Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام نوزادم سه ماهه نیم داره نمیتونه مدفوع کنه
- استفراغ کودک ۸ ماهه
سلام وقت بخیر من پسرم هشت ماهشه از عصری بی قراری هاش شروع شد و چهار دفعه بالا آورد باید چیکار کنیم
- بی اشتهای کودک هفت ماهه
بچه ان هفت ماهشه اوایل غذای کمکی بهش میدادم خوب میخورد ولی الان نمیخوره چیکار کنم شربت اشتهاور چی خوبه بدم بهش؟
- سرفه در نوزادان
سلام پسر ۱۰ ماهه با وزن ۱۱ کیلو دارم از دیروز سرفه شدید داره و نمیتونه اصلا بخوابه سرفه رو بیشتر زمانی که میخوابه داره سرفه کردن رو از سرماخوردگی قبلیش داشت اما شدید شده پلارژین و سیتریزین موثر نبوده
- غذای نوزاد
سلام اقای دکتر ،ایا باید هر روز به نوزاد 8 ماهه زرده تخم مرغ داد؟؟ اگر نه ،،در هفته باید چند روز داد؟؟
- سرما خوردگی
سلام خسته نباشی من دخترم یکماهشه سرما خوردم میخواستم ببینم میتونم آنتی بیوتیک بخورم؟
- برای پسردوماهم
سلام آقای دکترمن پسرم ۲۳سه ماهش تموم میشه پسرم داخل مدفوعش خونه بهش شیرخودمم میرم شیزخشک بیومیل پلاسم میدم دکتزگفت آلرژی داره ب پروتعین بهش شیرخشک بیومیل سوی دادایااین شیرخوبه؟داخل مدفوع خیلی خونه لطفاکمک کنین جواب بدین
- دانه های ریز
پسرم ۱۷ روز پس از واکسن یک سالگی بدنش دانه های ریز زده و امروز که روز ۱۸ ام میشه تعداد دانه بیشتر و اندازه شون بزرگتر شده. از عوارض واکسن این مشکل پیش اومده یا نه؟؟
- خواب نوزاد
خواب روز دختر سهماهو ۱۵ روز خیلی سبک زود بیدار میشه چه کنم
- واکسن ۲ ماهگی
سلام اقای دکتر بنده در هفتم مهر ماه زایمان کرده و نوزاد نارس ۱۵۰۰ ب دنیا اوردم امروز ۲ماهه بود وزنش ۲۷۰۰ میشه واکسن ۲ ماهگی زد؟
- اسهال نوزاد
- پسرم یک ماهشه موقع خواب خیلی زور میزنه وبیدار میشه
سلام پسرم یکماشه خیلی زور میزنه موقع خواب وبیدار میشه
- افتادن مژه در چشم نوزاد
سلام دخترم سه ماهه است از همان ابتدای تولد خیلی مژه های خودش در چشمش می افتاد چون مژه هایش بلند است من هم میترسیدم آنها را خارج کنم و تقریبا بعد یکروز خودش خارج میشد الان هم بعضی وقتها این اتفاق میافتد آیا این ممکن است به چشم دخترم آسیب بزند؟آیا باید آنها را خارج کنم یا اجازه بدهم خودشان خارج شوند؟
- نفخ
سلام اقای دکتر دخترم شش ماهشه نفخ داره خیلی بی قراری میکنه یه دفعه تب کرد و اسهال شد امکانش هست از نفخ باشه؟ برا نفخ چه دارویی بدم بهش؟ ممنون
- گریه نوزاد
سلام آقای دکتربچم ۴۱روزش شیروقتایی که بیداره نمیخوره.خیلی گریه میکنه.توخواب خیلی حرکت میکنه چیکارکنم؟خس خس میکنه میگه سرماخوردگی نیس
- کارنکردنشکمنوزاد
سلام بچه م۱۶روزش ۱۰روزه شکمش کارنکرده بایدچیکارکنم؟؟؟
- کم کردن آب بدن
سلام. شما فرمودید شیر دادان را افزایش دهم ولی من مشکلم اینه که جدیدا خوب شیر نمیخوره کم میخوره واسه همین کمی لاغر شده و کمتر ادرار میکنه. مدفوعش هم آبکیه چیکار کنم؟
- سرما خوردگی
نوزاد ۲۰روزه دارم که خیلی کم درحد ۲یا۳تا سرفه درروز داره خطرناکه آیا؟؟ دکتر رفتمگفته باید بستری بشه
- اسهال
سلام آقای دکتر ببخشید دوقلوهای من الان چند روز هست که اسهال شدن و هفت ماهه هستن من برای درمان آنها باید چه غذای بهشون بدم ویا چه دارویی
- سرفه
سلام اقای دکتردخترم 5 ماه نیم هست سرفه خلطی داره که شب ها بیشترمیشه دکتریه شربت دیفین هیرامین با یه ازیترومایسین داده. گفت بهترنشدعکس بایدبگیرم خیلی میترسم اقای دکتر میشه راهنمایی کنیدممنون. درضمن من بخورتوخونه ندارم

