Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- درمان خس خس سینه
باسلام دخترم ۵ماهشه حدودیک ماهه سرماخورده دوباربردم دکتر اوایل تب وسرفه وخس خس سینه داشت که یکبارآزیترومایسین واستامینوفن ویک بارکتوتیفن واسپری که برای آسم میدن استفاده کردم تب وسرفه اش خوب شده ولی خس خس درمان نشده چیکارکنم
- نوزاد
سلام. سوزاندن ناف نوزاد مشکلی برای نوزاد بوجود نمیاد درآینده هم مشکلی نخواهد داشت بعد از سوزاندن ناف نوزاد درد دارد.
- ایبوپروفن برای کودکان فاویسم
با سلام . پسر ۵۵ روزه دارم که مبتلا به فاویسم هست . دکتر برای واکسن دو ماهگیش جهت رفع تب ایبو پروفن تجویز کرده آیا مناسب هست مصرف کنیم ؟
- تب وگلودرد
پسرم ۸ روز تب داره وشلوار درد سرفه های شدید دو بارم بردم دکتر سرم وصل کرده ولی تبش پایین نمیاد میشه راهنمایی کنید چیکار کنم
- سرماخوردگی نوزاد ۴ماهه
سلام آقای دکتر پسرم ۴ماهه سرما خورده ابریزش بینی داره سینشم خس خس میکنه براش شربت اموکسی سیلین ۱۲۵ گرفتم با شربت گایول بهش بدم
- مقدار مصرف شربت کوآموکسی کلاو
سلام وقت بخیر،دخترم دوسالشه با وزن ۱۱ کیلو گوش درد داره شربت کوآموکسی کلاو۶۴۳ چند سی سی باید بدم؟
- اگزما
روی پوست شکم نوزاد۲ ماه م اندازه سکه قرمزه،گاهی هست گاهی نه،صورتش هم گاهی جوش داره گاهی نه،پماد زینک میشه استفاده کرد؟ رژیم چی بگیرم؟ممنون از شما
- کم ادراری
شرمنده اقای دکتر ی سوال دیگه پسرم از دیشب که تب میکنه ادرارش کم شده ممکنه به خاطر تبی که داره اینجور شده باشه چون تا دیروز خوب بود اردارش الان کم شده یکمم بی اشتها شده پنج ماهشه
- یبوست و سوختگی مقعد
سلام دخترم مدفوع نداره ۳روز شکمش کار نمیکنه بعد هم که کار میکنه کی گریه میکنه اذیت میشه مدفوعشم سفته مقعدشم سوخته وقتی مدفوع میکنه پاره پاره میشه
- ویتامین دی۳$
سلام دخترمن ۱۱ماهش تموم شده ۸کیلوهست و شیرخشک خورده از ۴ماهگی دندون درنیاورده و امپول ویتامین د۳ با دوز سیصد هزار روز یکشنبه زدیم و باز دوباره ۵شنبه دکتر دیگه ای تجویز کردن ولی نگفتیم که قبلا زدیم اونم سیصد هزار بود دوتا در۵روز حالا چکار کنیم مشکلی نداره؟؟؟؟؟
- سلام من مادر یه کودک ۱۴ روزه هستم بچم روزی حدود ۱۰ بار عطسه میکنه
سلام من یه مادرم که نوزاد ۱۴ روزه دارم و نوزادم حدودا روزی حدود ۱۰ بار عطسه میکنه و خودم هم گلو درد دارم چیکار باید بکنم؟ بعضی مواقع هست که احساس میکنم نوزاد دلدرد داره آیا شربت میکسچر میشه برای نوزاد ۱۴ روزه استفاده کرد ممنون از پاسخگویی شما
- سلام اقای دکتر،نوزاد من۳ماهه است امروز مدفوع ابکی داشت وبین پاهاش سوخته که اذیتش میکنه محبت کنید چه کارکنیم.سپاس ازلطف شما.
- کاوازاکی
سال گذشته دخترم مخملک گرفت که همرا با تب و سایر علایم بود.امسال هم دوباره همون علایم رو بدون تب داره.ازمایش خون گرفتن دکتر گفت مشکلی نداره ولی دوبتره که بررسی کردن می گن شاید کاوازاکی باشه.برای اطمینان یه اکو از قلب دخترم گفته بگیرید
- سرما خوردگی
سلام .دختر ۲ سال نیم دو هفته پیش مریض شد بردم دکتر بهش شربت سفیکسیم داد من ده روز علائم داشت دادم بعداز اون دیگه تا دو روز ادامه ندادم ..الان بعد یک هفته دوباره آبریزش بینی چرکی داره یعنی هنوز ویروس تو بدنش .. میکروب تو بدنش مقاوم شده؟
- دلدرد
با سلام نوزادم دوماهه أست خيلي ميپيچيه تا مدفوع كنه؟خيلي دير بادگلو ميزنه؟ چرا ميپيچه هنگام مدفوع؟
- سرفه نوزاد 20 روزه
سلام نوزاد من 21 روزشه از روز اول تولد عطسه داشت دکتر اطفال گفت معاینش کرد و گفت مشکلی ندارد الان چند روزه سرفه میکنه اونم مرتب نیست مشکلش چیه احتمال داره سرما خورده باشه؟؟
- بیسکویت
باسلام پسر من چند روز که رفته تو نه ماه میتونم بیسکویت مادر بهش بدم و امروز شروع کردم بهش کدو میدم اشکال نداره ممنون از شما
- قورت دادن هسته زغال اخته
سلام بچم یه سالو نیمشه هسته زعال اخته قورت داده چی کار کنم
- سلام دکتر بهم گفته لبنیات نخورم چون دخترم به پروتئین گاوی حساسیت داره تا چن وقت باید رعایت کنم
- تیروئید نوزاد
دختر 5 ماه و 20 روزه ای دارم که دور سرش 42 شده بدو تولد 35 بوده ایا طبیعی است

