Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- مقدار مصرف لیپوزوفر
سلام وقت بخیر ببخشید مقدار مصرف لیپوزوفر برای نوزاد ده ماهه چقدره؟ و اینکه ویتامین دی یک سی سی میخوره اینم جدا باید بخوره؟
- قرص جوشان ویتامین سی برای فاویسم
سلام . آیا کودکی که فاویسم دارد می تواند از قرص جوشان ویتامین سی 1000 استفاده کند؟
- دادن دارو
سلام آقای دکتر بچه ام سه ساله هست وفقط سرفه خلطی داره..وته حلقش هم قرمز هست.... الان هم دسترسی به دکتر ندارم.... سفیکسیم 100میتونم بهش بدم وچه مقدار
- سرماخوردگی
ایا شربت دیفن هیدرامین کمپاند برا کودک ضرر داره؟
- شربت ویتامین
سلام دخترم 9سالشه فصل مدارس شربت آسماوویت بهش میدم آقای دکتر میگم این شربت ویتامین دی واهن بدنش رو جبران میکنه یا که جداگونه قرص ویتامین دی و آهن بهش بدم
- اگزمای کودک
سلام ببخشید کودکم خارش شدید گردن با دونه زدن زیاد داره طوری که از خارش پوست گردنش ضخیم شده چه پمادی بزنم که خوب بشه هیدروکیتزون کلوتریمازول زدم هیچ فایده ای نداره به خاطر کرونا هم دکتر نمیتونم بره چی بزنم که خوب بشه و پوستش دیگه ضخیم و خشک نشه ممنون از لطفتون
- سرماخوردگی کودکان
سلام جناب دکتر عزیز
ببخشید دخترم هشت ماه هشت کیلو هست
سرماخورده سه روز هست ولی فقط روز اول تب داشت ولی بعدش سرفه میکرد گاهی و کمی گلوش قرمز شده طبق معاینه دکتر اما چرک نکرده پزشک عمومی بیمارستان اطفال واسش از دیشب نسخه داده ولی از دیشب که شروع کردم یکسره خوابه تا امروز عصر فقط واسه شیر و سرلاک گاهی یکم بیدار میشه نگران شدم تجویز دکتر. این هست
هر دوازده ساعت نیم سی سی ستریزین
هر شش ساعت دو سی سی پدیزان
هر هشت ساعت ۱۰ قطره پلارژن کیدز.
البته مورد سوم را فقط یه بار دادم بهش صبح ناگفته نماند بچه ام شیر خودم میخوره و
خودم هم در سرما خوردم و دکتر واسم قرص استامینوفن ۵۰۰ هر شش ساعت یکبار و قرص لوراتادین شبی یکی و آزیترومایسین هر صبح یکی تجویز کرده - آبریزش بینی
سلام وقت بخیر . پسرم ۲ سال و نیمشه و وزنش ۱۲ کیلو هست. از دیشب آبریزش بینی داره. دو روز پیش عمه اش آبریزش بینی و کمی خارش گلو داشت. الان هم مامان بزرگ و بابابزرگش دارن. برای آبریزش بینیش چه شربتی میتونم بدم؟
- تب واسهال شدید سبزرنگ شکم درد
سلام دخترم سه ساله شه ازپری شب تب کردواسهال شدید شده اسهالش سبز رنگ و خیلی شکمش درد میکنه دهنشم بومیده .وزنشم 12کیلوهست لطفاً کمک کنید
- سلام پسرم ۶ساله دخترم ۸ساله هردوگلودردوتب داشتن اموکسی سیلین ۲۵۰دادم یک شیشه به هردوتاشون تموم شده حالا میشه بقیه روسیفیکسیم بدم
سلام وقت بخیر ببخشید دختر من ۸ سالشه و یه روز هستش که تب کرده و علایم دیگه ای ندارم دکتر براشون شربت کوریزان و پروفن شیاف استامینفون و قرص مونته لوکاست تجویز کردن تا شیاف استفاده میکنه تبش میاد پایین ولی وقتی اثر دارو میره دوباره تب میکنه تبش ۳۸_۳۹ معمولا
- کاوازاکی
آقا محسن:
سلام آقای دکتر
من یک پسردوساله ویک ماهه دارم
تقریبا3تا4روزشروع به تب شدید کردواسهالش دو هفته ای طول کشیددواا دکتر که بردمش تشخیص ویروس معده دادن
اماداروهاش اثری نداشت خودم داروهارو قطع کردم
وبا عرق نعنا به درمان اسهالش پرداختم
خداروشکرخوب شد
اما یک هفته ای است که متوجه شدم خوب نمیتونه راه بره
کف پاهاشو که بررسی کردم قرمز شده حالت سوختگی
دکترش یه پماد داده مثل اینکه اثری نداره
وقرمزی داره پخش میشه
تگ اینترنت که سرچ کردم حدس میزنم بیماری کاوازاکی باشه
خیلی نگرانم
از اصفهانم کمکم کنیدکجامراجعه کنم - شیر خشک پر چرب برای وزن دهی
سلام پسرم ۱ سالش هست بهداشت بردم گفتن ۷۵۰،گرم کم وزنه شیر خشک پر چرب برای وزن دهی کدوم خوبه ببلاک ۲ میدادم ببلاک ۳ خوبه یا بیونیل ۳ ؟ یا شیر خشک دیگه ای رو صلاح میدونید
- سلام و احترام پسرم تب شدید کرده است و اموکسی سیلین ۱۲۵ می خواهم بدهم دوز مصرفش را نمی دانم
دوز مصرف اموکسی سیلین ۱۲۵ را برای پسر کودک ۲ و نیم ساله با وزن ۱۳ کیلو چقدر است
- حالت تهوع واستفراغ
سلام وقت بخیر دخترم سه سال ونیمشه، شب توخواب بیدارشد و استفراغ کرد ، تا صبح چند بار استفراغ کرد، گریه میکنه میگه آب میخوام، کمی آب میخوره وبالا میاره لطفا راهنماییم کنید چکار کنم؟
- خوردن شمع
دخترم دو سال و نیمه هست و اندازه دوبند انگشت شمع خورده برای سلامتیش خطرناکه؟
- مسمومیت
دیشب میخواستم دندون های بچمو مسواک بزنم با خمیر دندون بزرگترا.بعد اونم کمی از خمیر دندان رو قورت داد.بلافاصله بش آب.شیر و شربت آبلیمو دادم.الان هیچ علایمی ندارن.ولی من خیلی نگران هستم.چیکار باید بکنم ؟؟؟
- اضافه نشدن وزن کودک
دختر من یکسال دوازده روز اش است وزن ۷کیلو ۱۰۰گرم میباشد در واقع ماهانه ۲۰۰گرم اضافه میکندنزد دکتر بردم روغن ام سی تی و ویتامین ب اسید فولیک داده گفته اگه اضافه وزن پیدا نکرد یکسری آزمایش و آزمایش عرق از بدن کودک باید انجام بشه خیلی نگران که مشکلی داشته باشه و اضافه وزن پیدا نکنه
- تاخیر در واکسن ۱۸ ماهگی
سلام ارز ادب ببخشید اقای دکتر ی سوالی دارم ، پسرم ۱ سال و ۶ ماه و ۱۹ روزشه وقته واکسن ۱۸ ماهگیشه و امشب تب کرده و من نمیدونم ک سرماخورده یا بخاطر دندون دراوردنه، میخواستم بدونم میتونم صب ک شد ببرم واکسن بزنه یا نه؟ ممنون میشم راهنماییم کنید 🙏🙏🙏
- شربت سفیکسیم 100
سلام عرض ادب،دخترم 5 سال داره و وزنش 22 کیلو،شربت سفیکسیم 100 رو به چه اندازه ای استفاده کنه؟
- علت زردی کف دست و پا
با عرض سلام و ادب خدمت آقای دکتر کرم بین می خواستم ببینم دلیل زردی و تعریق کف دست و پا در کودکان چیست البته پسر من ۸ سال دارد و تقریبا از بچگی چنین حالتی را داشته و لازم به یادآوری است که در فصل سرما در زمان مدرسه زود زود مریض میشود لطفاً بنده را در این مورد راهنمایی بفرمایید از زحمات گرانقدرتان کمال تشکر را دارم

