Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- غذای کمکی
سلام اقای دکتر، وقت شما بخیر، غذای کمکی برای کودک ۶ ماهه حداکثر تا چند قاشق باید باشه؟
- سوزش ادرار
سلام اقای دکتر.پسرم سه سالو نیم داره از دیروز سوزش ادرار داره.در حدی که نمیتونه ادرار کنه و گریه میکنه.ازمایش داده یکشنبه جوابش میاد تا دکتر دارو بده خوب بشه.ایا راهی هست که سوزشش بره زودتر چون خیلی گریه میکنه و نگه میداره
- مصرف قرص سفیکسم برای کودک زیر ۱۰ سال
سلام، دختر ۸ سالم تب داشت دکتر براش قرص استامینوفن و قرص سفیکسم ۲۰۰ تجویز کرده اولین باره برای دخترم قرص تجویز میکنن، میخواستم بدونم قرص سفیکسم تو این سن مشکلی نداره؟ وزن دخترم ۲۵ کیلوهست
- سوال کردن زیاد
سلام. پسرم ۷سالشه نزدیک به یه ساله که هر سوالی را شده تا ده بار میپرسه وهر بار من جوابشو کامل میدم بازم تکرار میکنه دیگه خسته شدم کمکم کنید
- زردی کف دست و پا
سلام وقت بخیر آقای دکتر پسرم 8ساله شه شدیدا رنگ پوستش زرد مخصوصا کف پاهاش و دستاش چند بار آزمایش دادم فقط گفتن کمبود ویتامین Dداره بازم نگرانم میترسم آزمایشگاهها، آزمایش رودقیق انجام نداده باشند نظر شما چیه در این رابطه ممنون میشم پاسخ بدید
- میخواستم بدون قد بپسرم کوتاه
سلام پسرم نزدیگ ۱۶ماهش قدش ۷۷ ایا قدش کوتاه قد دنیا امدن ۵۰
- واژن ورم
- کش و قوس
دخترم ۱ سالو نیمشه ک از ۵ ماهگی فهمیدم ک وقتی خابش میاد ی چیزی میکشید رو صورتش و با دستاش اونا هی میکشید و زور میزد و هی پاهاشا جم میکرد ب طرف دلش و دوباره تکرار میکرد تا خابش میبرد الانم هنوز همینجوره و با دستاش شلوارشو میگیره و ب طرف صورتش میکشه و زور میزنه و ی چن دیقه ای این کارا میکنه و خابش میبره خیلی نگرانم از این کارش علتش چیه
- شب ادراری
سلام پسری۱۰ساله دارم که مشکل هیپوس پادیاس داردبعدازعمل که در۲سالگی انجام داده شب ادرای داردآیامشکل شب ادراری ازبیماری وعملش است وآیاقرصی هست که پیشنهادبدهیدتاشب ادراریش قطع شودچون بزرگ شده خودش خجالت میکشد ممنون
- جوش در اطراف ناحیه تناسلی پسرم
جوش سفید چرکی در ناباسن و ناحیه تناسلی پسر بچه
- خلط پشت حلق وآبریزش خلطی
سلام آقای دکتر خسته نباشیدپسر۲ساله من دوهفته پیش سرماخوردکه همراه سرفه وتب وآبریزش و استفراغ بود که بردمش۱۷شهریوربهش اسپری بینی وآزیترو۲۰۰وپلارژین دادن اما همچنان خلط پشت حلق داره که باعث خرپفش شده ومجرای تنفسیشودرگیرکرده ومدام ازبینیش ترشح چرکی میادآنتی بیوتیکشم تموم شده نمیدونم الآن بایدچیکارکنم
- اسهال کودک
سلام آقای دکتر خسته نباشید پسرم 18 ماهه است الان نزدیک 17 روزه اسهاله حداقل روزی 5یا6 بار. تا حالا دو سه تادکتر بردم بهش قطره پدی لاکت و چند شربت دیگه دادن ولی متاسفانه هنوز درمان نشده. اسهالش کشداره بدون تب و خون هست. حال عمومیش خوبه بدنش کم آب نیست دو ماه پیش آزمایش مدفوع داد البته دو روز پشت سرم هم که انگل هم نداشت .بعضی وقتها چشم چپش عفونت میکنه واگه اسهالش یه کم دیر شسته بشه بدنش رو میسوزونه. لطفا ما رو راهنمایی کنید ممنون.
- فرزندم کم خون هست یکسال وپنج ماه است
- علت لکه های خاکستری داخل سفیدی چشم کودک چیست
- لوزه سوم
باسلام خدمت آقای دکتر. پسرم الان ۶سال و دوماه داره از پارسال با عکس لوزه متوجه شدیم لوزه سوم بزرگ داره.تو این یه سال پیش دکتر چراغی و قلعه باغی بردیم و باز هم مشکل داره مشکلاتش آپنه شدید خواب داره خرپف میکنه از دهان نفس میکشه از دهنش موقع خواب کف و حباب درمیاد و تودماغی حرف میزنه. برای ما یه دکتر خوب که کارش درمان یا جراحی لوزه باسه معرفی کنید که پسرمو پیشش ببریم واقعا داره عذاب میکشه ممنونم
- سفکسیم۱۰۰ برای یکسال ۸کیلو چقدره؟ودیفن هیدرامین ضدسرفه روش نوشته ایا بدم یا نه و چقدر؟؟
- شربت آموکسی کلاو۳۲۵برای کودک ۲سال و۸ ماه
سلام پسرمن ۲سال و۸ماهشه توی روز خیلی کم سرفه میکنه ولی شب سرفه های خلط دارش بیشتره شربت آموکسی کلاو ۳۲۵رو هرچندساعت و چندسی سی بدم ؟ وزنش هم تقریبا10کیلوشه
- قرمزی مقعد
سلام اقای دکتر بچه 19 ماهه دارم . در حال دراوردن دندانهای نیش هست و چندروز هم اسهال داشت و خوب شد الان مقعدش دونه های قرمز زده زینک زدم کالاندولا زدم نمیره دونه ها . دکتر گفته بود وقت دندان نیش مدفوع و ادرار اسیدیه و بخاطر همینه درسته؟ چیکار کنم برطرف بشه ؟توروخدا کمک کنید
- وزن
سلام وقت بخیر برای بچه ۶ ساله وزن ۱۶ کیلو خوبه؟
- دخترم ۷ سالشه ۲۶کیلو چند سی سی شربت سفیکسیم بدم.

