختر من سه ساشه سه روز توخواب شبا از دهنش خون میاد وقبل اونم چن روز تب کرد ولی تبش بالا نمیاد در ضمن دهنشم چن روزه ب و میده میتونید بگید علتش چی میتونه باشه ؟ خیلی نگرانم تو رو خدا کمکم کنید
- سرماخوردگی کودکان
سلام ببخشیدپسرمیکسالشه سرفه داره چی بدمبهش خوب بشه ...پودر مونته لوکاست خریدم بهش با شربت کوریزان و آموکسیلین۱۲۵ و کتوتیفن
- تب کودک
پسر ۱۹ ماهه ای دارم تب زیادی داره بین ۳۸ و ۳۹ بالا و پایین میشه بهش استامینوفن و چرک خشک کن دادم دیگه چه اقدامی باید انجام بدم
- چرک گلو و سرفه شدید
برای سرفه شدید و چرک گلوی دخترم چکار کنم

