Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- حساسیت داروئی
سلام پسرم7سالم به قرص سفکسیم که دکترتجویزکرده حساسیت داره چی باید جایگزین کنم
- تب
سلام خسته نباشید اقای دکتر بچم دوسال ونیمشه گلوش خیلی چرک داره تبش سرش رو ۳۸سینش ۴۰ هست ولی دست وپاش سرده هم شیاف گذاشتم هم بروفن دادم اگه پایین نیاد باید چکارکنم؟
- عفونت
سلام دختر یکسال و 5 ماهه دارم که از یکسالگی گفتن عفونت ادرار داره هر ماه سفیسکسیم دادن بعد دکتر دیگه ای مراجعه کردم در معاینه متوجه ترشحش شد و ترشحشو آزمایش کرد گفت عفونت ادرار نیست ترشحش عفونی شده دوبار همون دارو رو داد حالا بعد یکماه بازم ترشح داره آیا نشانه عفونت هست ؟و چه خطراتی داره ؟چکار باید کرد؟
- آزمایش عفونت ادراری
سلام وقت بخیر دختر من چهار ماه پیش بخاطر عفونت ادراری دو نوبت سفیکسیم ۱۰۰ مصرف کرد بادم نیست هر دوازده ساعت چقدر میدادم. الان دوباره همون علامتها رو داره و میترسم اگه تا شنبه که مطبها باز میشه صبر کنم سوزش شدید و تب پیدا کنه...میخوام یه دارویی بدم راهنماییم میکنین؟ ممنون میشم
- مصرف دارو قبل آزمایش های
سلام دخترم فردا آزمایش داره خاستم بدونم مصرف این دارو ها اشکالی نداره آزمایش crp Esr 1hr Plat و چند تا دیگه که اسمشون رو یادم نیست ولی دکتر برای تبش آزمایش نوشته و داروهاش ایبوپروفن سفیکسیم ۱۰۰ گایا فنزین دیفن هیدرامین کامپاند پدیزان آیا مصرف این داروها قبل آزمایش برای تب سه روزه ش ایرادی نداده؟ وآیا باید ناشتا باشه ؟؟؟؟
- چندسی سی به پسر۹سالم زاکسیم ۱۰۰روبدم
دز مصرفی شربت سفکسیم۱۰۰
- دکتر یه سوال داشتم سرماخوردگی
دکتر سلام.دکتر دخترم سرماخورده چه شربتی واسش بگیرم از داروخانه. 19 ماهه
- سلام آقای دکتر پسرم سه ماهشه چند روزه سرفه میکنه امروزم بدنش داغ شد بردمش دکتر یک چهارم دگزا زد زد الان از ساعت یازده و نیم شب به بعد نمیخوابه و گریه میکنه هیچ جوره آروم نمیشه احساس میکنم درد داره چیکار کنم یا آقای دکتر پسرم سه ماهشه چند روزه سرفه میکنه امروزم بدنش داغ شد بردمش دکتر یک چهارم دگزا زد زد
سلام آقای دکتر پسرم سه ماهشه چند روزه سرفه میکنه امروزم بدنش داغ شد بردمش دکتر یک چهارم دگزا زد زد الان از ساعت یازده و نیم شب به بعد نمیخوابه و گریه میکنه هیچ جوره آروم نمیشه احساس میکنم درد داره چیکار کنم
- تغذیه – کودک یک سال ونیم
سلام، دختر یک سال ونیمه ای دارم که هیچی نمیخوره، فقط گاهی اوقات یکم نون خالی یا ویفر میخوره، لب به لبنیات نمیزنه، فقط شیر خودمو میخوره، کم خونی یا مشکل دیگه ام نداره، غذارو از دهنش درمیاره میریزه دور. واقعا دیگه نمیدونم چیکار کنم. اگه میشه راهنمایی بفرمایید
- وزن
سلام .پسرم سه سال و ۶ ماهشهوزنش ۱۲/۵۰۰هستشازمایش خونشم همه خوبهکمبود اهن و ویتامین دی و... ندارهایا کمبود وزن داره؟چیکار کنم تا وزنش زیاد شهپودری هستش که باعث چاقی پسرم بشهممنون
- گزیدگی حشره
پسرم یک سال ۴ماهشه بدنش دونه قرمز زد بردم دکتر گفت کک گزیده بهش بتامتازون وشربت سیتذیزین داد زیاد خارش داره و خیلی بزرگ شده وورم کرده چیکار کنم
- پدیلاکت باعث یبوست
سلام آقای دکتر دخترم۱۴ روزشه،هم قطره زردی میدم هم چند روزه پدیلاکت، ولی از وقتی پدیلاکت میدم دفع نداشته،برای زردی نگرانم.البته نفخش بهتر شده.
- سرفه
سلام اقای دکتر. پسرم ۴ سالشه یه مدتیه در طول روز یه بار سرفش میگیره به مدت یک رب که چون ریفلاکس معده هم داشته اول تا حالا استفراغ هم میکنه.علتش چی میتونه باشه؟ یه مدت با مشورت پزشک داروی حساسیت بهش میدادم بهتر بود ولی قطع کنم داروش دوباره سرفش شروع میشه.به نظر شما مشکلش از ریفلاکس معدشه یا از حساسیت؟؟
- سلام دخترم دوسالشه تب کرد بردم دکتر تب 39درجه داشت، براش سفتریاکسون زدن داخل سرم وشربت مترونید ازول وبروفن بعد ازخوردنش تبش قطع شد حالا بعد دوروز دوباره بدنش گرم شده ولی حالا آبریزش بینی داره وگلوش خشک شده، احساس میکنم گلوش عفونت داره چیکار کنم بنظر شما
سلام دخترم دوسالشه تب کرد بردم دکتر تب 39درجه داشت، براش سفتریاکسون زدن داخل سرم وشربت مترونید ازول وبروفن بعد ازخوردنش تبش قطع شد حالا بعد دوروز دوباره بدنش گرم شده ولی حالا آبریزش بینی داره وگلوش خشک شده، احساس میکنم گلوش عفونت داره چیکار کنم بنظر شما
- واکسن
سلام آقای دکتر وقت شما به خیر . پسرم دو سال و هفت ماه دارد . چهار هفته ی پیش واکسن انفولانزای فرانسوی تزریق کردیم براش. الان که باید دوز دوم را تزریق کنه ، متاسفانه داروخانه ها میگن که واکسن هاشون تموم شده و فقط واکسن ایرانی دارن. ما هم براش وامسن ایرانی نزدیم. آقای دکتر از اونجایی که کودکان زیر نه سال برای بار اول باید دو دوز واکسن تزریق کنند ، الان پسر من با یه دوز تزریق تکلیفش چی میشه ؟ بدنش حتی کمی هم ایمن نشده؟ باید صبر کنیم تا سال دیگه دوباره دو دوز تزریق کنیم؟ شما جایی رو نمیشناسید که واکسن فرانسوی داشته باشند پسرم از بدو تولد تحت نظر شماست با افتخار برای ما یک دنیا سپاس و قدردانی از شما دکتر محترم و دلسوز
- تب خفیف و آبریزش بینی خلطی
با سلام پسر من ۳ سال و نیمش هست چند روزی درگیر آبریزش بینی خلطی بودیم ولی با وجود مصرف سیتریزین خوب نشد حالا بعد از گذشت چند روز تب خفیف شروع شده به نظرتون چه شربتی و با چه دوز مصرفی بهش بدم وزنش هم ۱۶ کیلو هست
- زیاده روی
سلام اقای دکتر پسرم ۲۲ ماهشه تقریبا ده روز هست روزی پنج شش بار زیاده روی داره نه شل هست نه سفت هر وقت دندان دربیاره اینجوری نمیشه ولی این سری خیلی طول کشید تب هم نداره حالش خوبه چه بدم که خوب بشه روزهای عادی روزی یکبار بود و چه پمبادی بزنم خیلی سوخته بدنش ممنونم
- تاخیرگفتار
سلام..پسربچه من ۳سالشه الان نزدیک ۱سال ونیمه فقط همین ۱۰تاکلمه رو اونم اگه من بگم تکرار میکنه ولی مدام کلمه بابا رو باخودش تکرار میکنه..به حرفامون قشنگ گوش میده هرکاری بگیم برامون انجام میده شنواییش خیلی خوبه ارتباط چشمی هم داره.بردم پیش پزشک اطفال یکماهه شربت اویترات وقرص روتین مصرف میکنه وتا الان تاثیری نداشته...به نظر شما مشکلش چیه؟
- پسر 3.5دارم که بدون دلیل گاهی اوقات پرخاشگری میکند و شروع به کتک زدن میکند راهکار چیست
- سلام روز بخیر ببخشید خواستم بدونم شربت لیکو زینک بلو غ زود رس میاره چون ب دختر 8سال ودسر4سالم میدم اشتها ندارن؟ممنون

