Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرماخوردگی
سلام دخترم یک ساله نیم،سرفه همراه باخلط داره ازچه داروی استفاده کنم .ایاشربت سفیکسیم 100ضرر نداره
- سلام دخترم دوسال ونیم است ناخن های پاهاش می فته وناخن جدید درمیاره مشکلش چیه ممنون
- کرونا
سلاماقایدکترسوالمدرموردفردبالغهاگهمیتوانیدلطفاجواببدینقرصمونتهلوکاستروبرایکرونادادنسیستمایمنیروضعیفنمیکنهسابقهحساسیتیاالرژیهمندارهدرستهاستفادهبشه
- سلام پسرم چهارماه بیست روزش سرفه های خط دارمیکنه وصداش هم گرفته
سلام پسرم چهارماه بیست روزش سرفه های خط دارمیکنه وصداش هم گرفته
- دل درد و بی قراری
سلام جناب دکتر نوزاد من نزدیک به چهل روزه هست وزن و قد همه چیز نورماله فقط ابتدا شیر خشک نان میدادیم به نظر میامد سیر نمیشه بعد دکتر اپتامیل داد بعد خودش عوض کرد کامفورت داده اما مسئله اینه که باوجود اینکه بعداز خوردن عاروق میزنه ولی تقریبا همش دل درد داره و بی قراره ومخصوصا توی روزها دایما گریه میکنه چی دستور میدهد سپاس
- تب
اقای دکتر سلام من دیروز اومدم مطب شما پسرم تب داشت بهش شربت استامینوفن دادین و شیاف استامینوفن، اقای دکتر تب پسرم همش بالا پایین میکنه الان 38/5،پایین نمیاد، دستو پاشم سرد لرز میزنه چی بدم بهش
- كف دست نوزاد
سلام خسته نباشيد كف دست راست پسرم ٨ هست نه ١٨ و انگشت كوچك هر دو دست هم دو بند داره (پسرم سندروم داون نيست) دليلش چيه و آيا علائم بيماري خاصي هست؟
- بالاآوردنوخرخرگلونوزاد
بالاآوردنوخرخرگلونوزاد
- سرماخوردگی کودکان
سلام اقای دکتر پسرم ۱۰سالشه از گلوش خلط میاد تک و توک هم سرفه میکنه تب هم نداره ولی خلطش زیاده چه قرصی بهش بدم بخوره بدن و درد و تب و سردرد هم نداره فقط از گلوش خلط میاد و دهنش بو میده شربت هم نمیخوره ممنون
- نوزاد۵ماه با مخاط بینی سبز رنگ وابریزش بینی اموکسی سیلین مصرف میکنه چند روز باید مدت مصرف این دارو باشد
- غذای کمکی
سلام آقای دکتر برای بچه 7ونیم ماهه میشه از خرما تو غذا استفاده کرد؟
- عفونت ادراری
اقای دکتر نوزاد دوماهه نزدیک ب سه ماه هستش عفونت و سوزش ادرار و قطع وصلی ادرار میشه این شربت سفکسیم چند دوز باید بدم
- سلام خسته نباشین سطح ناخن انگشت های پسرم ناهمواری داره اولش فکردم ار کمبود اهن باشه براش قطره اهن خریدم ولی تغیزی نکرده از چی میتونه باشه
- پسرم دوازده سالش سرما خورده سرفه های خلط دار میکنه
- سرما خوردگی نوزاد
سلام وقتتون بخیر نوزاد ۱۹ روزه ام سرفه میکنه چیکار کنیم
- ویتامین دی
با سلام و عرض ادب
کودک من در یکسالگی ویتامین دی ۱۲ داشت و دکتر گفت هفته ای یک عدد قرص ویتامین دی ژله ای پنجاه هزار بهش بده به مدت ۶ هفته چون ویتامین دی بدنش خیلی کمه میخواستم بدونم هفته ای یه قرص ژله ای با دوز پنجاه هزار براش زیاد نیست؟ - میزان مصرف شربت سفکسیم برای هشت سال
میزان مصرف شکستیم برای کودک 20ماهه با 12 کیلو وزن
- سرماخردگی
سلام خدمت دکتر کرم بین اقای دکتر پسرم یکسالشه ۹روزه سرما خرده دو روز سفکسیم خورد بعد دکتر گفت ازیترو تجویز کرد که پنج روزه همراه پلارزین میخوره سرفش قطع شده ولی خس خس سینه اش مونده دکترهم گفت پنج روز داروهارو بده الان واسه خس خس چیکار کنم میتونم اسپری سالبوماتول بزنم واسش تو خونه دارم واینکه واکسن یکسالگیش یک هفته گذشته مشکلی نداره تا خوب شدنش تزریق نشه
- سرماخوردگی کودکان
دختر من 8 ساله است 42 کیلودارد سرماخوردهو شدیدا سرفه میکند آیا آمپول بتامتازون برایش مناسب است؟
- کم اشتها
کم اشتهابود دخترم چهار ساله دکتر بردم ازمایش داد سالم بود ولی خوب نشد کم

