Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- رفلاکس
سلام, آقای دکترممنون میشم علایم رفلاکس رو بگید,
- سوختگی پای نوزاد
دختر یک ساله من از پنج ماهگی دچار سوختگی پا شد که توست دکتر پوست درمان شد ولی از آن موقع با هر بار مدفوع محل مقعدش ملتهب میشود.و اگر چند بار در روز مدفوع کند با وجود تعویض فوری پوشکش اطراف مقعد و حتی لیبیاهای او ملتهب و دردناک و گاهی زخم میشود.لطفا درمانی پیشنهاد کنید.ممنونم.
- خوردن دست
سلام اقای دکتر دخترم ۴ ماه و نیمه مدام دستاش میخوره با انگشتاش میجوئه دلیلش چیه؟
- خس خس سینه
سلام آقای دکتر پسرم هفت ماهشه یک ماه هست که سینش خسخس میکنه چند بار دکتر بردم چنتا انتی بیوتیک هم دادن ولی هیچ اثری نداشتن کوچیک که بود کولیک داشت آیا میشه این خلط گلوش از ریفلاکس باشه
- دانه های ریز سفید هم چرکی هم بعضیاش قرمز….صورت ملتهب و قرمز بدون تب
- شیر خشک
سلام خسته نباشید من یه مدت به بچم شیر خشک ببلاک میدم شکمش شل شده دکتر گفت شیرشو عوض کن به نظرتون بهترین شیر خشک کدومه و اینکه شکمشو شل نکنه
- قرمزی صورت
چند روزی هست دختر۶ ماهم بیدلیل صورتش قرمز رنگ می شه و چند ساعتی هست دوباره نرمال بشه می ترسم مربوط به کبد و یا کلیه اش بشه
- سرفه نوزاد
سلام خسه نباشید پسرمن ۲۰روزه بدنیااومده سه چهارروزه سرفه میکنه پیش متخصص هم بردم شربت آزیروسین داده روزی یک سی سی ولی سرفش قطع نشده
- رفلاکس نوزاد
سلام اقای دکتر دختر من ۴۰ روزشه و شدیدا نفخ داره و رفلاکس داره و بینیش کیپ هست شما چه دارویی رو براش تجویز میکنید
- قطره اهن
سلام پسرم سه روزه واکسن شش ماهگیشوزدم قطره اهن نمیخوره میشه یه قطره اهن خوشمزه ودستورمصرفشومعرفی کنید
- اسهال نوزاد ده روزه
نوزاد ده روزه. سه روزه انقد مدفوعش ابکیه ک از مقعدش نشت میکنه بیرون دائم اندازه یک سکه زرد داخل پوشکش ش هست . حدود ۱۷ بار هم در روز پی پی میکنه ک گاهی مایع زرد هست گاهی داخلش دون دون هم هست. چکار کنم
- ترشح واژن
سلام اقای دکتر دخترم ۴ ماهشه از روز تولد ترشح داره طبیعی هست یا به خاطر عفونته؟؟
- سرفه نوزاد
سلام آقای دکتر.خسته نباشید.سوالی پرسیده بودم در مورد سیتریزین برای بچه هشتذماه.فرمودین حجم کم بچه من حدود ۱۰ کیلو هست و اینکه سرفه های کم و خلط دار و حدود دو روز تب خفیف داشت. ولی بیقرار هست چقدر سیتریزین بدهم. و اینکه با توجه به شرایط کودک من سیتریزین مناسبت تر هست یا ازیترومایسین؟ممنون
- اگزما نوزاد
باسلام خسته نباشید ببخشید یادم رفت رفلاکس که داره اگزما هم داره روی بدنش دایره دایره خشک وزبر شده ویتامین ا د با بتامتازون میزنم روشون باشبایه سی سی شربت هیدروکسیزین بهش میدم بهترشده ضررنداره.باتوجه به اینکه هم رفلاکس داره هم اگزما چه شیری بهتره براش بگیریم.ممنون
- بیسکوییت مادر
سلام آقای دکتر من دخترم داخل ۷ماه است میتوانم بهش بیسکوییت مادر را با آب جوشیده آب کنم و بهش بدهم؟؟ یک بار دادم.
- آواکادو
با سلام نوراد من ۶ ماه و ۳ هفته سن دارد میتوانم به آن پوره آواکادو خام بدهم؟
- اسهال
سلام اقای دکتر دخترم ۱۴ماهشه ۱هفته اس اسهال میره هرچی پدی لاکت میدم خوب نمیشه روزی ۵بار اسهال میره از یه طرفم دندون داره درمیاره شهرستانممطب نمیتونم برم توروخدا یه چیز خوب بگید بدم بخوره
- واکنش نوزاد
سلام نوزادم 6 ماهو 18 روزشه تا الان رو زمین میغلطه، میتونه بشینه، سینه خیز میره، برای گرفتن اسباب بازیاش تلاش میکنه، ارتباط چشمی داره، تازگیا به یه سری صداها یا کلمات یا حتی صدای آشناها حساس شده بشنوه به طرفشون برمیگرده، به طرف صداهای مختلف برمیگرده، اگه وسیله ای که دستشه بگیری گریه میکنه، به آهنگها هم گوش میده دو دوسشون داره، ولی وقتی اسمشو صدا میزنم برنمیگرده، یا اگه خیلی سرگرم بازی بشه هر حرفی که بزنم برنمیگرده. به نظر شما مشکل خاصیه و باید پیگیری بشه!
- صدای خرخر
سلام آقای دکتر ممنون که وقت میذارید و پاسخ می دید نوزادم از لحظه دنیا آمدن در صدایش حالتی شبیه خرخر وجود دارد وقتی گریه می کند یا وقتی می خواد گریه کنه در صداش انکاز کسی است که بشدت سرماخورده مشکل سرماخوردگی هم ندارد هفته38 سزارینی بدنیا آمد
- سوال از متخصص اطفال
ایا زیر سر نوزاد سه ماهه بالش میشه گذاشت یا نه

