Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- مولتی ویتامین
سلام پسر ۴ ماهم یه هفته است که مولتی ویتامین نخورده . البته بیشتر وقتا که بهش میدم نمیخوره و بیرون میاره . ایا حتما باید بخوره نخوره ضرر داره براش
- پسرم دونیم ماهه هستش آیا دادن ستادین دی سی براش ضرری ک نداره خیلی نارامی میکنه شیرنمیخوره
- شیرنارگیل
سلام خسته نباشید آقای دکتر حالا که تو شیردهی نمیشه لبنیات بخورم میشه شیر نارگیل خورد؟؟؟
- حساسیت
سلام دکتر واسه اولین بار تو غذای پسرم سیر ریختم بهش دادم بعد از دو سه ساعت دست و پا و روی گردن قرمز شد و حالت کهیر زد به نظر شما آزمایشی چیزی لازم نداره؟پسرم یک سال و نیمشه
- تغییر رنگ پوست
دخترم ۲سالشه وازوقتی اون رو ازشیرگرفتم رنگ پوستش تیره شده قبلاصورتش خیلی سفیدبود اما الان روز به روز رنگ صورتش تیره میشه خواستم دلیلشو بدونم آیا بعداصورتش ب حالت اولیه برمیگرده
- قورت دادن هسته زردالو
سلام پسرم تازه ۱سالش شد پریروز هسته زردالوقورت داد هیچ علایمی نداره شکمش تازه دیشب خیلی کم کارکرد ولی دفع نشدبردیم دکتر گفت خودش دفع میشه ولی هنوز نشد بایدچکارکنم
- سلام خسته نباشید دخترم دوماهشه شیر نان ۱و ای ار نان و ای ار ببلاک و ای ار بیومیل رو بهش دادم همش رو بالا میاره جهشی طوری ک از دماغش میزنه بیرون یا اسهال میشه یا یبوست بیقراره چشماش قی میزنه خس خس سینه داره دماغش کیپ میشه مقعدش قرمز میشه خشکی پوست داره یعنی حساسیت پروتیین گاوی داره
- مسمومیت نوزاد
سلا م شربت زینک سولفات زیاد به نوزاد ۶ ماه ام دادم میداد بیرون با ز من دوبا ره بهش دادم
- اسهال
سلام آقای دکتر ، ممنون که پاسخگو هستید، پسر نه ماهه ام که شیر خشکی هست، بعد از خوردن متروتیدازول اسهالش شدید شده...میخاستم بدونم این دارو باعثه اسهال میشه؟ آزمایش مدفوع مشکلی نداشت ولی چون اسهال طول کشیده مترونیدازول تجویز شده که بدتر شد
- پاسخ بهدادن شیر خشک
سسسلام پسرهفت ماه دارم که چند روزی اسهال بود دختربهش شیرخشک ببلاک ال اف داد میخوام بدونم همین رو ادامه بدم یا شیر خشک نان ۲روکه قبلاً میخورده بهش بدم؟ازنظرشما کدام شیر خشک بهتره؟؟لا@masumeh_hosseiniporسمسلام پسری هفت
- ایا امپول دگزامتازون برای شخص مبتلا به آنفولانزا مفیداست
- قطره استامینوفن برا کودکان فاویسم خوبه
قطره استامینوفن به نوزاد دو ماهه که فاویسم داره بدیم یا نه؟
- شیر گاو
سلام آقای دکتر پسرم هفته بعد ۹ماهه کامل میشه تا الان شیرخودم روخورده میخواستم بدونم میتونم بهش شیرهای پاستوریزه که پاکتی هست وبرای فرنی درست میکنم بدم یا شیر خشک،کدوم بهتره؟
- بي اشتهايي
سلام آقاي دكتر وقت بخير. دخترم ديشب از ساعت ١٠ تا ٣ صبح، ٥ بار استفراغ كرد. امروز هم يك بار بيرون روي. تب هم ٣٦.٢ از زير بغل. كنترل خانگي اسهال و استفراغ رو حضوري قبلا برام توضيح داديد، رعايت كردم. الان نه استفراغ داره نه بيرون روي ولي كم اشتها و بي حال هست. آيا نياز به مراجعه حضوري هست؟
- اسهال کودک
سلام آقای دکتر خسته نباشید پسرم 18 ماهه است الان نزدیک 17 روزه اسهاله حداقل روزی 5یا6 بار. تا حالا دو سه تادکتر بردم بهش قطره پدی لاکت و چند شربت دیگه دادن ولی متاسفانه هنوز درمان نشده. اسهالش کشداره بدون تب و خون هست. حال عمومیش خوبه بدنش کم آب نیست دو ماه پیش آزمایش مدفوع داد البته دو روز پشت سرم هم که انگل هم نداشت .بعضی وقتها چشم چپش عفونت میکنه واگه اسهالش یه کم دیر شسته بشه بدنش رو میسوزونه. لطفا ما رو راهنمایی کنید ممنون.
- آزمایش مدفوع کودک 2ساله
سلام و خسته نباشید،اقای دکتردر آزمایش مدفوع پسرم consistency:loose w.b.c 2-4 و بقیه موارد not seen،جواب آزمایش چه طوره؟ممنون میشم راهنمایی کنید
- اسهال
سلام اقای دکتر دخترم ۱۴ماهشه ۱هفته اس اسهال میره هرچی پدی لاکت میدم خوب نمیشه روزی ۵بار اسهال میره از یه طرفم دندون داره درمیاره شهرستانممطب نمیتونم برم توروخدا یه چیز خوب بگید بدم بخوره
- قرص جوشان
باسلام ، قرص جوشان سیستئین ۶۰۰ را برای بچه ی ۹ ساله میتوان داد چون دکتر براش نوشته بخاطر سرفه هاش که خشکه ، میترسم بهش بدم چون دکتر از این دارو برای خودم نوشته بود گفتم شاید ۶۰۰ روزی دوبار زیاد هست لطفا شما بفرمایید.
- سلام. دخترم یکسالشه سه ماه رفلاکسش تموم شده. ولی چندروز پیش متخصص بردم وگفتم شب تا صبح خیلی بیدار میشه براش یه هفته سیتریزین هر 12ساعت 2/5سیسی وبعد یه هفته شبها فقط 2/5سسی سی تجویز کردن این دوشب دوسه ساعت زمان میبره برخلاف همیشه تا بخوابه. آیا طبیعیه
- سفالیکسین
با سلام آقای دکتر دخترم ۱۷ کیلو وزنش بردم دکتر شربت سفالیکسین داد گفت هر ۸ ساعت یک قاشق نمیدونم یک قاشق چند سی سی ،میشه مقدار مصرفشو بهم بگید،ممنون

