Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرما خوردگی
سلام خسته نباشی من دخترم یکماهشه سرما خوردم میخواستم ببینم میتونم آنتی بیوتیک بخورم؟
- سونوگرافی دورسرنوزاد
سلام باتوجه به زیاد بودن دور سر نوزاد پسر سه ماهه جواب سونو این بوده درناحیه کوروئید پلکسوس یک کیست باجداره نازک و حاوی مایه اکوفری ب ابعا ۶.۳*۵ دیده میشود ایا این کیست خطرناکه؟ ایا از بین میره؟
- بی قراری نوزاد
سلام اقای دکتر دلیل اینکه نوزاد ۲۶ روزه موقع خوردن شیر خودم بی قراری میکنه و زور میزنه ولی موقع خوردن شیشه شیر اینجوری نیست چیه؟
- درجه تب نوزاد
آقای دکتر تب بت دماسنج دیجیتال از زیر بغل برای نوزاد دوماهه باید چه عددی باشه خطرناک هست و باید استامینفن داد
- شیر خوردن
سلام و خسته نباشید اقای دکتر دختر 4 ماه و 8 روزه ایی دارم که در 35هفته متولد شد و بدلیل انسداد روده جراحی شد شبر اپتامیل پپتی جونیور میخوره این شیر را تا کی باید بخورد ؟ایا شیرش را تغییر ندهم چون وزن گیرش کم هستش 5600 موقع تولد 2600 بود بدنش شل هست گردن میگیرد اما هنوز اشیا با دست نمیگیرد خیلی نگرانشم لطفا راهنماییم کنین با تشکر درضمن موقع شیر خوردن بطور مستقیم شیر نمیخورد سرش را بسمت چپ یا راست میچرخاند
- سرما خوردگی و تب
سلام اقای دکتر وقت بخیر دختر من هشت ماه داره و الان چهار روزه ابریزش بینی وکمی هم سرفه میزنه و بیقراری خیلی میکنی پیش چندتا دکتر هم رفتم خوب نشد حتی به بچه من شربت های مختلفی دادن که اصلا مناسب نبود لطفا راهنماییم کنید 🙏
- گوش
سلام آقای دکتر لطفا اگر برایتان امکان دارد علایم عفونت گوش و مجاری ادراری را در نوزادان زیر یک ماه بفرمائید قبلا از راهنمایی شما صمیمانه متشکرم
- با سلام
با سلام من نوزاد ۲۸ روزه دارم که شکمش هر ۴ روز یک بار کار میکنه و خیلی نفخ شکم داره و همش گریه میکنه میتونم قطره پدی لاکت واسش بگیرم بهش بدم آخه قلبش هم سوراخ داره میتونم از این قطره بهش بدم
- ریسه رفتن
کودکی داریم یک ساله هنگام گریه کردن نفسش بالا نمیاد به طوری که بدنش کلا شل میشود بزور نفسش بالا میاد لطفا راهنمایی کنید
- در مورد قد
سلام آقای دکتر دخترم 11ماهشه قدش68هس برا مشکل قدش دارویی چیزی هس
- بچه دو ماهه انزیم کبد۱۱۳
- تشخیص سالم بودن یا معلول بودن نوزاد
سلام
چگونه میشه فهمید یک نوزاد سالم یا معلول است ؟
- تغدیه
با سلام آقای دکتر ایا میشود به نوزاد یازده ماهه در غدایش لوبیا سبز اضافه کرد یا باعث حساسیت میشود با تشکر
- نوزاد
علت سردی دست و پای نوازد چیست،؟ سه ماهشه.
- Maximizing Income by choosing a Broker for Quick Home Sales
- سرماخوردگی نوزاد ۳ ماه
سلام وقت بخیر نوزاد من ۳ ماهش از دیروز تب داره همرا با سرفه های خلط داره برای شیر خوردن اذیت میشه لطف راهنمایی کنید درضمن من دسرسی به متخصص اطفال ندارم
- جوانه گندم برای نوزاد
سلام
آیا استفاده از جوانه گندم برای کودک بیست پنج روزه اشکال ندارد؟
- رفلاکس
باسلام وتشکرازوقتی که میزارین نوزاد سه ماهه ای دارم که از چهل روزگی شیر بیرون میکرد گاهی پنیری گاهی خام دو بارم از دماغ ودهنش بود البته همش بخاطر پرخوری هم بود از بدو تولد زیاد شیر میخورد میخورد یعنی فقط شیر میخورد وگرنه گریه میکردم آروم نمیگرفت فک کنم دل دردم داشت شصت روزگی بخاطر خس خس وآب دهان زیاد بردیم دکتر سونو نوشت ودرسونو نوشته بود هر پنج دقیقه دوبار رفلاکس داره دکتر رانیتیدین داد یک ماه استفاده میکنم الان دربیداری خیلی بهتره ومدت زمان شیردهیم تغییر دادم وبعداز سیرخوردن آروغشو میگیرم،خیلی عمودی نگهش میدارم وراه میبرم وخودم در اینترنت جستجو کردم ورزیم غذایی گرفتم مشکلم الان اینه که بالا آوردنش خیلی کم شده البته وزنگیریش همیشه از متوسط به بالا بوده مشکلی نداشته فقط مسله من اینه که هنوز تو خواب ملچ ملوچ میکنه ،آب دهانش زیاد باعث سرفش میشه ،سکسه میکنه،واینکه روی زمین نمیخابه فقط تو آغوش ما میخابه ساعتها اما حداکثر زمانی که روی زمین میخابه نیم ساعت سریع دستاش میپره وبا ترس بیدار میشه با توجه به اینکه سه ماهه وداره سنگینتر میشه آیا این بخاطر رفلاکسشه که اذیتش میکنه یا عادت شده سطح شیب دار میخابونمش ،باید دارومو عوض کنم؟کی رفلاکس خوب میشه ببخشید طولانی شد
- مدفوع کودک
ایامدفوع کودک۷تا۸روزطبیعیاستیانه؟؟
- غذای کمکی
سلام آقای دکتر وقتتون بخیر،دخترم ۴ماهش تموم شده وریفلاکس داره کمکی میتونم چیزی بهش بدم؟؟؟؟

