Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- عوارض شربت سفیکسیم۱۰۰
سلام پسرمن۵سالش هس سرماخورده بود دکتر بهش شربت سفیکسیم۱۰۰ داده بود هرروز۵ سی سی ام وز روز هفتم بود بهش دادم تموم شد شب تو مدفوعش عفونت مخاطی خونی دیدم طبیعی هس از عوارض شربت میتونه باشه؟
- عفونت ادراری
سلام خسته نباشید ببخشبد دخترم صبحها ازادرارش خیلی بوبدمیاد ممکنه عفونتادراری داشته باشه؟
- بیماری کودکان
من یه آبجی 8 ساله دارم که پاهاش خود به خودی دچار کبودی های کم رنگ میشه و گاهی میگه نمیتونم راحت نفش بکشم و گاهی هم درد استخوان داره البته دی ماه بردیمش آزمایش خون و پیش متخصص کودکان گفتن که هیچ مشکلی نداره ولی باز نگرانیم اگه میشه راهنمایی بکنید
- ضربه به پیشانی
سلام اقای دکتر پسرم یک سال ۱۱ ماهشه خودش خورد به دیوار وپیشانیش ورم کرد گریه نکرد بعدش بازیش را ادامه داد اشتهاش هم تغیر نکرد اصلا بیهوش نشد کم کم ورم کم شد روز بعد هم کمی ورم وکمی تیره شده جای ضربه هم درد ندار خیلی نگرانم ایا مشکلی برایش پیش نمیاد باتشکر از شما دکتر مهربان ودلسوز
- وزن کودک
سلام اقای دکتر پسرم یکسالشه دقیقا . شربت زینک سولفات هم بهش میدم بعضی مواقع . ولی درکل قدش 76 سانت و کزنش 9کیلو و 800 گرمه . نهار و شام سخت میخوره میخوام بدونم چیکار باید بکنم و چی بدم یااینکه وزنش مناسبه ؟؟ زینک رو چه ساعتی بدم بهتره ؟
- سوختگی کودک با آب جوش
سلام ساعد دست کودک دو ساله من با آب جوش سوخته (سه روزه و تاول زد و بلافاصله با حرکت های دست کودک ترکید) الان در مرحله زخم هست . وسعت سوختکی به اندازه قطر دایره ای به اندازه ۴سانتی متر حدودا . لطفا بفرمایید در این مرحله از چه پمادی باید استفاده کنم ؟ همچنین بفرمایید نگداری زخم چگونه باشد باز باشد یا با گاز استریل بسته شود ؟؟؟ با تشکر
- مالیدن چشم
باعرض سلام پسرم حدوداچن هفته ای هست بغضی وقتادرروزهمش به چشماش دست میزنه میخارونه دوسالشه بیشتراوقات بیرون میریم میایم بیشترمیشه دلیلش چی میتونه باشه
- خونریزی نوک سینه کودک ۹ ماهه
سلام چند روزه روی لباسای بچه م در قسمت نوک سینه سمت راست ی لکه خون کوچیک میبینم ولی خود نوک سینه هیچ علائمی نداره ، قرمزی و تورم نداره، خیلی نگرانم علتش چیه ؟
- درد شدید هنگام مدفوع
کودک دوساله دارم موقع مدفوع درد شدیدی داره ک خیلی گریه میکنه یبوست هم نداره
- شربت
سلام آقاي دکتر شربت ايميونس براي کودک 13 ماهه چند سيسي بدم؟؟که مقدار آهن و ويتامين د کم نباشه
- میزان دوز مصرفی شربت سفیکسم
سلام وقت بخیر دوز مصرفی شربت سفیکسم۱۰۰ برای بچه با وزن ۱۹ کیلو چه جوریه؟
- سرماخوردگی
دختر شش ساله ام سه روز سرفه زیاد میکند وابریزش بینی سبز رنگ است ولی تب ندارد احتیاج به چرک خشکن دارد؟
- هموگلوبین
سلام .فرزند ۳ ساله ۰۳/ ۰ در آزمایش کمتر از حدمعمول یعنی چی ؟
- بی اشتهایی
سلام دقت بخیر پسرم ۵ سالشه اقای دکتر چتپند وقته کم غذا میخوره چه شربتی برای اشتها بدم ؟
- گلودرد
سلام .پسرم ۴/۵ داره مخملک گرفت دکتر بهش سفکسیم داد خوب شد ولی دوره داروش تمام نشد ، بعد از سه روز دوباره گلودرد گرفته دکتر گفت اول گلودرد شه بهش ازیترومایسین داده ولی بعد دوروز دکتر گفته یه مقدار بدتر شده ، باید همون دارو رو ادامه بدیم یا دار عوض بشه؟
- سرفه کودک
سلام آقای دکتر پسرم 3روز تب کرد واسهال، الان تبش قطع شده ولی سرفه خلط دار میکنه یکم و بینیش گرفته، 17 ماهشه و13 کیلو چه آنتی بیوتیکی بهش بدم؟
- ویزیت شدن
پسرم ۳سالشه ،۲شب بیدارشدشروع کردب جیغ زدن،بعدش آبریزش بینه،سرفه بهونه گیری،امروزم تب کرده،بهش آیزترومایسین۲۰۰دادم،راهنمایین کنین ممنون،توخواب همش میپره،بینیش انقدخلط داره نفس کشیدن براش مشکله
- فاویسم
ایا داروی متو کاربامول برای بیماران فاویسم مضر است
- عفونت چشم
دخترم در طی یکماه الان سومین باری هست چشمش عفونت میکنه یک هفته قطره باکتی ماید میریزم خوب میشه و بعد از گذشت چند روز چشمش دیگرش عفونت میکنه باز قطره میریزم میخوام بدونم این قطره عوارض داره چون الان سومین بتری هست خریدم و دارم براش استفاده میکنم و هر دفعه یک چشمش عفونت میکنه
- ورم پلک بالای چشم
سلام پسرم ۳ سالشه دیروز از خواب بلند شد پلک بالای چشمش ورم داشت .کمکم خوب شد امروز دوباره صبح بعداز بیدار شدن پلکش به شدت ورم داشت و در طول روز ورمش کم نشد من قطره باکتی ماید ۶ ساعته ریختم ولی نگرانم نمیدونم چه بکنم و علتش چیه

