Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- غده لنفاوی
سلام عرض ادب خترم 8ساله دارم که نزدیک چهار سال هست غده لنفاوی دو طرف گلوش متورمه آزمایش و سونو بردم که چیز خاصی نشون نداده ولی خیلی نگرانم الان نظر شما خواستم دونم
- شربت فاموتدین
سلام دخترم نزدیک ۶ سالشه همیشه معده ش ترش کرده پارسال کپسول ژومپرازول مصرف کرد که تا امسال خوب بود. اما الان که دوباره معده ش ترش میکنه شربت فاموتدین صبح و شب ۱.۵ میل بهش دادم که کامل خوب نشده و گاهی مری و معده ش سوزش داره .به نظر شما دوزش کم نبوده ؟دکتر گفت شبها ۲.۵ میل بده اما من هر صبح و شب ۱.۵ میل دادم
- م
سوالم پرسیدم فقط سن دخترم نخورده بود ۶ ساله تو روستام ب تعطیلی خوردم
- لب پسرم کج شده
سلام وقت بخیر اقای دکتر.پسرم ده ماه و بیست روزشه.الان یک هفته ای هست لبشو کج میکنه و سرشم محکم ب زمین خورده ایا مشکلی دارد؟؟
- وزن کودک
سلام جناب دکتر خداقوت ببخشید پسرم با وزن۳کیلو به دنیا اومد الان۱۴ماه هست وزنش۸۳۰۰شده از ده ماهگی داره دوتا دوتا دندون درمیاره به نظرشما نیاز به پزشک تغذیه داره؟موقع غذا خوردن هم فقط میگه خودم غذا بخورم الان دندون اسیاب پایین و بالا رو داره درمیاره ضعیف شده
- واکسن
با عرض سلام پسرم ۲۷ ماهشه واکسن ۱۸ ماهگیشو نزده الان آبله مرغان گرفته میشه بعد از خوب شدنش واکسن بزنه ؟
- قرص سفکسیم200را چطوری بهبچمکه5سالشه بدم
پسرم عفونت گوش داشت بهش سفکسیم200داد نمیدونم چندبار در روز بهش بدم راستی به کوآموکسی کلاو آلرژی داره و اسهال میشه
- سرفه کودک
سلام فرزند ۲۰ ماهه دارم آبریزش بینی وتا الان دو شب تب در هنگام خواب دارد که با استامینوفن کنترل میشود و سرفه های اذیت کننده ابتدا خلطی و حالا کمی به سمت خشکی می رود .خواستم راهنمايي بگیرم . دکترشون که تلفنی ویزیت کردن شربت سالبوتامول دادن و شربت کوریزان اولا نیاز به عوض کردن دارو هست یا نه واگر خیر اینکه مقدار مصرف دارو ها رو بفرمایید
- فاویسم
با سلام ایا وازلین برای کودک فاویسم مجازه؟
- کج ادراری
سلام پسر سه ساله دارم در چهل روزگی ختنه شده تا الان هیچ مشکلی نداشته اما چند روزیه ادرارش مستقیم و صاف نیست خیلی کم کج به سمت چپ میشه اونم نه همیشه بلکه روزی یکی تا دوبار اینجوری میشه سوالم اینه که آیا مشکلی داره؟ و اینکه باید همیشه صاف و مستقیم ادرار کنه؟
- سلام پسرم یک سال و سہ ماھشہ یک شب تب کرد الانم اسھالہ وسوختگی ادرار شدید دارہ چہ کار کنم
- سلام پسر من توی چهار ماه رفته اصلا شیر نمیخوره نارس هم بوده خیلی سعی میکنم بخوره ولی نمیخوره موقع تولد وزنش ۱۶۰۰بوده الان هم چهار کیلو هست کم اشتها شده
- کار نکردن شکم ودونه های قرمز
سلام .من شیر خودم رو به بچه میدم وچون شیرم کم بود .اول شیر ب ب لاک دادم ولی چون ۶ روز شکمش کار نکرد ولی بعد از کار کردن شکمش نرم بود البته اب گرم بهش دادم..الان شیر خشک گیگوز میدم خودمم از لحاظ رزیم غذایی فقط نون سبزی ومرغ وگوشت اب پز میخورم.یه سری دو نه های قارچی روی صورت بچم دراومد که قرمز هستند..وبا شیر خشک گیگوز هر ۲ یا ۳ روز یا ۴ روز شکم بچم کار میکنه ولی سفت ویبوستی نیست....بچه اولم اگزمای پوستی هم داشت ودرنهایت شیر خشک پپتی بهش دادم...به نظرتون چیکار کنم برای شیر خشک مناسب ...ایا کارکردن شکم هر ۲ یا ۳ یا ۴ روز با شیر خشک گیگوز طبیعه یا باید عوضش کنم.الان بچم یک ماهشه..قطره بی بی careهم بهش میدم
- عفونت
سلام خسته نباشید دختر 19 ماهه ام بعد از بیست روز اسهال آزمایش کامل گرفتم در از مایش خون wBC 15000. RBC5. 47بود الان خوبه هی چ علامتی از اسهال دیگه نداره تب هم نداره با این جواب آزمایش مشکلش چی می تونه باشه وقتی واکسن یک سالگی زدم با عفونت خون ده روز بستری شد گفتن مشکوک به مننژیت بوده بعد از واکسن 18 ماهگی هم اسهال شد بع داز بیست روز که خوب شده آزمایشش اینه باید چکار کنم ممنون
- میزان دوز مصرفی شربت آزیترومایسین
فرزند دوساله ای دارم که دارای سرفه های خلطی و تب و همچنین آبریزش بینی به رنگ سبز میباشد و دو روز است که دچار این علائم شده و بخاطر گرفتگی بینی به سختی تنفس میکند ،لطفا راهنمایی کنید که آیا شربت آزیترومایسین برای ایشان مناسب است و اینکه چه مقدار باید استفاده کنم ؟
- عطسه کودک
سلام دکتر خداقوت ببخشید پسرم ۱۴ماه هست الان چند روز هست که عطسه میکنه بیتر صبح ها پشت هم عطسه میکنه ولی علایم سرما خوردگی نداره به نظرتون بهش شربت سرماخوردگی بدم؟متشکرم
- قطره بتامتازون برای درد گوش نوجوان مبتلا به فاویسم
سلام . آیا میتوان از قطره بتامتازون برای درمان درد گوش نوجوان 13 ساله مبتلا به فاویسم استفاده کرد ؟
- بوسه فرشته
روی پیشانی لک داره پسرم 2 سالشه خیلی دارم اذیت میشم از اطرافیان میخوام لیزر کنم میخواستم بدونم مطب شما این کار انجام میشه
- حرف نزدن کودک دو ساله
با سلام پسر ۲۳ ماهه، تنها در حدود ۴ کلمه حرف میزند، بقیه موارد تولید اوا میکند، در حدود ۱۶ ماهگی راه افتاد، دستورات را کامل اجرا نمیکند، شنوایی خوب است، اگاهی به اطراف دارد، لطفا راهنمایی بفرمایید
- در مورد امولسیون ازیترومایسین ۲۰۰

