Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- فاویسم
با سلام چطور میشه فهمید نوزاد ما فاویسم داره؟هفت ماهشه
- تب سنج دیجیتالی
سلام اقای دکتر برای پایش دقیق تب نوزاد دو الی سه ماهه تب سنج دیجیتالی زیر زبانی دقیق تره یا چه روشی برای سنجش تب دقیق هست؟
- الرژي نوزاد
با سلام.براي نوزادي كه الرژي داره ميشه قطره مولتي ويتامين استفاده كرد؟ من قطره أهن بهش ميدم با قطره آد نوزادم شيرخشكً ببلاك اي آر ميخوره و يه قطره استامينوفن و برنج الرژي نشون داده ميترسمً مولتي ويتامين بدم اخه شنيدم نبايد يه نوزادي كه الرژي داره مولتي داد به نظر شما آد بدم با أهن يا مولتي ويتامين با أهن بدم
- یبوست نوزاد ۴۰ روزه
سلام دختر من ۴۰ روزه هست برای دل درد و کولیک بردم دکتر بهش شربت اهورا نی نی و پدی لاکت و قطره ایزی کول داد بعد مصرف این داروها یبوست شده و هر دو روز با ماساژ و به سختی شکمش کار میکنه. شیر مادر میخوره و گاهی اوقات شیر خشک اچ آ بهش میدم. دارویی برای یبوست میشه معرفی کنید؟ خیلی اذیت میشه. ممنون
- واکسن چهار ماهگی
سلام خسته نباشین،پسرم واکسن دو ماهگیشو به دلیل یه سری آزمایشات دو هفته دیر زد و تب و درد آنچنانی نداشت،میخوام بدونم واکسن چهار ماهگی شم درد نداره براش،آخه میگن اگه توی دو ماهگی درد نداشته یا تب نداشته تو چهار ماهگی هم همونجوریه
- جوش
سلام آقای دکترپسرمن۵ماهشه وجوشای قرمزروصورتش داره که تو۲ماهگیش کرم آتوپیکس و رعایت پروتئین براش تجویزکردیداماخوب نشدبایدچکارکنم خسته شدم
- قطره ادزیر
سلام رو جعبه قطره آدزیر نو شه یک سی سی که معادل 20قطره هست به نوزاد بدهید در صورتی که شما فرمودید 30قطره بدهید این کم وزیاد گفتن علتش چیه آخرش چند قطره بدم 7ماهشه
- دندان در آوردن
سلام آقای دکتر با سپاس فراوان از پاسخ های مفید و دقیقتون ازتون خیلی متشکرم انشالله خداوند متعال در پناه حق حفضتان کند و سلامتی بدهد.دکتر دخترم دارد ۶ماهش را تمام میکند و یک هفته ای میشود بی قراری شدید دارد مدام هر چیزی را میخواهد بخورد و خودش را فشار میگیرد و دهانش را به هم میزند آیا دارد دندان در می آورد؟
- میوه
با سلام اقای دکتر به طور دقیق از چند ماهگی میتوان به نوزاد خیار سبز داد وایا در مواقع سرما خوردگی میتوان به او خیار سبز داد یا نه با تشکر
- سلام شربت پدی کولد واسه نوزاد سه ماهه ضرر دارد؟
- سوختگیپا
م سن دخترم سه ماه نیم به مدت ۶ روز هست که وسط پاش وجوش ریز زده و زیاد قرمز شده اول مولفیکس استفاده میکردم یک ماه هست که مای بیبی استفاده میکنم حدس زدم که شاید از دیاپر باشه باز مولفیکس استفاده میکنم کرم هایی که استفاده کردم و هیچ تاثیری نداشته:زینک اکساید -سودوکرم-کانولا بفرمایید چکار کنم و چه کرمی استفاده کنم؟
- وزن نوزاد
با سلام. نوزاد دختر یک ماهه ای دارم که با وزن ۳۴۰۰ به دنیا امد ولی در پایان یک ماهگی فقط ۶۰۰ گرم وزن گرفته . چکار کنم که بیشتر وزن بگیرد با تشکر
- لرزیدن نوزاد
با سلام نوزاد ۶ ماهه ای دارم که از ۳ ماهگی گاهی اوقات هنگام خوابیدن شروع به لرزیدن چند ثانیه میکنه و بعد آروم میشه. در هنگام بیداری اصلا این حالت رو نداره ممنون میشم علت رو بفرمایید.
- دوز مصرفی سفکسیم ۱۰۰نوزاد هشت ماهه
سلام نوزاد هشت ماهه با وزن هشت کیلو گرمی دارم دوز مصرفی شربت سفکسیم ۱۰۰و بروفن و سالبوتامول رو میخاستم بدونم چقدره
- خرخر
سلام اگر فرزندم وزن بالایی داشته باشد صدای خرخرسینه اش که از بدو تولد داشته مشکلی ایجاد میکند
- با سلام نوزاد من سه ماهشه هنگامی که کف پاسو به رمین یا جای سفت میذارم پاش میلرزه وقتی بلند میکنم قزع میشه علتش چی میتونه باشه
- سلام آقا دختر نوزاد یک ماهی ده روزی دارم ک آبریزش بینی دارا سرفه هم میزنه بردم دکتر بهش اسپره بینی داد و شربت آزیترومایسین ۱۰۰ ولی هنوز آبریزش داره و سرفه میزنه چکار کنم و چه شربتی براش بگیرم؟
- چشم نوزاد
- نبض ملاج سر
دخترم نزدیک ۵ ماهشه گهگاهی ملاج سرش تند می زنه مشکلی نداره
- لرزش دست وپا
سلام دنتر دو ماهم در خواب دست و پایش برا مدت چند ثانیه لرزید البته تو ماشین رو دستم بود دست انداز بود سرش با قنداق فرنگی خپرد به دسته ماشین وولی گریه نکرد درد نداشت

